Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Grek_24

Forumowicz
  • Content Count

    29
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Grek_24

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    Signum 3.2 V6

Recent Profile Visitors

266 profile views
  1. Tak przy okazji chciałem wymienić uszczelkę na pompie oleju, orientuje się ktoś jakim mementem się ją dokręca?
  2. Dzięki za odpowiedź, zmontowałem rozrząd bez wymiany tego jednego uszczelniacza. Jak będzie więcej czasu to zabiorę się za to jeszcze raz.
  3. Witam, przy okazji wymiany rozrządu chciałem wymienić uszczelniacze. Na wałkach wymieniłem bez problemu ale śruby na wale za cholere nie idzie odkręcić. Orientuje sie ktoś czy tam jest moze lewy gwint?
  4. Może korek od zbiorniczka jest już walnięty. Ja tak miałem ze mi wywalało płyn po nagrzaniu, przyczyną był zepsuty korek. po wymianie jest wszystko O.K.
  5. Spokojnie możesz kupić sam wkład, cały opis co do wymiany termostatu jest na forum. Trochę roboty z tym jest. Ja też przerabiałem ten temat, i nowy termostat wahlera też skacze, W ciepłe dni jest to prawie niezauważalne.
  6. Zakupiłem masę uszczelniającą REINZ 70-31414-10, ale zastanawia mnie jeszcze takie coś: Ajusa 14065800 - jest do silników z32se. Patrzyłem w necie na miski olejowe i są dwa rodzaje: z uszczelką i bez. Orientuje się ktoś co do wymiarów tego oringu?? Chciałbym się przygotować na full żeby coś mnie nie zaskoczyło.
  7. Witam, z uwagi na pojawiający się wyciek oleju muszę zrzucić misę olejową. Proszę o informację czy w tym silniku jest uszczelka czy montuje się na silikon? chciałbym się upewnić bo na necie są dostępne uszczelki a w sklepie twierdzą że silikon. Z góry dzięki za odpowiedź.
  8. Ta klapka gumowa była jeszcze w miarę dobra dlatego nie kombinowałem z nią. W sumie od założenia tego cudeńka zrobiłem 15tys km i przepustnica jest czyściutka. A oprócz śladowych ilości piany nic się tam nie zbiera. Wepchałem też dwie gąbki aluminiowe żeby zbierało parę wodną ale szału niema. Czyli wychodzi na to że separator działa poprawnie.
  9. Zamarzł ten grubszy wąż który idzie od separatora do przepustnicy. Generalnie wielkiej filozofii niema, ale żeby zrobić to dobrze musisz ściągnąć kolektor dolotowy. Napisze jak ja to zrobiłem. 1. Wykręciłem separator oleju, umyłem go i dodatkowo otwór w mniejszym krućcu rozwiercałem ( wiertło fi3mm) Oryginalnie jest tam otwór że ledwo igła się mieści. ( u mnie był on całkowicie zatkany) . (separator) 2. Czysty separator montowałem na silikonie wysokotemperaturowym. 3. Grubszego węza wymieniłem bo pomimo wielu prób mycia i tak "siedział" w nim stwardniały osad. (osad para wodna i mróz = zatkany przewód a dalej wymiana uszczelek pokrywy zaworów x2 oraz mycie silnika) Zastąpiłem go wężem prostym odpornym na działanie oleju ( kupuje się je w sklepie motoryzacyjnym na metry) 4. Zamontowałem "oil catch tank". Ten przeźroczysty przewód to po to żeby sprawdzić czy tank spełnia swoje zadanie. to chyba wszystko, gdyby było coś niejasne to pisz
  10. Witam, Ja montowałem, rok temu po tym jak mi odma zamarzła.
  11. Tu masz to ładnie opisane,
  12. Witam, też tak miałem, winowajcą była wtyczka do tego czujnika. Przy wymianie szyby ją rozwalili i nie łączyła. sprawdź jakie są błędy, może któryś bezpiecznik spalony
  13. Witam, Stawiałbym na katalizatory w kolektorach, dość częsty problem w tych silnikach. Poniżej masz link do odpowiedniego tematu:
×
×
  • Create New...