Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

ep87

Forumowicz
  • Content Count

    90
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About ep87

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    Vectra C Lift 2.0 HB

Kontakt

  • Telefon
    796749012

Recent Profile Visitors

428 profile views
  1. Zauważyłem że są dwa rodzaje tłumików do wersji SS 210km. Ktoś może podpowie numer OE ?
  2. Dzięki, tak spróbuję. Kat będzie sportowy maptune.
  3. Mam wydech wykonany z kwasówki 2,5" + standardowy DP z katalizatorem z tyłu idzie do dwóch puszek nie mam środkowego tłumika. Puszki też wykonane z kwasówki. Jak dla mnie jest trochę za głośno. Pytanie czy jest jakieś sensowne rozwiązanie zamontowania środkowego tłumika, który będzie później współgrał z podniesieniem mocy do 300+ ? Będę wdzięczny za opinie porady. Myślałem nad tłumikiem może z 30cdti? jeśli ma środkowy albo coś innego?
  4. Twoim zdaniem wtryski lepsze Yeti plus czy Dragon Gold - Yeti mają wydatek 140, Goldy mają wydatek gazu maksymalny 170
  5. https://biluppgifter.se/fordon/KJK749
  6. Drzwi od strony kierowcy mają inne odcienie.
  7. Mi nie chodzi o elm. Ale normalną diagnostykę. Chociaż w trionicu po elm wszystko się da:) Swoją drogą daje to coś że ma się podłączenie po obd instalacji gazowej potrafi się lepiej stroić sama?
  8. Racja - wielozawór mam BRC muszę sprawdzić czy ma podejście 6 czy 8mm. J59 AC STAG 4 QNEXT PLUS Elektronika R73 Reduktor KME R2 TWIN sekwencja 395KM + zawór gazowy OMB FARO - (zawór ma jedno wejście 8mm dwa wyjścia 6mm) T3 Czujnik temperatury KME 4,7 kOhm Pojedyńcze wtryski lpgTECH Yeti Plus Filtr F69 Filtr fazy lotnej KME FL779 włókno szklane 4x12mm lub dwa filtry na przewód 2x12mm Pytanie które jeszcze mnie zastanawia jak to jest z diagnostyką OBD w przypadku podłączenia QNEXT pod OBD. Elektronika gazu nawiązuje połączenie z instalacją i jak to wtedy jest z odczytem błędów przez normalny interfejs z gniazda OBD? Trzeba coś kombinować czy jest opcja ustalenia zwłoki połączenia QNEXT ewentualnie przełączenie na benzyne rozwiązuje ten temat? Dzięki za porady i wskazanie jak to ma wyglądać narysowałem taki tam schemacik mam nadzieję że dobrze zrozumiałem to co pisałeś predzej.
  9. Od butli 8mm później wielozawór + filtr co wchodzi na reduktor ale w przypadku Twin trzeba go zasilić też podwójnie? To rozgałęźnik i podejście. Rozumiem że chodzi o coś takiego jak na zdjęciu. Nie wiem czy Twin ma dwa osobne podejścia na wtryskiwacze
  10. Pytanie do posiadaczy 300+ w z20net mam zamiar wywalić sequenta 32 i zamontować instalację pod 300+ pytanie czy taki zestaw ogarnie temat. Ewentualnie czy robić listwę wtryskową czy zrobić 2 x 2 wtryski lub osobne? F129 Filtr odstojnikowy Alex Ultra 360° poliester 2x12 mm J59 AC STAG 4 QNEXT PLUS Elektronika R73 Reduktor KME R2 TWIN sekwencja 395KM + zawór gazowy OMB FARO T3 Czujnik temperatury KME 4,7 kOhm Y123 Listwa wtryskowa Barracuda 4 cyl 130Nl/min Będę wdzięczny za konstruktywną dyskusję oraz opinię na temat możliwych komponentów.
  11. ep87

    Montaż tempomatu

    Piny sprawdź w manetce i CIM. Tam trzeba je delikatnie oczyścić i dogiąć by lepiej stykały. Może to przyniesie jakiś efekt.
  12. U mnie na BRC sequent32 jak miałem z18xe przełączał przy temp 30 stopni (niżej się nie da w programie) Po zgaszeniu odpaleniu itp. Przełączał natychmiast na gaz jeśli był rozgrzany. Zdecydowanie dłużej to zajmuje niż w przypadku instalacji Lovato czy innych. Spróbuj wymusić trzymając dłużej przycisk centralki przełączenie na gaz zobacz co będzie się działo. W chwili obecnej mam BRC sequent32 w z20net -> tutaj trzeba było zwiększyć temp ze względu na braki w parowniku 1500mbar.
  13. Mam pytanie dotyczące CIM. Czy można zamiennie za GL dać cim o oznaczeniu DL Skąd bierzecie szczegółowe informacje jaki cim co obsługuje? Ciekaw jestem chciałem zgłębić temat. Wiem że XR to awaryjny typ.
×
×
  • Create New...