Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

marcin1992

Forumowicz
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About marcin1992

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubuskie
  • Auto
    Vectra b
  1. witam. Rozmawiałem z ludźmi co sprawdzali trawersy i powiedzieli że robili to podciśnieniem. Chyba mogę im wierzyć. Jeszcze jedna sprawa dzisiaj po odpaleniu auta nie mógł on wejść na obroty do 2tys było max przy czym kopcił jak lokomotywa. Trochę pochodził pogazowałem i wszedł na obroty i już było ok. nie kopcił ani nic. Jeszcze co do tych trawersów jeśli by były nieszczelne to chyba też by była ropa brudna, a jest czysta. W przewodach jest ropa jak i na zasilaniu i na powrocie przepompowanie paliwa poprzez pompkę elektryczną w zbiorniku nic nie daje dalej ciężko pali. Jeszcze jedna spr
  2. szczerze to nie wiem właśnie jak to sprawdzali. Chyba jednak będę musiał zakupić owy sprzęt i sam to sprawdzić. Aha dodam jeszcze że jak wytworze ciśnienie w układzie za pomocą pompki elektrycznej to słysze jakieś syczenie w okolicach pompy. Nie widać wycieków tylko syczenie. Umyje silnik posilę się wodą z mydłem i dokładnie jeszcze sprawdzę tą śrubę/
  3. Ja taki czujnik posiadam. Więc tak dalej walczę z ciężkim paleniem z mocą już ok okazał się zapsuty egr. Zamieszczam filmik z odpaleniem na pierwszym filmiku jest założony oszukiwacz dlatego ma wyższe obroty na drugim filmiku już jest odpięty. Co ciekawe doszło do problemu jeszcze po dodaniu gazu wskazówka od prędkościomierza zaczyna działać co jest na filmiku pokazane. Może coś pomożecie. Powoli zmierzam do wymiany pompy wtryskowej jednak chce się upewnić na 100% czy to jej wina. Trawersy niby ok sam ich nie sprawdzałem lecz w warsztacie patrzeli. Dodam jeszcz
  4. Witam. Z moją vectra nie ma poprawy mianowicie za dużo nie robiłem nie miałem czasu. Wczoraj znalazłem pompke elektryczną i przed odpaleniem ją włączyłem autko odpaliło od kopa jednak nie trzymało stabilnych obrotów telepało silnikiem tak jakby na jakiś gar nie palił, po chwili wskoczył na normalne obroty. Tak jakby dawka paliwa na odpalenie była za mała. Teraz pytanie jakiś czas temu wentylator od chłodnicy cały czas chodził że jest zimno wyjąłem bezpiecznik i tak jeździłem czy praca wentylatora miał jakiś wpływ może czujnik podaje że samochód jest cały czas ciepły i wentylator chodzi przez c
  5. a nie wiesz gdzie można taką rzecz kupić mrówka brico? A wakumetr gdzie można zakupić poza allegro?
  6. a na czym on polega? Gdzieś wyczytałem właśnie żeby podłączyć przelewy do powrotu i jeśli nie będzie plam oleju to będzie ok. A jednak źle przeczytałem
  7. Więc ja zrobiłem tak zaślepiłem powrót z wtrysków do pompy wkręciłem śrubke. A przelew dałem do powrotu dodam że paliwo jest czyste. Sorry że nie napisałem tego wcześniej.
  8. nie wiem kręce do 5tys na obrotomierzu jest do 6 tys. czyli nawet przy tym dławiku nie szukać przyczyny w sklepie powiedzieli że to jest zawór zwrotny i koszt jego to 55zł. Ale czemu go trzyma czujnik temperatury oleju? W samochodzie nie dało się nawet wrzucić drugiego biegu bo by zgasł. niedawno ściskiem zacisnąłem wężyk od powrotu i wydaje mi się że nie ma już w nim ropy czyli jest powietrze które się tam jakoś dostaje, ale ciekawe jak dokładnie zobacze rano.. Przed filtrem mam zaworek zwrotny filter jest założony od golfa 2. Podpada mi ta śruba z góry wydaje mi się że jest tam mokro (tylko
  9. Więc tak wakuometrem nie sprawdzałem podciśnienia, a manometrem tego nie zbadam nie? Przeczyściłem kolektor teraz podczas jazdy nie szarpie kontrolka check zapala się i gaśnie. Z porannym zapaleniem było tak jakoś odpalił jednak obroty falowały zacząłem jechać jednak nie dało się gaz do dechy, a auto ledwo się toczyło i chmura niebieskiego dymu jeszcze wcisnąłem hamulec a tu niespodzianka twardy to maska do góry okazały się że wąż od pompy hamucowej jest odpięty podpiąłem go hamulce wróciły więc gaz jednak auto dalej kopciłlo i na obroty nie wskakiwało. Pochodziło trochę zacząłem delikatnie g
  10. Witam. Posiadam Vectre b 2.0 dti 101km. Od niedawna mam z nią problem, ale opisze co i jak. Wszystko zaczeło się od wymiany filtra dodam że był on czarny. Vectra jeśli postała cała noc miała problem z odpaleniem trzeba było kręcić kręcić i kręcić nim zaskoczyła jak zaskoczyła zaczęła nierówno chodzić silnikiem telepało nie reagował na gaz, a z wydechu chmara białego dymu leciała wskakiwał na obroty i cały dzień już palił. Pomyślałem zapowietrza się i nastąpił montaż gruszki filtra od golfa 2 wężyków przezroczystych od zasilania i powrotu i co teraz niby była odpowietrzona jeździła, ale z
×
×
  • Create New...
UP