Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

davv

Forumowicz
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About davv

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    warmińsko-mazurskie
  • Auto
    Saab 93 2005

Recent Profile Visitors

223 profile views
  1. Panowie rozwiazalem swoj problem kilka postow wczesniej. Przeladowala mi turbina poniewaz mialem uszkodzony zawor n75 sterujacy turbina. Turbine wymienialem w asr rozwadowaki olsztyn [nie polecam] i kazale im sprawdzic ten zawor to powiedzieli ze dziala bo inaczej bylyby bledy. Kazali mi wymienic dzialajacy map sensor. I jak sie pozniej u innego mechanika zle zalozyli mi trojkatna uszczelke przy turbinie i turbo cale w oleju. Dopiero w electric serwisie facet go sprawdzil i byl uszkodzony. Dal mi ekspertyze na papierze. Czy mam jakies szanse w sadzie?
  2. Mam fabrycznie DPF. przeciez zamiescilem zdjęcia. Moje pytanie jak sprawdzić czy został wycięty ponieważ widać spawanie które o tym świadczy chyba?
  3. Witam.Jak sprawdzic czy dpf jest ? Tak to wyglada u mnie wiec chyba niemiec wyciął i nasrał w sterowniku bo przechodzi mi w tryb awaryjny przy 125km\h na 4 biegu bez CE.Dpf info + elm =blad komunikacji. https://imageshack.com/i/pm0YuNvLj https://imageshack.com/i/pokhgdDFj
  4. Bledy byly spowodowane UOPlniedoladowanym akumulatorem. Po naladowaniu błędy znikły. Akumulator pada mi jak sie okazało przez rozrusznik ktory kradnie prąd. Na kablu od.rozrusznika była też luzna wtyczka. [alternator regenerowałem.] Zregeneruje rozrusznik i zobacze jakie efekty. Nadal map sensor mi nieprzyszedl.
  5. Ja nie polecam elektryka z asr rozwadowski i mechaniki rownież. W asr w ogole nie szanuja klienta. Wymienialem turbine. Ta operacja zajela im tydzien czasu zapewniajac mnie kazdego dnia ze : juz konczymy... Wymiana turbo miala usunac problem przejscia silnika w tryb awaryjny. Nie pomogło. Chwalony wyzej elektryk powiedzial ze to wina egr ktory jest rozszczelniony [stwierdzil to bez wyjmowania] kazal zaslepic. Zaslepiłem calkowicie nie pomogło. Przy tym sam zainteresowalem sie map sensorem [po przewaleniu wielu forów] wyjalem go. Byl calkowicie zawalony. Wyczyscilem nie pom
  6. Nikogo nie obrazilem. To ty bezpodstawnie na poczatku zwrociles mi uwage ze zasmiecam temat a to Ty nie czytasz ze zrozumieniem i zadajesz pytanie na ktore juz odpowiedzialem. Ja Ci wiec zwracam uwage czytaj do konca bo zasmiecasz temat. Za rade podziekowalem. W poniedzialek pojade z mechanikiem w trase i sie zobaczy co to za problem. @update : Po 2 dniach diagnozy w asr rozwadowski olsztyn [goraco nie polecam] potwierdzili moja diagnoze odnosnie map sensora ktory sam wczesniej czyscilem. Map sensor uszkodzony poniewaz na biegu jalowym daje doladowanie 1 bar a pod
  7. Ty no nie wierze ty omega naprawde nie umiesz czytac? Chyba 4 razy napisalem ze mam dpf. Dzieki za rade jak zaslepialem egr to wyczyscilem go do blysku juz 2 raz w ciagu roku .Przepustnice sprawdze rzeczywiscie bo czyscilem tylko ten gruby waz i wlot do przepustnicy ktory byl zawalony olejem.
  8. O dpf wspomnialem na koncu postu... Jest ale nie wiem jak bardzo nasycony bo mam niekompatybilnego elm327 z dpf info... Lecz wiem ze katalizator jest troche zawalony. Podczas reklamacji mowil mi zebym dpf wypalił serwisowo. [ktos z warmi i mazur moze pomoze?] W trasie samemu ciezko bd mi wypalic bo mi w ten tryb awaryjny sie wpierdziela. Labobas wlasnie w poniedzialek mechanik jedzie.moja sabinka w trase by odczytac parametry podczas przechodzenia w tryb awaryjny wiec w poniedzialek sprawa sie wyjasni. Auto sproqadzone z niemiec wiec nie wiem co dokladnie bylo robione al
  9. Omega.. Ja nie zasmiecam watku tylko ty nie czytasz ze zrozumieniem . i dodajesz 2 posty na raz.. Przeczytaj moj post w ktorym opisalem probelm.... Pojechalem. Na reklamacje po wymianie turbo bo gwarantowali mi ze jej wymiana zlikwiduje problem przejscia w tryb awaryjny. Cytuje siebie: Jestem po regeneracji turbiny [zacinajaca sie geometriia zmienna iii luzy na lozysku] ..... Turbo przed rege zaczelo strazznie glosno piszczec Dokladnie po regeneracji turbo nadal przechodzi w tryb awaryjny ale nie zapala sie check engine i nie czyta zadnych bledow [jedyny blad to p0400 po zaslepi
  10. Czesc wszystkim z Olsztyna. Od roku jestem posiadaczem saabiny z19dth..
  11. Rozumiem. Po wymianie turbo nie wykrywa zadnych bledow. Mechanik powiedzial ze jest gdzies uszkodzenie mechaniczne ktorego komp nie wykaze i stawial na rozszczelniony egr lecz to nie to. Blad jest ale po zaslepieniu. Dolotu egr bo nie usunalem go programowo. W celu sprawdzenia odmy bede musial ja zdemontowac? Co zrobic?
  12. Witam. Zamierzam zaslepic kolektor w z19dth 150km saab 1.9 93.. 2005 Ciegno spadlo i widac ze puszcza olej na klapach... W olsztynie ceny za demontaz i montaz to od 350 do 600 zl okolo 10 warsztatow... Na szczescie znalazlem mechanika ktory zrobi to za 150 zl... Czy to mozliwe? Razem ze spawaniem.. Jestem po regeneracji turbiny [zacinajaca sie geometriia zmienna iii luzy na lozysku] prz tym wymienilem olej i filtr oleju i plyn chlodniczy za co zaplacilem 850 zł... Regeneracja w innym zakladzie 850 zł.. Regeneracja miala tez usunac problem przejsciaa silnika w tryb awar
  13. To moze wstawisz jakis link do Cdti boxto zbedne info.
  14. A moze posiada ktoś jakąś instrukcje jak zdemotnować kolektor w silniku Tid.
  15. Witam. Moj kolektor ssący ma leżacą z boku listwe w ktorej zniszczył sie zatrzask trzymajacy ja prz klapach. Po ustawieniu listwy na wlasciwym miejscu i przytrzzymanii śrubkoretem 4 kapy pracują. Teraz pytanie co moge zrobić. Czy lepiej zaslepic 4 gniazda w pozycji otwartej? Czy potrzebne jest wtedy usuwanie obsługi klap z kompa. Prosze o pomoc. I czy po zaslepieniu musze usuwac egr przez wsadzanie tej blaszki? Czy ktos korzystal z zestawu naprawczego łączeń listwy z klapami? U mnie musze sprawdzic czy inne klapy sie ruszają swobodnie. Czy samą listwe da sie wycignąć bez demontażu całego
×
×
  • Create New...
UP