Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

klimi

Forumowicz
  • Postów

    102
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

5 Neutral

O klimi

  • Urodziny 1986.09.09

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Ciechanów
  • Zainteresowania
    motoryzacja...

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    VB Sport 2.0 16V Caravan

Ostatnio na profilu byli

174 wyświetleń profilu
  1. A zawór za serwem trzyma ciśnienie? Wysłane z mojego 5080X przy użyciu Tapatalka
  2. Ściągasz węże i dmuchasz ;-) Wysłane z mojego 5080X przy użyciu Tapatalka
  3. Odpowietrzenie baku do sprawdzenia łącznie z filtrem par paliwa. Wysłane z mojego 5080X przy użyciu Tapatalka
  4. Elm nie będzie działać w ogóle. Opcom lub tech2. Najlepiej odczytać błędy, np metoda na zworkę. Wtedy dowiesz się gdzie leży problem. Obawiam się że samo wykasowanie nic nie da ponieważ problem nie został wcześniej. Wysłane z mojego 5080X przy użyciu Tapatalka
  5. Nie wiem po co straszycie kolegę. Strzelanie przy skręcie to albo pęknięta sprężyna albo łożysko amortyzatora. Drżenie kierownicy, do wywarzenia koła, przy okazji trzeba sprawdzić czy na felgach jest zaschnięty brud/błoto. Pokrywę trzeba dobrze uszczelnić. Te auto ma 20 lat i nie są to moim zdaniem jakieś ukryte wady tylko właściwości starego auta. Wszystko jest to ogarnięcia. Puszczanie dymu i branie oleju to niestety przypadłość ecoteca. Albo remont albo lejemy i jeździmy. Wysłane z mojego 5080X przy użyciu Tapatalka
  6. Jak wyciągniesz wtyczkę to ecu zgłosi błąd czego rezultatem będzie paląca się kontrolka check engine. Wysłane z mojego 5080X przy użyciu Tapatalka
  7. Pewnie r oo zjechały się mapy pb. Jedź na regulację lpg. Wysłane z mojego 5080X przy użyciu Tapatalka
  8. Mam Vectrę przed liftem a pompa ze sterownikiem z polifta. Używki kosztują ogromne pieniądze. Wysłane z mojego 5080X przy użyciu Tapatalka
  9. Ponawiam pytanie, czy zmiana pompy z boscha na innego boscha jest możliwa? Czy koniecznie muszę szukać pompy o tych samych numerach?
  10. Ja robiłem od razu uszczelniacze i pierścienie. Uszczelnienie mis i magistrale wody. Pytanie w jakim stanie jest auto i jak długo chcesz nim jeździć? Same części wyjdą koło 1000 pln. Wysłane z mojego 5080X przy użyciu Tapatalka
  11. Nie łączy się nie wtyczka a ścieżki na płytce, trzeba przelutować bo podobno przez słaby proces technologiczny mogą się zrobić zimne luty. Wysłane z mojego 5080X przy użyciu Tapatalka
  12. Ja też jeżdżę na wielosezonowych, drugi sezon. Nexen priz4s. W zimę bez problemów, po śniegu bez problemu, na mokrym i suchym też. Specjalnie głośne nie są. Także uważam że nie ma sensu kupować 2kpl. Wysłane z mojego 5080X przy użyciu Tapatalka
  13. Dokładnie tak podejrzewam, jeśli kontrolki zgasną wszystko jest ok i można się podłączyć, wtedy wszystkie czynniki w kołach pokazują prawidłowe wartości prędkości, błędów brak. Jak kontrolki świecą to nie łączy się z kompem, prędkości też​ nie pokazuje. Wysłane z mojego 5080X przy użyciu Tapatalka
  14. U mnie aktualnie jest awaria sterownika abs/tc, objawia się palącymi kontrolkami abs/tc oraz licznik nie działa. Nie można się również podłączyć kompem ze sterownikiem. Jak kontrolki zgasną łączy się bez problemu, błędów brak. Wskazuje to na awarię sterownika. Wysłane z mojego 5080X przy użyciu Tapatalka
  15. Wątpię żeby 2 cm były mocno widoczne. Wysłane z mojego 5080X przy użyciu Tapatalka