Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Bioly v

Forumowicz
  • Ilość treści

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Wszystko napisane przez Bioly v

  1. Dlatego napisałem ze trzeba obejrzeć. A po drugie 2.0t jest chodliwe wiec jak dobry egzemplarz to schodzi jak świeże bulki.przykład mam na swoim Gts gdzie 2dni miałem ogłoszone lub Vectra jenego klubowicza taka jasna zielona tez parę dni .A co do handlarzy to masz rację pozdrawiam
  2. Na fotkach wygląda wmiare dobrze.Nieźle się prezentuje na tych felach, ma już gaz. Tylko wnętrze takie sobie.Plus ze od prywatnego właściciela. Ogólnie wisi juz na ogłoszeniu z miesiąc cena spadła o 2 kola wiec pewnie nie jest jakiś super no ale to tylko rozwieja oględziny na żywo.
  3. Hej wygląda wmiarę.Brak xenonu.Ogólnie wisi juz dość długo na otomoto a cena nie jest zła wiec pewnie nie zaciekawy ten Sig Ale to moje zdanie😉.Trzeba by było obejrzeć na żywo pozdrawiam
  4. Oleju ogólnie dolewalem około 0.5 l do 0.7 l na od zmiany do zmiany. Teraz po naprawie nie dość ze jest olej w zbiorniczku to na zewnątrz tez cieknie chyba ta inna chlodniczka jeszcze gorsza i do tego fuszera odjeb przez mechanika😠😠
  5. Witam no i dopadł moja vectre problem z olejem w zbiorniczku wyrównawczm Diagnoza to chlodniczka? ???mmmhh nie ma innych objawów żeby była to uszczelka pod głowicą. Wiec wpadła inna chlodniczka używana 😯i komlet nowych uszczelek no i zonk olej spowrotem w układzie malo tego olej jeszcze kapie na posadzkę 😠jest gorzej niż przed naprawa. Jednym słowem mechanik odjeb... fuszere. A co myślicie nowej chłodnicze w zamienniku na allegro za 250 zł. A i płyn był sprawdzany testerem na co i nie zmienił się kolor pozdrawiam
  6. Hejka mój Sig będzie prawdopodobnie na sprzedaż ale to dopiero po zimie😉 a tak na serio Omega ma fajnego Siga fajnie wyposażony, 18 felgi (pół skóry by się przydaly😊) pozdrawiam
  7. Jakaś historia z przodem bo lampy jasne a przecież to Gts czyli mordka ciemna
  8. Zauważyłem ze nie ma relingowjestem ciekaw czy były .po numerze vin by można sprawdzić .A tak to ładna trzeba na żywo oblukac
  9. Grudziądz? Do Gniezna się wybierales!Ja tez szukam Signuma 2.0t i narazie lipa. Gratki zakupu pochwal się nabytkiem na forum pozdro
  10. No witam tez intersowal mnie ten Sig nawet miałem go jecha obejrzeć a powiedz mi miałeś czujnik lakieru ile było bo mnie Omega Grzegorz powiedzial o dachu i ze 300 mikronów to nie jest tragedia ostatnio oglądałem Signuma który miał 900-1000 mikronów na dachu a reszta po 300
  11. No i dobrze tak napisałem ja i Smoke a dyskusje prowadził Reset ja byłem oglądałem i podzielilem sie swoimi uwagami żeby ktoś na daremno nie musiał jechać ok koniec tematu koniec i kropka pozdrawiam
  12. No niestety potwierdzam byłem też oglądać nie mal w tym samym czasie ogólnie auto super wizualnie nie ze odpicowane tylko ładnie utrzymane ale niestety praktycznie całe malowane właściciel raczej okazał się Oki no nic trzeba szukać dalej pozdro dla Skome
  13. Witam mogę prosić o rozkodawonie vin pozdrawiam i dzieki W0L0ZCF4841078771
×
×
  • Utwórz nowe...