Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

JokerC

Forumowicz
  • Content Count

    134
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About JokerC

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 05/27/1988

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vectra C 1.9 CDTi 150 km

Recent Profile Visitors

803 profile views
  1. No to daj znać co było.
  2. Pewnie go blokuje i wyłącza sprezarke z wysokieg ciśnienia
  3. A czy ten samochód przypadkiem zapala i gaśnie odrazu? Albo chociaż ma chęć zapalić? Jak jest tam egr to go zaslep. Miałem tak u kolegi ale w innym samochodzie. Dopytaj czy da się zaslepic egr w tym silniku bo chyba go masz ale nie jestem pewien bo mam diesla. Może ktoś bardziej obeznany się wypowie.
  4. Witam. I jak tam rozwiązałeś problem?
  5. A który rok samochodu? Zobacz w tej listwie maskującej na silniku co przewody od wtryskow są schowane czy nie były lutowane. Może trzeba poprawić luty jak są oczywiście
  6. A jeszcze ja u siebie czyscilem zawór na pompie wysokiego ciśnienia. Ciężki dostęp ale może pomóc. Tak jak pisałem bez analizy parametrów to jest takie wrażenie.
  7. A może zawór od sterowania turbiny na przednim pasie. Zawsze warto go wyczyścić. A te wtyczki na wtryskiwaczach jaki mają kolor? Bo może były wymieniane już i gdzieś są złe polutowane. Były takie przypadki na forum opisane
  8. Pisał że czyścił przepustnice to pewnie i elektronikę. Ale to różnie bywa.
  9. Czyli to ona może być winna. Ciekawe jakie są wartości podczas jazdy.
  10. Tutaj to trochę wróżenie bo chyba bez analizy parametrów nie da rady. A może filtr paliwa trzeba wymienić. A map sensor w kolektorze czysciles? No jeszcze przepływomierz. Dogadaj się z kimś z okolicy żeby się na chwilę zamienić żeby nie potrzebnie kasy nie wydawać
  11. Nie ma żadnych problemów. 4 śruby i po problemie.
  12. Warto. Ja mam i podstawowe rzeczy ogarnia typu błędy i podgląd parametrów. U mnie trochę pomogło czyszczenie zaworu na pompie wysokiego ciśnienia. Chyba go wymienię i dam znać.
  13. Potrzebny jest interfejs op-com. No ciekawe co to może być bo i u mnie jest brak mocy w wyższych partiach obrotów.
  14. Ja też mam taki z 2004 roku. Bez dpf fabrycznie tylko klapy i egr był.
  15. A u mnie takie szarpanie ustalo po wyczyszczeniu czujnika w pompie wysokiego ciśnienia. Ale u mnie nie dymil. Może program słaby albo właśnie przeplywka.
×
×
  • Create New...