Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

klimi

Forumowicz
  • Content Count

    108
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

About klimi

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 09/09/1986

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Ciechanów
  • Zainteresowania
    motoryzacja...

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    VB Sport 2.0 16V Caravan

Recent Profile Visitors

388 profile views
  1. Przytrzymaj przycisk UML, piknie i na wyświetlaczu będzie SD VOL i tam ustawiasz o ile ma się zwiększać głośność względem prędkości. Wysłane z mojego 5080X przy użyciu Tapatalka
  2. W tym przypadku pewnie mapy pb się rozjechały. Jaka masz instalację lpg?
  3. Ktoś wie jak podłączyć sterowanie kierownicy? z midem sobie poradziłem według schematu:
  4. Masz źle głośniki podpięte, zamień w lewym plus z minusem. Wysłane z mojego 5080X przy użyciu Tapatalka
  5. Najpierw sprawdź wtyczkę przepływomierza. Wysłane z mojego 5080X przy użyciu Tapatalka
  6. A zawór za serwem trzyma ciśnienie? Wysłane z mojego 5080X przy użyciu Tapatalka
  7. Ściągasz węże i dmuchasz ;-) Wysłane z mojego 5080X przy użyciu Tapatalka
  8. Odpowietrzenie baku do sprawdzenia łącznie z filtrem par paliwa. Wysłane z mojego 5080X przy użyciu Tapatalka
  9. Elm nie będzie działać w ogóle. Opcom lub tech2. Najlepiej odczytać błędy, np metoda na zworkę. Wtedy dowiesz się gdzie leży problem. Obawiam się że samo wykasowanie nic nie da ponieważ problem nie został wcześniej. Wysłane z mojego 5080X przy użyciu Tapatalka
  10. Nie wiem po co straszycie kolegę. Strzelanie przy skręcie to albo pęknięta sprężyna albo łożysko amortyzatora. Drżenie kierownicy, do wywarzenia koła, przy okazji trzeba sprawdzić czy na felgach jest zaschnięty brud/błoto. Pokrywę trzeba dobrze uszczelnić. Te auto ma 20 lat i nie są to moim zdaniem jakieś ukryte wady tylko właściwości starego auta. Wszystko jest to ogarnięcia. Puszczanie dymu i branie oleju to niestety przypadłość ecoteca. Albo remont albo lejemy i jeździmy. Jak już pisałem to auto ma 20 lat i musimy być świadomi że nie można po prostu wsiąść i jechać gdziekolwiek, zawsze może się coś popsuć że starości. Takiemu autu musimy poświęcić dużo więcej uwagi i czasu niż np. 5 letniemu. Wysłane z mojego 5080X przy użyciu Tapatalka
  11. Jak wyciągniesz wtyczkę to ecu zgłosi błąd czego rezultatem będzie paląca się kontrolka check engine. Wysłane z mojego 5080X przy użyciu Tapatalka
  12. Pewnie rozjechały się mapy pb. Jedź na regulację lpg. Wysłane z mojego 5080X przy użyciu Tapatalka
  13. Mam Vectrę przed liftem a pompa ze sterownikiem z polifta. Używki kosztują ogromne pieniądze. Dodatkowo ciężko znaleźć identyczny model jaki mam teraz. Bo rozumiem że musi wyglądać tak samo. Wysłane z mojego 5080X przy użyciu Tapatalka
  14. Ponawiam pytanie, czy zmiana pompy z boscha na innego boscha jest możliwa? Czy koniecznie muszę szukać pompy o tych samych numerach?
×
×
  • Create New...