Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

4diwr0c

Forumowicz
  • Content Count

    173
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About 4diwr0c

  • Rank
    Średnio obeznany

Dodatkowe pola

  • Województwo
    NL
  • Auto
    Opel Vectra C 2005/2006 Irmscher

Recent Profile Visitors

541 profile views
  1. Jak już pisałem porada super ale dla potomnych dodaje od siebie żeby sprawdzali układ pinów i budowę gniazda (dla tych co wstawiają nowy silnik). U mnie roznica miedzy boschem a siemensem polegała na kawalku plastiku pomiedzy pinami gdzie wpinacie rezystor
  2. to będą uszczelniacze, ich koszt znajdziesz w sieci a robocizna wyjdzie więcej ale to już trzeba pytać w warsztacie, dodatkowo przy okazji demontażu dolicz jeszcze nowe uszczelki
  3. mnie jutro czeka rozbiórka ... dziś popryskałem od góry ale po odpaleniu nic nie ruszyło, luz znalazłem minimalny - może 1mm (wzdłużny) i wirnik kręci się z lekkim oporem, tak czy inaczej świetna porada
  4. Tak, owners manual który mam. Pytałem o service manual
  5. a czy jest szansa że ktoś ma service manual do alpine pxa h800 lub alpine dva 9861 Ri?
  6. w pełni aktywne 4 drogi, jak już wszystko upakuje i poskładam będzie wykończeniówka i godziny strojeń ;-)
  7. widze że będziesz szedł w dwie drogi więc gdyby Cie naszło na zmiane to będe miał do oddania moje 1 DIN, u mnie nadszedł czas na spory krok do przodu więc będe się żegnał z tą jednostką (Alpine CDA 9835r), zakładaj temat tu lub na strefie CA to będziemy śledziować :D
  8. mam udima z serii proX i grają świetnie ale pod piecami, pod radiem w pewnym momencie wołają o więcej, z el comp może być podobnie, w drzwiach mam zaklejone wszystko oprócz otworów na dole przez które woda ucieka (ta spływająca po szybie a której nie zbierze uszczelka) warto również zrobić mały daszek nad głośnikiem żeby woda nie ciekła po terminalu głośnika, nie wpłynie to na gre głośnika
  9. zajrzyj na strefe car audio - tam masz kilka tematów gdzie masz krok po kroku wszystko na zdjęciach czy to signum czy vc
  10. różnica jest i to spora mając słupki bo masz dźwięk ukierunkowany odpowiednio i scena jest lepiej odwzorowana, fabryczne głośniki gdzie są to wiesz więc wystarczy sobie porównać gdzie (w którym kierunku) grają teraz
  11. Można z fabrycznego radia wyciągnąć optyka i wtedy dochodzi koszt procka np alpine h800 bo można to stroic z laptopa za pomocą programu z ich strony. Tylko nie wiem czy procek będzie w stanie aż tak polepszyć i dostroic to co dostanie od dvd90 (sygnal). Ja poszedłem w 1 din (alpine 9835) plus 3 drogi i nie szkoda mi bylo bo jest opcja zachowania sterowania z kierownicy za pomocą sterownika z pewnej strony - jedynie w ukryte menu nie mogę wejść ani przestawić zegara ale za tym nie płacze. Na co wydać budżet nie podpowiem bo x lat temu zaczynałem od systemu clariona potem był powerbass więc w sumie amatorka pełnym pyskiem. Od jakiegoś czasu mam 3 way od udima i słucham na tym wszystkiego ale cały czas w tym dlubie i coś dostrajam więc ta kwestię zostawiam do podpowiedzi dla grk - jak już wspomniano wie więcej Dokupiony wyświetlacz i kratki normalnie zamontujesz i klima plus pozostałe opcje będą działać- u mnie siedziało cd 70 navi które obecnie lezakuje na półce. Klima nada pracuje tak jak i sterowanie nawiewow czy nawet komunikaty o zbliżającej się rezerwie czy spalonej zarowce
  12. w boczek bagażnika spokojnie możesz włożyć małą skrzynke i do niej głośnik 10" który uzupełni brakujące pasmo (doda basu mocniejszego niż fabryczny) a nie będzie szybami trząsł napisałeś że auto przygotowane do grania (wygłuszone) ale nie napisałeś jaki chcesz mieć system - 2 drogi, 3, aktywnie czy pasywnie
  13. jakości dźwięku z tego nie uświadczysz - tzn jakości na dobrym poziomie - co innego jeśli słoń ci uszy zdeptał wtedy tylko polecać kenio będzie lepszym wyborem
  14. Proponuję a nawet mocno sugeruje demontaż wskaźników i sprawdzenie styków - mój tempomat też miewał takie czkawki a po "poprawie" styku dolegliwości ustały. Czasami najprostsze rozwiązania są najlepsze ;-)
  15. a macie może informacje jaki najmocniejszy (ewentualnie po lekkiej modyfikacji) można zamontować alternator do 2.2 direct 155KM z 2005r? Jaki wtedy akumulator będzie bo raczej już nie standardowy
×
×
  • Create New...