Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

JokerC

Forumowicz
  • Content Count

    173
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About JokerC

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 05/27/1988

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vectra C 1.9 CDTi 150 km

Recent Profile Visitors

1226 profile views
  1. Tylko trapi mnie to że wentylator nie działa po zgaszeniu samochodu tylko odrazu się wyłącza. I te progi wentylatora czy ktoś może zna?
  2. No ja się spotkałem i dlatego tak napisałem. Jeśli coś źle piszę to proszę o poprawę bo z mechaniką miałem tylko epizod w życiu a teraz jestem elektrykiem.
  3. A to chyba nie. Brak oleju w płynie i odwrotnie. Będę jeździł i sprawdzał. Najwyżej wymienię ten termostat jeszcze raz.
  4. Dzięki za wyjaśnienie. Martwi mnie tylko że przy tak niskiej temperaturze 22 stopni rośnie temperatura. To co będzie przy 30? No ale trzeba jeździć obserwować
  5. Ale przez 6 lat było dobrze. Chyba ten termostat to lipa.
  6. No właśnie nie wiem czy w normie. Do tej pory wskazówka była przed 90 a teraz trochę za a przecież 22 stopnie to nie upał. I nie wiem czy termostat można powiedzieć nowy się nie zacina. A jeszcze interesuję mnie praca wentylatorów. Od jakich wskazań załączają się poszczególne biegi wentylatora? Bo mam op-com ale nie mogę załączyć ich w teście. Pewnie wina urządzenia bo to chińczyk. Ale sprawdzałem i fizycznie wentylatory się kręcą tylko nie wiem czy ten od płynu chlodzacego ma wszystkie biegi pracy. Nigdy też nie kojarzę żeby po zgaszeniu samochodu wentylator pracował jeszcze jakiś czas żeby w
  7. Sorry za zaplontanie tematów. Samochód to vectra c 1.9 cdti 150 km. I najbardziej chciałbym się dowiedzieć informacji tej rosnącej temperatury. Tak jak pisałem wcześniej termostat wymieniony jakieś 1000 km a rozrząd Kompletny z pompą płynu 800 km. Dolany płyn Preston. Dzisiaj wracając do Warszawy po około 90 km jazdy z prędkością około 140-150 km/h stanąłem w korku i wtedy temperatura wzrosła do prawie 100 stopni, gdy ruszyłem spadła do 90 i tak parę razy. Czyli jak jadę jest 90 stopni a jak stoję to rośnie do około 100 stopni. Odczyty temperatury z bc a na zegarach niewielki ruch wskazówki c
  8. Witam. A ja mam taki problem z temperaturą. : termostat wymieniony na mahle jakieś 1000 km temu. Dzisiaj jak było ciepło 22 stopnie to temperatura w bc rosła do 98 stopni a na wyświetlaczu trochę ponad 90 stopni pokazywał. Czy są dwa oddzielne czujniki do tego? I druga sprawa to jak włączyłem klimę to było słychać dziwne odgłosy jak by wentylator ale taki zacierający się i w miarę większych obrotów dźwięk się nasila do 3000 a później znika i po zmianie biegu znowu to samo. Może gazu za mało? Bo na postoju z zewnątrz nic nie słychać tylko w aucie tak jakby z kratek. Może ktoś miał podob
  9. Witam. Mam problem z vectra c 1.9 cdti 150 km. Fabrycznie bez dpf-a, wyprogramowany egr i kolektor zaślepiony. Sprawa wygląda następująco: przy szybkiej zmianie biegów czuć że samochód nie jedzie dynamicznie( taki efekt ślizgającego sprzęgła) ale jak gaz odpuszczę i dodam szybko jeszcze raz to już przyspiesza super. Tak też się dzieję jak jadę spokojnie na 5 biegu 90 km/h i wcisnę raptownie gaz to przydlawi się i dopiero przyspiesza. Zauważyłem też że na wolnych obrotach spalanie mam 0.4 do 0.5 l/h i nagle czuć przydlawienie silnika jak by coś się załączyło co dużo prądu potrzebuję i spa
  10. A z jaką siłą dokręcić przegub zewnętrzny w piascie?
  11. To radio było oryginalnie w tym samochodzie tylko pewnego dnia coś zgłupiało i zmieniałem indeksy. Dokładnie nie pamiętam bo to już dawno temu było. I teraz z tyłu jechałem w święta i głośniki nie działały i tak sobie z tym powiązałem. I jak ktoś by mógł mi sprawdzić jaki index powinien być to zmienię jak jest inny i może pomoże
  12. Witam. U mnie w vectra c 1.9 cdti 150 km hb 2004r. Krajowy radio cd30 mp3 nie grają z tyłu głośniki. Czy to może być wina indeksu? Kiedyś zmieniałem bo przestał mi komputer pokazywać wartości z zasięgiem i spalaniem. Może mi ktoś sprawdzić jaki ten indeks powinien być bo u mnie kalkulator z pierwszego postu nie działa.
  13. A u mnie właśnie były te osłony na sprężynach i okazało się że w środku jest pęknięta sprężyna. Byłem u naprawdę polecanych mechaników od zbierznosci w Warszawie i nie znaleźli co było przyczyną. Tylko że u mnie ściągało w jedną stronę.
  14. A to w dieslu jest? Trzeba to czyścić?
×
×
  • Create New...
UP