Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

djk

Forumowicz
  • Content Count

    38
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About djk

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 03/25/1988

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Sopot

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    Vectra C 1.9 CDTI

Recent Profile Visitors

687 profile views
  1. Chwilę działało.. aż się akumulator nie wyładował wszystko wskazuje na to,że alternator dostał rykoszetem. Ciekawe czy coś jeszcze może wyjść.. oczywiście akcja dzieje się 4 dni przed wyjazdem na urlop ~2000km W każdym razie dziękuję bardzo wszystkim za odzew i pomoc!
  2. Dzięki śliczne, to było to mam nadzieję,że nic dalej nie poszło, ale skoro bezpiecznik nr 9 cały to chyba nie ma się co martwić?
  3. Ten sprawdzałem jako pierwszy, w niektórych tematach podają, że powinien być 7,5A a u mnie jest 10A , ale jest cały. Tematy przejrzałem, ale w większości dotyczą usterek powstałych samoczynnie z biegiem czasu, a nie uszkodzenia przez głupotę użytkownika Słyszałem, że jest jeszcze jakiś bezpiecznik 60A odpowiedzialny za wspomaganie, to o tym mowa? Jeżeli tak, to proszę o podpowiedź gdzie go znaleźć
  4. a wiadomo który to dokładnie bezpiecznik?
  5. Witam, wstyd się przyznać, ale ostatnio podczas odkręcania przepustnicy, zahaczyłem kluczem o przewód który znajduje się po lewej stronie od akumulatora, poszła iskra i.. nie działa mi wspomaganie, świeci się kontrolka. Czy oznacza to, że mam pompę wspomagania do wymiany czy też może być to coś innego?
  6. Wcześniej nie zauważyłem,żeby dymiło się spod korka, poza tym mam wrażenie,że auto zaczęło mi brać olej..
  7. Witam, pacjent to 1.9 ZDTH 150KM, EGR OFF, DPF OUT. Od jakiegoś czasu śmierdzi mi spalinami spod maski. Dzisiaj zauważyłem, że spod korka oleju wydobywa się dym (spaliny) i chlapie olejem (korek ciężko się odkręcał był jakby zassany,a po odkręceniu korek leżący na gnieździe podskakiwał od ciśnienia spalin). Poza tym ostatnio zauważyłem, że podczas przyspieszania zostawiam za sobą chmurę dymu . Nie wiem czy to istotne ale 2 lata temu miałem regenerowane turbo, spadku mocy nie odczuwam. Jak myślicie, to zapchana odma czy też może być to co innego? Pozdrawiam!
  8. Czy ktoś może mi powiedzieć których korków potrzebuję? Ustaliłem już, że korek spustowy to GM 11099271 z podkładką, bez magnesu. Teraz pytanie o korek wlewu, czy ktoś wie czy to jest ten z gwintem M10 X 1.0 czy M18 X 1.5 i jaki numer GM ma ten korek?
  9. Ok, dzięki za informację. Po prostu łudziłem się,że trochę lepiej to przemyśleli inżynierowie GM i że można się tych opiłków pozbyć przy okazji wymiany oleju
  10. Co to znaczy,że magnes jest wewnątrz? Jest jakieś dojście,żeby go wyciągnąć i oczyścić z opiłków? W takim razie rozumiem,że mam kupić korek wlewu GM 11099092 i korek spustowy GM 11099271 ?
  11. Witam, czy ktoś jest w stanie mi powiedzieć, które korki warto dać nowe podczas wymiany oleju w skrzyni F40 ? Znalazłem: Wlewu: GM 11099092 WTYK,ŚRUBOWY,M10 X 1.0,FILTR OLEJU SKRZYNI BIEGÓW Spustu: GM 90446270 WTYK,ŚRUBOWY,M18 X 1.5,FILTR OLEJU SKRZYNI BIEGÓW (JNS - STOSOWAĆ 55561146 7 02 417) // tego GM 90446270 ponoć nigdy nie mieli i zaproponowali GM 55568847 7 02 954 GM 11099271 WTYK,ŚRUBOWY,M18 X 1.5,SPUST OLEJU SKRZYNI BIEGÓW O ile z korkiem wlewu nie mam problemu bo znalazłem tylko jedną pozycję, o tyle z korkiem spustu mam problem.W ASO pokazali mi o
  12. djk

    Siłownik maski

    a ja zamontowałem jeden siłownik z tej aukcji https://allegro.pl/silowniki-maski-chrom-opel-vectra-c-lifty-i7001679219.html#thumb/2 i podczas pierwszej próby zamykania zgięło się tłoczysko :/ boję się pomyśleć co by się stało z maską gdybym założył 2 i próbował ją zamknąć..
  13. Czyli ta uszczelka powinna chować się wewnątrz drzwi?
  14. No właśnie nie wiem jakie mam i myślałem,że ktoś mi zaoszczędzi ściągania koła do pomiaru i podpowie jakie były standardowo montowane w 1.9 CDTI
  15. Witam, kończą mi się klocki+tarcze z tyłu w Z19DTH czy doradzi mi ktoś jakie tarcze powinienem kupić 278 czy 292? Mam zrobiony lekki chiptuning na 180KM/400Nm, ale podejrzewam,że to nie gra roli. Przejrzałem parę ostatnich stron i widzę, że polecacie Textary. Z tego co widzę tu: http://www.motostacja.com/p/2424/20498/textar-tarcze-klocki-tyl-opel-signum-vectra-c-kpl-signum-opel-katalog-osobowy.html http://www.motostacja.com/p/2424/28891/textar-tarcze-klocki-tyl-opel-vectra-c-signum-signum-opel-katalog-osobowy.html wychodzi na to,że tarcze wentylowane fi 292 są dedykowa
×
×
  • Create New...
UP