Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Eeliasz14

Forumowicz
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Eeliasz14

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie

Recent Profile Visitors

125 profile views
  1. Szczerze to nie rozwiązalem tylko napisałem na innym forum i tam mi pisali żeby sprawdzić stan bieżni i mostków głowicy. Jeśli sa w dobrym stanie można drugie walki wsadzic jeśli nie nie ma sensu bo i jak będzie klepac. Czyli głowica do wymiany. Co do nagaru to na dniach sciagam miske i pokrywę i spróbuje to wyczyścić, może dodatkowo płukanka
  2. Dobra dzięki za "pomoc" problem rozwiązany zamykać temat
  3. Jak przeczytasz uważnie to będziesz wiedział
  4. jestem właśnie po sprawdzeniu ciśnienia oleju, manometr wkręcony w czujnik ciśnienia oleju na biegu jałowym wskazywał 3-3,5 bara silnik nagrzany do temperatury roboczej olej raczej gorący mocno nie był ale do miski dłużej przyłożyć dłoni nie można. Także to tylko potwierdza że dół silnika nie jest w złej kondycji
  5. Nie wiem czy to pomoże ale na pewno nie zaszkodzi. Proponuje sprawdzić ECU koszt nie duży bo około 50 a będziesz miał pewność że nie wymienisz nic na darmo
  6. Witam. Posiadam Vectre z silnikiem 1.8 122 km, niby wszytko do tej pory było ok oprócz (naprawy ECU, wymiana sondy przed katalizatorem i za, wymiana wszystkich amortyzatorów, wachaczy, tulei w sumie całego zawieszenia a a tak coś puka, itp itd lista jest długa). W sumie to nie jest ok ale do rzeczy. Ostatnio coraz głośniej silnik zaczął pracowac. Charakterystyczny dźwięk z góry silnika najbardziej słyszalny po odpaleniu i mocnym rozgrzaniu, wskazywał na szklanki. Postanowiłem zajrzeć pod pokrywę zaworów zobaczyć co tam się dzieje a to co tam zobaczyłem spowodowalo że się urżnalem tego wieczoru. Trahedia tyle brudu to ja nawet na wydechu wski nie widziałem olej to chyba ktoś wymieniał tam co 4 lata. A jeszcze gorsze sa wytarte walki. Gołym okiem widać że duży ich kawałek pływa już w oleju. Popychacze wydają się dobre bo sa twarde ale może też się wydarly ich denka. I teraz pytanie do was przyjaciele. Od czego zacząć naprawe czy kupywac używane walki i wkladac do głowicy chociaż nie wiem jaki jest stan mostkow i bieżni głowicy czy lepiej kupić inna głowicę? Czy może zacząć od pomiaru ciśnienia oleju silnika bo od czegoś musiały się walki zetrzeć. Jestem zdziwiony bo silnik jest raczej w dobrej kondycji nie bierze oleju może z 0,7 litra na 10 tys , nie dymi. Doradzcie coś bo nie wiem co robić
  7. Nie wiem jak wy ale ja bym zaczął od sprawdzenia ECU. Nie jest to droga usługa w stolicy w pewnym zakładzie kosztuje to 50zl a mamy pewność że nie wymienimy sprawnych podzespołów.. W moim przypadku stale wywalalo błąd przeplywki i sond. Okazało się że przerwany był właśnie pin od przeplywki
×
×
  • Create New...