Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

LukasJ1983

Forumowicz
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About LukasJ1983

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 07/03/1983

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Milicz
  • Zainteresowania
    motoryzacja

Dodatkowe pola

  • Województwo
    UK
  • Auto
    signum na virusie => 184km 380NM made in Cinsoft

Kontakt

  • GG
    1969088
  • Telefon
    603485986

Recent Profile Visitors

203 profile views
  1. Bo mam wrażenie że to gotowiec, mówiłem facetowi jaki mam setup. Mówiłem jemu że mam gtb2056 hybrydę. Nawet nie spytał co było w niej robione. No i z dołu słabo wstaje. UK to jest z resztą powszechne "kopiuj - wklei"
  2. od czego ten map sensor 4 barowyok. Jak to kogoś interesuje, wszyscy którzy mają zamiar ładować więc niż 1.9 bara zaleca się czujnik 4 barowy. Nasze 1.9 150km mają czujniki mierzące do 3 barów. Czyli. Jeśli atmosferyczne ciśnienie wynosi 1 bar a nierzadko więcej no 106hPa + doładowanie 200hPa to już jesteś po za tolerancją pomiaru. Mój np mierzy do 299hPa. Znalazłem od VW 4 barowy. Trzeba tylko wtyczkę dokupić bo trochę się różni. Wyczytałem na forum w uk że ten map 0 281 006 059 zaleca się w VW jeśli planujecie tuning, ma szybsze próbkowanie.
  3. ktoś może przejrzeć moją mapę czy wszystko w niej ok?
  4. wykresu niestety nie mam bo to w uk robione było... Silnik zdrowy 16V 150km. Cała specyfikacja: DPF / egr / klapy usunięte 3" downpipe, dalej 2,5 cala wkładka Pipercros IC jak seria ale cały alu wysunięty na przód wtryski 243 199 to miałem na 1749vb przy 1,6 bara. wykresy niestety w PL w domu Wiesz ile można na tej 2056 dmuchać bezpiecznie?
  5. Cześć wszystkim. ma ktoś z was może u siebie w 1.9 założone gtb2056? Interesuje mnie jakie macie ciśnienie doładowania? I czy jest ktoś kto może ewentualnie przejrzeć moją mapę i poprawić to co trzeba ( oczywiście odpłatnie ). Wydaje mi się że turbo wstaje dość późno. Mówiłem facetowi który robił mapę że mam gtb2056 przerobioną dodatkowo na hybrydę z większymi kołami ale chyba nie wziął sobie tego do serca. Z góry dzięki za pomoc.
  6. Witam kolegów. Mamy na garażu niesprawną astrę h 1,9 cdti sri z tym modułem. Czy mogę go przełożyć z tej astry do mojej signum? A i jeszcze jedna sprawa jeśli mam juz zmienioną mapę to ta funkcja coś jeszcze zmieni?
  7. Jak w temacie, co jakiś czas wraca mi ten błąd w kilku modułach: CIM ABS Licznik Klima co jest nie tak, bateria nowa auto kręci normlanie, zadne kontrolki się nie zapalają
  8. Czym robicie te graficzne wykresy? W opecomie jest chyba tylko słupkowy liczbowy?
  9. przyłącze się do tematu, mam ten sam problem, dół jak by miał doła. Mogę wstawić swoją mapę do porównania, może wy coś znajdziecie poprawicie??
  10. Ja szukałem i nie znalazłem nic o większym turbo. Jedna znana i sprawdzona opcja to przespawanie turbiny z Q7 3.0 DTI do naszego kolektora. Efekt bardzo przyjemny bo przy 2 tys ładuje już 1,4 Bara :). W Cinsoft lata Bravo z mocą 250KM, po dodaniu wtrysku metanolu coś ponad 300 Potencjał na około 300-320KM. Ale ja szukam czegoś mniejszego co uciągnie 220-230KM
  11. egr jest zaślepiony więc odpada, klapy wywalone, zaślepione, koła to 17/215/50 Ona tak się zbiera od początku jak ją mam
  12. zawór jest nowy, węże od podciśnienia też silikonowe nowe
  13. Zapomniałem napisać, klap nie ma. Jak by była nieszczelność to coś by syczało a auto by dymiło?
  14. Jak w temacie, od kiedy posiadam moja signum mam problem z mocą w niskim zakresie obrotów ( do ok 2 tys obrotów ) Został usunięty programowo i fizycznie DPF oraz EGR. Nowe turbo, zmienione wtryskiwacze i problem dalej tkwi. Auto do ok 2 tys jak by nie miało życia w sobie. Razem z usunięciem DPfa została zrobiona mapa, auto się zbiera świtanie ale niestety powyżej tych 2 tys obrotów. Na 1,2,3 biegu tego nie czuć ale jeśli chcę np przyspieszyć na 4 przy ok 1,5 tys obrotów prawie nie czuć reakcji. Miałem GT z tym samym silnikiem, tymi samymi wtryskami i dysponowało tą samą mocą ale gt
×
×
  • Create New...
UP