Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

g_e_x

Forumowicz
  • Zawartość

    122
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O g_e_x

  • Urodziny 1994.12.16

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Jelna/NL

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podkarpackie
  • Auto
    Vectra C 1.8 GTS

Ostatnio na profilu byli

665 wyświetleń profilu
  1. Wymontowanie podłogi Vectra C

    Są dwie częsci przód osobno i tył osobno
  2. Wzmacniacz

    Po co tak kombinować? Jak masz ori radio to REM od wzmacniacza podłączasz pod zapalniczkę. W przypadku radia nie ori podłączasz własnie do niego powinien być tam osobny kabelek.
  3. Transmiter + nieoryginalne radio

    Ja miałem transmiter przez tydzień, wylądował w koszu Tak jak Cretux pisał słaba jako0ść i szumy
  4. Lepiej wymienić te dwie tuleje, bo ten wahacz nie jest łatwy w demontażu A firma to Lemforder
  5. U mnie jest tak samo wiec to raczej nie ma wpływu na objawy
  6. Fotel kierowcy masakra jak na taki przebieg. Ja mam prawie 160k a jest w lepszym stanie.
  7. Nie wiem czy mi sie tyko tak wydaje ale kierownica jakaś dziwna taka, radio słabo dopasowane. Zdjęcia też beznadziejne
  8. Otwarcie Vectry C bez akumulatora

    U mnie już za późno Od nowości pewnie był pilotem otwierany i ani nie drgnie Zapuszczałem różnymi środkami, zostawiałem na parę dni w WD i nic
  9. Otwarcie Vectry C bez akumulatora

    Miałem podobnie w sobotę, podchodzę do auta chce otworzyć a tu lipa aku padł. Pewnie zostawiłem radio włączone (auto stało 3 dni w garażu) No i zaczęła się rozkmina co tu by zrobić. Poczytałem na forum o patencie z drutem, 20s i maska była otwarta. Linka powinna ci na 100% puścić jak to prawidłowo robiłeś :0 Jak dałeś drut po lewej to za nic w świecie nie puści zamek, ja tak na początku próbowałem. Dodam zdjęcie będzie dla potomnych
  10. Stukniecie w zawieszeniu

    Ja miałem luzy na bananie przed zimą byłem u mechanika na szarpakach i jakoś znalazł luz. Teraz jeszcze raz byłem w tym warsztacie, bo nie wymieniłem przed zimą i zapomniałem z której to strony było. Nie było tamtego mechanika był inny ale to samo mi stwierdził. Wiec raczej dobry mechanik nie bedzie miał z tym problemu.
  11. Stukniecie w zawieszeniu

    Jedz na szarpaki i wszystkie luzy ci znajdzie
  12. Ja też tak miałem ubywał mi płyn ale tragedii nie było więc nic z tym nie robiłem. Ale ostatnio wymieniałem rozrząd i okazało się że to przez pompę wody, ktoś wcześniej jak robił rozrząd chyba jej nie wymienił i proszę
  13. Wszystko jest opisane w dziale car audio, są poradniki i odpowiedzi na twoje pytania.
  14. ZABLOKOWANE DRZWI

    Witam, od paru dni dręczą mnie zablokowane drzwi kierowcy, centralny normalnie chodzi, klamki też. Myślałem że to przez te mrozy, psikałem odmrażaczem grzałem suszarką ale nic. Jak ruszam klamką to słychać cykanie w okolicy zamka pewnie ta zapadka opada ale nie uwalnia tej blokady już sam nw. Dodam jeszcze że auto stało 1 dz bez aku Najgorsze że 12 mam przegląd Ma ktoś jakiś pomysł.....
  15. Musisz zrobić adaptację przepustnicy jak to benzyna. Z tego co wiem to OP-COM da radę. Spróbuj jeszcze aku odpiąć na 15 min. A aku powinien być odłączony przed demontażem może wtedy nie było by problemu.
×