Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

bydluck

Forumowicz
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About bydluck

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    za wolne

Kontakt

Recent Profile Visitors

339 profile views
  1. Dzięki, w takim razie kombinuje z rezystorem i przekaźnikami Edit: Finalnie wersję z rezystorem odpuściłem. Na 25W nadal świecił się błąd spalonej żarowki, na rezystorze 50W jest już w porządku tylko grzeje się jak cholera i bez sensu takie rozwiązanie. Wg moich testów aby nie palił się błąd spalonej żarówki potrzebny jest minimalny rezystor o mocy 30-31W. Skończyło się na tym że wyłączyłem całkowicie wariant 4 (halogeny jako dziennie po uruchomieniu silnika), do tego wylogowałem przeciwmgielne w OP-COM. Wszystko działa jak należy, nie ma błędu spalonej żarówki, komunikacja z UEC działa
  2. Hej, czy po wylogowaniu halogenów z UEC, mając wybrany 4 wariant świateł (halogeny jak dzienne) będą one nadal świecić po uruchomieniu silnika? Nie potrzebuję halogenów a chciałbym w te miejsce wstawić dzienne. Problemem niestety jest błąd spalonej żarówki. Alternatywą jest rezystor ale może samo wylogowanie załatwi problem?
  3. Hej! wziąłem się dziś za wymianę krzyżaka i mam problem bo przy odkręconym krzyżaku obkręciła mi się kierownica. Kontrolka ESP świeci cały czas i kierunkowskazy nie odbijają. I teraz pytania: 1) jak ustawić poprawnie kierownice na odkręconym krzyżaku? Czy po prostu próbować kręcić tak długo o 360 stopni aż kierunkowskazy zaczną odbijać? Ew. opcom pokaże mi jej pozycje? 2) nie mogę już bardziej wsunąć krzyżaka w wieloklin. Czy obecnie jego pozycja jest poprawna czy cały wieloklin widoczny na zdjęciu musi wejść? 3) na nowym krzyżaku aby jechać prosto muszę mieć kierownicę
  4. Ooo widzisz ten znalazłem na jakieś ruskiej stronie Dzięki! Cena w aso 38pln. Niestety nie W ASO również nie byli w stanie mi powiedzieć jaki to ma rozmiar, jest to komplet z pompką 90508709. W zasadzie te oringi uszczelniają pompkę i kolanko.
  5. Potrzebuje numer łącznika (kolanka) spryskiwaczy reflektorów do VC. Konkretnie ten bezpośrednio przy pompce. A może ktoś posiada w przyzwoitym stanie? Do tego poszukuje rozmiaru dwóch oringów które znajdują się na pompie do spryskiwaczy reflektorów.
  6. Czy posiada ktoś schematy dla regulacji ręcznej i samopoziomującej? Ta pierwsza posiada 3 PINy w gnieździe, xenon ma ich 4. Cel jest taki, że chciałbym aby lampa xenonowa pracowała na ręcznej regulacji.
  7. Zero błędów. Jak się okazało przewód ma przekrój 0,35mm2 i nie nadaje się do dużych obciążeń. Pozostaje doprowadzenie plusa z innego miejsca lub wstawienie przekaźnika. Ew. może spróbuję wymienić ten przewód na nowy. Ma ktoś schemat gdzie leci ten przewód 12V po stacyjce?
  8. Ok, kumam. To szykuje się rzeźba wtyczki i przepinanie PINów.
  9. Zauważyłem że mam problem z 12V po stacyjce w kostce ISO. Kiedy nie jest nic podpięte utrzmuje się napięcie 12V. Kiedy podpinam CDR2005 radio uruchamia się, popracuje sekundę i gaśnie, ponownie się uruchamia i tak w kółko. Zauważyłem że przy gaszeniu radia następuje spadek napięcia zasilaniu po stacyjce z 12V do 5-6V i po chwili znowu wskakuje na 12V. Ale idąc dalej, mam drugie radio CDR2005 które podpiąłem i o dziwo ten egzeplarz pracuje poprawnie. Następnie wziąłem trzecie radio Pioneera które również pracuje bez problemu natomiast kiedy chciałem podpiąć wzbudzenie wzmacniacza w plus po
  10. Ale ja zapytałem o to czy manualna regulacja będzie działać z lampami xenonowymi. Kwestia legalności i przeglądów to zupełnie inna sprawa.
  11. Czytałem kilka i nie znalazłem jasnej odpowiedzi na moje pytanie czy ręczna regulacja będzie działała? Wiem że silniczki są inne i to tyle.
  12. Hej, mam parę pytań dot. przedlifta: czy wtyczki lamp pasują p2p? czy po zmianie na xenon będzie działała ręczna regulacja świateł? Układ samopoziomujący dołożyłbym później bo spryskiwacze już mam.
  13. Panowie chciałbym dołożyć sobie tylną lampkę, jednak nie mam taśmy w podsufitce. Idąc za radą kolegów z forum, nie będę ciągnąć przewodów od przedniej lampki tylko bezpośrednio od REC'a. No i teraz pytanie w które PIN'y wpiąć się w REC? Te same co lecą do przedniej lampki czy w REC jest osobne miejsce pod tylną lampkę?
  14. Odświeżam temat. Mam taśmę z 3 ścieżkami i pytanie skąd najlepiej wziąć plus (Led Dimming Signal) aby przyciski lampki były podświetlane? Z przełącznika świateł? Jeśli tak to który PIN?
  15. Niestety nie posiadam również tych przewodów. Do wtyczki je dołożę, natomiast w gnieździe w które wpinam tą wtyczkę, nie ma pinów. Czyli dochodzi mi kolejna robota w postaci dołożenia PINÓW i przeciągniecie przewodów do kostki z przodu? Dobrze kombinuje? Z innej beczki, czy wpinał się ktoś nieoryginalnym zestawem parktronica pod przycisk w VC?
×
×
  • Create New...
UP