Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

ep87

Forumowicz
  • Zawartość

    80
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O ep87

  • Ranga
    Nowicjusz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    Vectra C Lift

Ostatnio na profilu byli

390 wyświetleń profilu
  1. U mnie na BRC sequent32 jak miałem z18xe przełączał przy temp 30 stopni (niżej się nie da w programie) Po zgaszeniu odpaleniu itp. Przełączał natychmiast na gaz jeśli był rozgrzany. Zdecydowanie dłużej to zajmuje niż w przypadku instalacji Lovato czy innych. Spróbuj wymusić trzymając dłużej przycisk centralki przełączenie na gaz zobacz co będzie się działo. W chwili obecnej mam BRC sequent32 w z20net -> tutaj trzeba było zwiększyć temp ze względu na braki w parowniku 1500mbar.
  2. Mam pytanie dotyczące CIM. Czy można zamiennie za GL dać cim o oznaczeniu DL Skąd bierzecie szczegółowe informacje jaki cim co obsługuje? Ciekaw jestem chciałem zgłębić temat. Wiem że XR to awaryjny typ.
  3. ep87

    Z18xe P170

    Tam ciężko dojść od spodu. Na zdjęciu uszczelka która jest sprawcą nieszczelności. I powodowała błąd.
  4. ep87

    Z18xe P170

    Te wszystkie parametry z diagnostyki wzorcowe analizowane na milion sposobów. Kolektor w połowie jest rozbieralny tam jest uszczelka. Uszczelka miała przetarcia i braki. Wymiana kolektora. Silnik równo pracuje i nie ma już błędów. Problem rozwiązany Temat do zamknięcia dziękuję za aktywny udział w dyskusji.
  5. ep87

    Z18xe P170

    Nic sie nie zmieniało taki test też robiłem. Zmieniało sie przy egr - egr został zatkany a sterownik mam teraz z wersji bez egr
  6. ep87

    Z18xe P170

    No jak drożność i to czy i które ma przepływ w która stronę . Analogicznie do drugiej Vectry C którą mam sprawną.
  7. ep87

    Z18xe P170

    Sprawdziłem wszystkie podciśnienia i tyle do tego sprawdziłem czy nie ma miejsca przedmuchu.
  8. ep87

    Z18xe P170

    Serwo zaślepione - brak poprawy. Kolektor będzie wymieniony nową uszczelkę mam dostać dzisiaj i będę kręcił
  9. ep87

    Z18xe P170

    Pod kątem nieszczelności, jutro jeszcze serwo obadam w takim układzie. Albo je wyeliminuje by zobaczyć co będzie. Jeśli tak sie da
  10. ep87

    Z18xe P170

    Mówisz o dolocie i tam gdzie są te puszki - podciśnienia sprawdzane. Serwo tam jest na przewodzeni łączącym ten zaworek przewód wymieniałam od serwa - jest drożny. Lewe powietrze by brał z serwa?
  11. ep87

    Z18xe P170

    Pierwsza sonda normalnie pracuje brak lpg
  12. ep87

    Z18xe P170

    Mam ciekawy przypadek. Mianowicie Vectra C 1.8 z18xe 2002 rok produkcji z silnikiem który miał domyslnie EGR. Faluje "purka" na biegu jałowym, ma moc jedzie ale faluje. Na jałowym, dodam że czasem pracuje równo a częściej jednak faluje i drgania na całą budę Błąd który jest obecny P0170 - za bogaty system adaptacji paliwa Co zostało wymienione diagnozowane. Wymienione na sprawne i brak poprawy: - wymieniona druga sonda lambda - wymieniona i diagnozowana przepływka - czujnik temperatury - listwa wtryskowa + pompa paliwa + filtr - przepustnica - wymieniony sterownik na taki bez egr (zaślepiony egr) - sprawdzone wszystkie podciśnienia - wymieniony zawór od zbiornika paliwa - wymieniona cewka - odma sprawdzona -katalizator ma przejscie nie jest zapchany Jak się ograniczy czymś dostęp powietrza zaczyna pracować równiej Problem pojawia sie przy przeskakiwaniu pętli otwartej na zamkniętą z odczytów Sond lambda Może ktoś miał podobny przypadek i ma jeszcze jakieś pomysły co by mogło go boleć Mi został do podmiany jeszcze kolektor wlotowy bo już innych opcji nie mam.
  13. ep87

    Z20net kolektor wydechowy

    A który lepszy do mocy 300+ bo szukałem odp i w sumie nie wiem czy ten z polifta czy z saaba areo
  14. ep87

    Z20net kolektor wydechowy

    Które lepsze rozwiązanie do mocy 300+ ? Poliftowy z z20net? czy z Saab areo 9-3 2.0t
×