Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

JokerC

Forumowicz
  • Content Count

    139
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About JokerC

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 05/27/1988

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vectra C 1.9 CDTi 150 km

Recent Profile Visitors

830 profile views
  1. Miałem podobny problem i bez demontażu radia chyba nie da się.
  2. Nazwa mnie zmylila. To poprostu czujnik ciśnienia w kolektorze. Dzięki. A za torbo dużo placiles?
  3. a ja dalej nie wiem o jaki czujnik chodzi? można zdjęcie jakieś?
  4. Rafco190 A mnie interesuje o jakim małym zaworze pisałeś? Ten z serwa zwrotny?
  5. No to daj znać co było.
  6. Pewnie go blokuje i wyłącza sprezarke z wysokieg ciśnienia
  7. A czy ten samochód przypadkiem zapala i gaśnie odrazu? Albo chociaż ma chęć zapalić? Jak jest tam egr to go zaslep. Miałem tak u kolegi ale w innym samochodzie. Dopytaj czy da się zaslepic egr w tym silniku bo chyba go masz ale nie jestem pewien bo mam diesla. Może ktoś bardziej obeznany się wypowie.
  8. Witam. I jak tam rozwiązałeś problem?
  9. A który rok samochodu? Zobacz w tej listwie maskującej na silniku co przewody od wtryskow są schowane czy nie były lutowane. Może trzeba poprawić luty jak są oczywiście
  10. A jeszcze ja u siebie czyscilem zawór na pompie wysokiego ciśnienia. Ciężki dostęp ale może pomóc. Tak jak pisałem bez analizy parametrów to jest takie wrażenie.
  11. A może zawór od sterowania turbiny na przednim pasie. Zawsze warto go wyczyścić. A te wtyczki na wtryskiwaczach jaki mają kolor? Bo może były wymieniane już i gdzieś są złe polutowane. Były takie przypadki na forum opisane
  12. Pisał że czyścił przepustnice to pewnie i elektronikę. Ale to różnie bywa.
  13. Czyli to ona może być winna. Ciekawe jakie są wartości podczas jazdy.
  14. Tutaj to trochę wróżenie bo chyba bez analizy parametrów nie da rady. A może filtr paliwa trzeba wymienić. A map sensor w kolektorze czysciles? No jeszcze przepływomierz. Dogadaj się z kimś z okolicy żeby się na chwilę zamienić żeby nie potrzebnie kasy nie wydawać
  15. Nie ma żadnych problemów. 4 śruby i po problemie.
×
×
  • Create New...