Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Pawelkk

Forumowicz
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Pawelkk

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podlaskie
  • Auto
    Vectra b

Recent Profile Visitors

231 profile views
  1. Wyczytałem już ze przy 190-220 olej nie wytrzymuje - prawdopodobnie u mnie też nie wytrzymal i znikł ;d Zapaliła się kontrolka silnika. Dziwne że silnik nie padł bo bagnet był suchy :x Wlalem 2 litry, teraz stan będę patrzył co tydzień a nie miesiąc, zresztą w trasę nie jadę narazie więc mam nadzieję że już nie będzie tyle ubywac. Pozostał tylko problem ze skrzynia, czy sprzeglem czy wysprzeglikiem opisanym wyżej.
  2. A ta akcja z kontrolka tego silnika i słaba praca na światłach jak opisałem to wina oleju? A nie jest od tego kontrolka oleju?
  3. 1.6 16v Ale wcześniej jak opisywalem problemu dwa z biegami to koledzy pisali że może pompka sprzegla, żeby sprawdzic czy oleju nie ubywa. Więc jakiego oleju miałem sprawdzić stan jak silnikowy nie ucieknie?
  4. Witam więc sytuacja chyba związana z sytuacją która opisałem wcześniej w dziale skrzyni. Po dłuższej jeździe na autostradzie na 5 wszystkie inne biegi nie wchodziły lub na chama z wielką siłą, nawet redukcja na 4 oraz po odpaleniu na zimnym wsteczny nie wchodził bo były zgrzyty - w obu przypadkach pomagało pompowanie kilka kilkanascie razy spędzałem sprzęgła Ale na autostradzie nie za bardzo żeby tak wciskać tę sprzęgło jadąc nawet żeby na 5 zredukować. Na dystansach miejskich po jeździe na 5 problem nie występował tak samo gdy już się dojechalo np do pracy to wsteczny też bez pompowania.
  5. Pawelkk

    Radio

    Skonczylo się na tym że wszystko musiałem odłączyć, nawet kable niby glosnikowe bo predkosciomierz stal w miejscu -,- dziwna wiązka w vectrze skoro 4 cienkie kable i 4 w takim samym kolorze z paskiem na izolacji wydawalo by się ze głośnikowe a tu co? Predkosciomierz w miejscu stał? Już się nie dziwię czemu jak podlaczalem i dałem glosniej niż 10-20 to predkosciomierz skakał.
  6. Pawelkk

    Radio

    Witam, auto vectra b 97r. Poprzedni właściciel zabierając radio odciął przewody. Połączyłem 4 cienkie kable niebieski, biały, zielony i szary podajrze z auta z takimi od wtyczki. Następnie te same z linią na izolacji w aucie polaczylem z kablami z linią na izolacji w kostce ISO. Połączylem masę brązowy grubszy z auta i czarny z ISO. W aucie są dwa czerwone, jeden grubszy, próbowałem podłączyć oba lub tylko grubszy - więc te czerwone/y z auta polaczylem z czerwonym i żółtym z ISO. W ISO został pomarańczowy i niebieski. W aucie zaś żółty, jakiś gruby z paskiem - ja
  7. Zwyczajnie, chodzi lekko jednak jakiś tam mały opór jest ;p
  8. Zauważyłem jeszcze że po odpaleniu gdy ten wsteczny nie wchodzi to też gdy chce wbić 1 bieg to mimo że mam sprzęgło wciśnięte auto chce jak by jechać podczasz wbijania biegu. Po 1-2 min pracy silnika wszystko znika. Potwierdza to bardziej teorie o pompce sprzęgła?
  9. Witam, samochód Vectra B 1.6 16V. Gdy odpalę samochód i chce wbić wsteczny to pojawia się zgrzyt - jak by zebatka o zębatkę czy coś. Samochód trochę popracuje na odpalonym silniku, czekam czekam i wbijam bez zgrzytów. Czy tak poprostu musi być że samochód musi pochodzić czy coś jest nie tak? Druga sprawa to taka że miałem okazje przejechać się drogami expresowymi, autostradami - cały czas jechałem na 5 z duża prędkością ( z przepisami ) Gdy na drodze zrobił się zator, trzeba było zahamować praktycznie do 0. Nie miałem czasu nawet redukować i hamować biegami. Po prostu się zatrz
  10. Dlatego trzeba to zrobić przy sobocie ;p tylko ze na olx i allegrach nie ma tego kolanka :C Nie wiesz jak to się nazywa: http://fotoo.pl//out.php/t80824_06022012443.jpg Zeby szukac po sklepach?
  11. Przez ten urwany przewód tuż przy serwie też? Może lapać lewe powietrze? http://fotoo.pl//out.php/t80824_06022012443.jpg - tak to wyglada
  12. Z mich wyliczeń ma 79 lat i wątpię żeby miał, pamiętał gdzie wsadził kartę kilka lat temu Spróbuje w urzędzie. Będę musiał napisać że to ja zgubiłem? Czy że została zgubiona? Bo mnie straszą w necie że się coś tam podpisuje pod odp karną.
  13. Urwał mi się przewód, idący pewnie od kolektora do serva. Urwał się tuż przy serwie - Hamulec zrobił się twardy, jakoś hamowania spadła. Dziś przyłożyłem przewód tak jak siedział, ale nie miałem czym tego zkleić czy coś a musiałem pilnie jechać - po odpaleniu chyba się zassało i przez jakiś 1km działało miodzio jak się przewody przyciągały do siebie, ale się zruszyło i d***, znów se przewód wisi przy servie. Jutro to wymienie, rurke wraz z tym co wchodzi w servo, ale nie o tym. Obrotomierza nie mam ale czasami trzyma mi chyba obroty, tak czuje choć jestem świeżym kierowcą. Szczególnie pro
  14. Mam pomiędzy Czeskiem gościem z dowodu rej a Mirkiem - następnie między Mirkiem a Tadzikiem i miedzy Tadzikiem a mną - Więc chyba wszystkie. XD Ten gość z dowodu mieszka w jakiejś wiosce ale Organ Wydajacy na samej górze dowodu, miasto te same co moje - więc też bez lipy. Swoją drogą, w tej pierwszej umowie jak tak teraz patrze, to ten właściciel z dowodu rej ma pesel zaczynający się na 37 Nic dziwnego ze nikt nie wydobył od niego tej karty pojazdu!
×
×
  • Create New...
UP