Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

klimi

Forumowicz
  • Zawartość

    107
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

5 Neutral

O klimi

  • Urodziny 1986.09.09

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Ciechanów
  • Zainteresowania
    motoryzacja...

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    VB Sport 2.0 16V Caravan

Ostatnio na profilu byli

209 wyświetleń profilu
  1. W tym przypadku pewnie mapy pb się rozjechały. Jaka masz instalację lpg?
  2. Ktoś wie jak podłączyć sterowanie kierownicy? z midem sobie poradziłem według schematu:
  3. Lewa strona gra ciszej

    Masz źle głośniki podpięte, zamień w lewym plus z minusem. Wysłane z mojego 5080X przy użyciu Tapatalka
  4. Najpierw sprawdź wtyczkę przepływomierza. Wysłane z mojego 5080X przy użyciu Tapatalka
  5. A zawór za serwem trzyma ciśnienie? Wysłane z mojego 5080X przy użyciu Tapatalka
  6. zapach benzyny w aucie

    Ściągasz węże i dmuchasz ;-) Wysłane z mojego 5080X przy użyciu Tapatalka
  7. zapach benzyny w aucie

    Odpowietrzenie baku do sprawdzenia łącznie z filtrem par paliwa. Wysłane z mojego 5080X przy użyciu Tapatalka
  8. Elm nie będzie działać w ogóle. Opcom lub tech2. Najlepiej odczytać błędy, np metoda na zworkę. Wtedy dowiesz się gdzie leży problem. Obawiam się że samo wykasowanie nic nie da ponieważ problem nie został wcześniej. Wysłane z mojego 5080X przy użyciu Tapatalka
  9. Nie wiem po co straszycie kolegę. Strzelanie przy skręcie to albo pęknięta sprężyna albo łożysko amortyzatora. Drżenie kierownicy, do wywarzenia koła, przy okazji trzeba sprawdzić czy na felgach jest zaschnięty brud/błoto. Pokrywę trzeba dobrze uszczelnić. Te auto ma 20 lat i nie są to moim zdaniem jakieś ukryte wady tylko właściwości starego auta. Wszystko jest to ogarnięcia. Puszczanie dymu i branie oleju to niestety przypadłość ecoteca. Albo remont albo lejemy i jeździmy. Jak już pisałem to auto ma 20 lat i musimy być świadomi że nie można po prostu wsiąść i jechać gdziekolwiek, zawsze może się coś popsuć że starości. Takiemu autu musimy poświęcić dużo więcej uwagi i czasu niż np. 5 letniemu. Wysłane z mojego 5080X przy użyciu Tapatalka
  10. Jak wyciągniesz wtyczkę to ecu zgłosi błąd czego rezultatem będzie paląca się kontrolka check engine. Wysłane z mojego 5080X przy użyciu Tapatalka
  11. Vectra c 3.2

    Pewnie rozjechały się mapy pb. Jedź na regulację lpg. Wysłane z mojego 5080X przy użyciu Tapatalka
  12. Mam Vectrę przed liftem a pompa ze sterownikiem z polifta. Używki kosztują ogromne pieniądze. Dodatkowo ciężko znaleźć identyczny model jaki mam teraz. Bo rozumiem że musi wyglądać tak samo. Wysłane z mojego 5080X przy użyciu Tapatalka
  13. Ponawiam pytanie, czy zmiana pompy z boscha na innego boscha jest możliwa? Czy koniecznie muszę szukać pompy o tych samych numerach?
  14. Ja robiłem od razu uszczelniacze i pierścienie. Uszczelnienie mis i magistrale wody. Pytanie w jakim stanie jest auto i jak długo chcesz nim jeździć? Same części wyjdą koło 1000 pln. Wysłane z mojego 5080X przy użyciu Tapatalka
×