Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

ep87

Forumowicz
  • Content Count

    108
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About ep87

  • Rank
    Średnio obeznany

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    Vectra C Lift 2.0 HB 325KM

Kontakt

  • Telefon
    796749012

Recent Profile Visitors

706 profile views
  1. Dużo jest niesprawnych na allegro czy olx. Ja otrzymałem 4 które nadawały sie jedynie na śmietnik. Dopiero 5 był w pełni sprawny. Ale Sterownik od zafiry ma inny wsad niż sterownik z Vectry. Wtedy normalnie trzeba zmienić wsad.
  2. Temat ostatnio przerabiałem dopiero 5 z kolei sterownik był sprawny. Logowanie i aktualizacja pod SPS była potrzebna. Różne wersje programu( z innych modeli opla) w sterowniku mogą powodować że np. nie będzie działał wentylator chłodnicy.
  3. Cześć, Czy ktoś może stosował zabezpieczenie antykorozyjne masą polimerową? Chodzi tutaj o APP MS Polymer - Polimerowa masa natryskowa | kartusz 310ml może wiecie ile tego potrzeba na zabezpieczenie podwozia Vectry C ? Orientacyjnie.
  4. Na A...gro Możliwe by wysyłał sygnał nie na tych częstotliwościach? Jedyne co sprawdziłem to że wysyła sygnały testerem. nie mam jednak miernika częstotliwości.
  5. Pacjent - Vectra C 2003 Kombi. Od zakupu nie działał z pilota. Pilot od oryginalnego kluczyka był utopiony i nie wysyła sygnałów. Czy po przelutowaniu transpondera ze starej elektroniki do używanej będzie to działało? Dodatkowo dorobiony kluczy - scyzoryk. Zaprogramowany odpala. Jednakże nie otwiera auta. Kluczyk wysyła sygnały. Podmieniałem BDM, DDM, REC. Dalej jest ten sam problem. Czy gdzieś jeszcze prócz immo powinienem dodać kluczyk? Tech2 nie wywala błędów.
  6. No właśnie sam nie wiem co to akurat daje temu pytam:) Ale faktycznie widzę że w autach w TurboLPG mają zwykłe nawet te 400+. Rzuciłami się w oczy ta modyfikacja ale możliwe że auta po przekładkach mają te czarne zbiorniczki. Pytanie drugie skrzynia F40 - szukać typowo od OPC czy od Diesla 3.0 ? Widziałem że mają różnice w oznaczeniu dodatkowo różnice w przełożeniu dla poszczególnych biegów. Chodzi mi o dłuższą skrzynię.
  7. PCo daje wymiana zbiorniczka wyrównawczego z standardowego na czarny z 3.0 albo 2.8? Wielkość/średnia króćców jest inna? Jest jakaś znacząca różnica?
  8. Celem doprecyzowania mam jeszcze pytania: Czy moduł UWA wylogowuje się wyłączając zabezpieczenie tak jak rozparowanie Wyświetlacza i radia? Aktualizacja UWA idzie przez SPS czy na stole?
  9. Chodzi Tobie o SAS montowany w CIM?
  10. aktywacja " aktywujesz naciśnięciem na ślizg. Choć niektórzy twierdzą, że to nie jest konieczne i napinacz aktywuje się sam. " nie dawała efektu Zdejmę pierścień segera to zobaczę o co tam chodzi z nim. Może i głupie pytanie ale dziękuję za opinię.
  11. No to jak go poprawnie aktywować? Ok masz rację w balansującym jest zawleczka.
  12. No tak od głównego. Aktywowany w sensie zawleczka? czy coś jeszcze masz na mysli?
  13. W oplexie masz taniej - sprzedają tez na allegro. Pytanie z tego 12635447 napinacz dostałem i on jest miękki tzn poddaje się tak jakby nie miał sprężyny - jego wada czy jest jakaś różnica konstrukcyjna?
×
×
  • Create New...
UP