Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

ep87

Forumowicz
  • Content Count

    98
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About ep87

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    Vectra C Lift 2.0 HB

Kontakt

  • Telefon
    796749012

Recent Profile Visitors

460 profile views
  1. Immo będziesz musiał zaprogramować.
  2. aktywacja " aktywujesz naciśnięciem na ślizg. Choć niektórzy twierdzą, że to nie jest konieczne i napinacz aktywuje się sam. " nie dawała efektu Zdejmę pierścień segera to zobaczę o co tam chodzi z nim. Może i głupie pytanie ale dziękuję za opinię.
  3. No to jak go poprawnie aktywować? Ok masz rację w balansującym jest zawleczka.
  4. No tak od głównego. Aktywowany w sensie zawleczka? czy coś jeszcze masz na mysli?
  5. W oplexie masz taniej - sprzedają tez na allegro. Pytanie z tego 12635447 napinacz dostałem i on jest miękki tzn poddaje się tak jakby nie miał sprężyny - jego wada czy jest jakaś różnica konstrukcyjna?
  6. Mam dół INA 559006110 występuje on jednak z kołem sztywnym bez tłumika drgań. Zostawić swoje koło czy w takim wypadku nie ma to znaczenia? Skąd udaje wam się skombinować uszczelkę pod podstawę termostatu 90537471 nr erling 446.240 ? 160tyś ale w balansującym uszkodził się ślizg i to mogło być też przyczyną awarii pompy. Dziękuję Rafał za podpowiedź.
  7. Przebieg 160tyś km. puściła pompa wody. Więc padła decyzja o wymianie kompletu Przeczytałem cały wątek znalazłem też dane dotyczące spisu elementów pytanie czy warto kupić oryginał z Saaba? Widziałem też ten zestaw od Insigni. Pytanie czy te dwa zestawy podejdą? z20net przedlift 2003-2004 https://sweden-parts.pl/produkt/komplet-rozrzadu-9-3-ii-2003-2012-b207-glowny-oryginal/ https://sweden-parts.pl/produkt/komplet-rozrzadu-balansu-saab-9-3-ii-1-8t-2-0t-b207-oe/ I czy w zestawie do balansu jest potrzebne koło z tłumikiem drgań? Pompa wody INA Numer artykułu: 538 0301 10 a może jednak SKF co polecacie? https://www.autodoc.pl/ina/9893609 Uszczelka pokrywy głowicy 90537687 Uszczelka Pierścieniowa 90571925 Uszczelka pompy olejowej 24435052 do tego potrzebuję coś jeszcze? Może ktoś potwierdzić?
  8. Zauważyłem że są dwa rodzaje tłumików do wersji SS 210km. Ktoś może podpowie numer OE ?
  9. Dzięki, tak spróbuję. Kat będzie sportowy maptune.
  10. Mam wydech wykonany z kwasówki 2,5" + standardowy DP z katalizatorem z tyłu idzie do dwóch puszek nie mam środkowego tłumika. Puszki też wykonane z kwasówki. Jak dla mnie jest trochę za głośno. Pytanie czy jest jakieś sensowne rozwiązanie zamontowania środkowego tłumika, który będzie później współgrał z podniesieniem mocy do 300+ ? Będę wdzięczny za opinie porady. Myślałem nad tłumikiem może z 30cdti? jeśli ma środkowy albo coś innego?
  11. Twoim zdaniem wtryski lepsze Yeti plus czy Dragon Gold - Yeti mają wydatek 140, Goldy mają wydatek gazu maksymalny 170
  12. https://biluppgifter.se/fordon/KJK749
  13. Drzwi od strony kierowcy mają inne odcienie.
  14. Mi nie chodzi o elm. Ale normalną diagnostykę. Chociaż w trionicu po elm wszystko się da:) Swoją drogą daje to coś że ma się podłączenie po obd instalacji gazowej potrafi się lepiej stroić sama?
×
×
  • Create New...