Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Grek_24

Forumowicz
  • Content Count

    25
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Grek_24

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    Signum 3.2 V6

Recent Profile Visitors

249 profile views
  1. Może korek od zbiorniczka jest już walnięty. Ja tak miałem ze mi wywalało płyn po nagrzaniu, przyczyną był zepsuty korek. po wymianie jest wszystko O.K.
  2. Spokojnie możesz kupić sam wkład, cały opis co do wymiany termostatu jest na forum. Trochę roboty z tym jest. Ja też przerabiałem ten temat, i nowy termostat wahlera też skacze, W ciepłe dni jest to prawie niezauważalne.
  3. Zakupiłem masę uszczelniającą REINZ 70-31414-10, ale zastanawia mnie jeszcze takie coś: Ajusa 14065800 - jest do silników z32se. Patrzyłem w necie na miski olejowe i są dwa rodzaje: z uszczelką i bez. Orientuje się ktoś co do wymiarów tego oringu?? Chciałbym się przygotować na full żeby coś mnie nie zaskoczyło.
  4. Witam, z uwagi na pojawiający się wyciek oleju muszę zrzucić misę olejową. Proszę o informację czy w tym silniku jest uszczelka czy montuje się na silikon? chciałbym się upewnić bo na necie są dostępne uszczelki a w sklepie twierdzą że silikon. Z góry dzięki za odpowiedź.
  5. Ta klapka gumowa była jeszcze w miarę dobra dlatego nie kombinowałem z nią. W sumie od założenia tego cudeńka zrobiłem 15tys km i przepustnica jest czyściutka. A oprócz śladowych ilości piany nic się tam nie zbiera. Wepchałem też dwie gąbki aluminiowe żeby zbierało parę wodną ale szału niema. Czyli wychodzi na to że separator działa poprawnie.
  6. Zamarzł ten grubszy wąż który idzie od separatora do przepustnicy. Generalnie wielkiej filozofii niema, ale żeby zrobić to dobrze musisz ściągnąć kolektor dolotowy. Napisze jak ja to zrobiłem. 1. Wykręciłem separator oleju, umyłem go i dodatkowo otwór w mniejszym krućcu rozwiercałem ( wiertło fi3mm) Oryginalnie jest tam otwór że ledwo igła się mieści. ( u mnie był on całkowicie zatkany) . (separator) 2. Czysty separator montowałem na silikonie wysokotemperaturowym. 3. Grubszego węza wymieniłem bo pomimo wielu prób mycia i tak "siedział" w nim stwardniały osad. (osad para wodna i mróz = zatkany przewód a dalej wymiana uszczelek pokrywy zaworów x2 oraz mycie silnika) Zastąpiłem go wężem prostym odpornym na działanie oleju ( kupuje się je w sklepie motoryzacyjnym na metry) 4. Zamontowałem "oil catch tank". Ten przeźroczysty przewód to po to żeby sprawdzić czy tank spełnia swoje zadanie. to chyba wszystko, gdyby było coś niejasne to pisz
  7. Witam, Ja montowałem, rok temu po tym jak mi odma zamarzła.
  8. Tu masz to ładnie opisane,
  9. Witam, też tak miałem, winowajcą była wtyczka do tego czujnika. Przy wymianie szyby ją rozwalili i nie łączyła. sprawdź jakie są błędy, może któryś bezpiecznik spalony
  10. Witam, Stawiałbym na katalizatory w kolektorach, dość częsty problem w tych silnikach. Poniżej masz link do odpowiedniego tematu:
  11. Witam, Ja mam przedlifta z 2004 roku i założyłem kierownicę z polifta trójramienną, rolki i przyciski działają normalnie. A moja stara kierownica była bez przycisków. Z tego co pamiętam op-com'em musiałem aktywować w dwóch miejscach. Radio CD30mp3.
  12. Radzę dobrze przeczyścić przewody od odmy, jakimś drutem lub czymś podobnym. Swoje musiałem wymienić z powodu grubej warstwy stwardniałego osadu wewnątrz, bo pomimo przemywania benzyną i innymi środkami nie dało się tego usunąć.
  13. Ja po regeneracji smarowałem delikatnie smarem miedzianym albo grafitowym, teraz nie pamiętam i działa super. Druga zima i żadnych problemów. Remontowałeś całe zaciski czy stare wysmarowałeś smarem??
  14. Dzięki za szybką odpowiedź, Trzeci katalizator wymieniłeś na rurę czy wybiłeś ceramikę? Tak się zastanawiam bo jeżeli wywaliłeś pre-caty i nie wstawiłeś do kolektorów rury o średnicy wkładu kata i dodatkowo wybiłeś wnętrze 3-go kata to pojawiły się puste komory rozprężne i przez to może być metaliczny dźwięk. Ja jak na razie od kolektorów puściłem rurę fi 61mm usuwając całkowicie puchę z trzecim katem, oryginalne tłumiki zastąpiłem nierdzewnymi przelotowymi i jak na razie ładnie mruczy i nie jest głośno. P.s pamiętasz może średnicę wkładów? zamiast je usuwać całkowicie można byłoby je zamienić na takie z mniejszym cpsi. Bo jak wejdą nowe przepisy to badań technicznych nie przejdziemy
×
×
  • Create New...