Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

g_e_x

Forumowicz
  • Content Count

    123
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About g_e_x

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 12/16/1994

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Jelna/NL

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podkarpackie
  • Auto
    Vectra C 1.8 GTS

Recent Profile Visitors

978 profile views
  1. Witam, mam taki problem dołożyłem manetke, pojechałem do gościa żeby mi to zaprogramowal. Ale okazało sie że nie mam czujnika sprzęgła. Gosc mi mówił że jak dołożę go to wszystko ma śmigać, zamontowalem go ale tempomat nie działa. Trzeba jeszcze raz to aktywować czy problem jest gdzieś indziej?
  2. Są dwie częsci przód osobno i tył osobno
  3. g_e_x

    Wzmacniacz

    Po co tak kombinować? Jak masz ori radio to REM od wzmacniacza podłączasz pod zapalniczkę. W przypadku radia nie ori podłączasz własnie do niego powinien być tam osobny kabelek.
  4. Ja miałem transmiter przez tydzień, wylądował w koszu Tak jak Cretux pisał słaba jako0ść i szumy
  5. Lepiej wymienić te dwie tuleje, bo ten wahacz nie jest łatwy w demontażu A firma to Lemforder
  6. U mnie jest tak samo wiec to raczej nie ma wpływu na objawy
  7. Fotel kierowcy masakra jak na taki przebieg. Ja mam prawie 160k a jest w lepszym stanie.
  8. Nie wiem czy mi sie tyko tak wydaje ale kierownica jakaś dziwna taka, radio słabo dopasowane. Zdjęcia też beznadziejne
  9. U mnie już za późno Od nowości pewnie był pilotem otwierany i ani nie drgnie Zapuszczałem różnymi środkami, zostawiałem na parę dni w WD i nic
  10. Miałem podobnie w sobotę, podchodzę do auta chce otworzyć a tu lipa aku padł. Pewnie zostawiłem radio włączone (auto stało 3 dni w garażu) No i zaczęła się rozkmina co tu by zrobić. Poczytałem na forum o patencie z drutem, 20s i maska była otwarta. Linka powinna ci na 100% puścić jak to prawidłowo robiłeś :0 Jak dałeś drut po lewej to za nic w świecie nie puści zamek, ja tak na początku próbowałem. Dodam zdjęcie będzie dla potomnych
  11. Ja miałem luzy na bananie przed zimą byłem u mechanika na szarpakach i jakoś znalazł luz. Teraz jeszcze raz byłem w tym warsztacie, bo nie wymieniłem przed zimą i zapomniałem z której to strony było. Nie było tamtego mechanika był inny ale to samo mi stwierdził. Wiec raczej dobry mechanik nie bedzie miał z tym problemu.
  12. Jedz na szarpaki i wszystkie luzy ci znajdzie
  13. Ja też tak miałem ubywał mi płyn ale tragedii nie było więc nic z tym nie robiłem. Ale ostatnio wymieniałem rozrząd i okazało się że to przez pompę wody, ktoś wcześniej jak robił rozrząd chyba jej nie wymienił i proszę
  14. Wszystko jest opisane w dziale car audio, są poradniki i odpowiedzi na twoje pytania.
  15. Witam, od paru dni dręczą mnie zablokowane drzwi kierowcy, centralny normalnie chodzi, klamki też. Myślałem że to przez te mrozy, psikałem odmrażaczem grzałem suszarką ale nic. Jak ruszam klamką to słychać cykanie w okolicy zamka pewnie ta zapadka opada ale nie uwalnia tej blokady już sam nw. Dodam jeszcze że auto stało 1 dz bez aku Najgorsze że 12 mam przegląd Ma ktoś jakiś pomysł.....
×
×
  • Create New...
UP