Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

baczek1975

Forumowicz
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About baczek1975

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    DE
  • Auto
    Vectra C 2.2 Direct
  1. Panowie w tym zestawie Mototipa jest lakier? Jezeli jest moglibyscie podrzucic co to za wynalazek?
  2. Czesc forumowicze Skoro temat jest nie zakladam nowego i mam nadzieje ze ktos cos doradzi A, i na poczatek chcialem sprostowac pierwszy post (poprawilem kolega inspektorek) ale mam nadzieje ze mi wybaczy, lampy w VC nie matowieja z zewnatrz dlatego ze utlenia sie plastik i wyglada to jak kupa, gdyz fabrycznie sa pokryte lakierem i to wlasnie on nie za bardzo jest trwaly. A tak w ogole ten post wyglada jak kuptoreklama, ale nie wnikam nie ja adminem jestem Ale do sedna. Mialem lampy takie: Po 15 minutach recznej roboty, ale to zalezy od wytrenowania reki , od pa
  3. Kolejna Vectra kolejny problem Drodzy Forumowicze Kolega powyzej zadal pytanie jak z 147 KM wykrzesac wiecej i czy sie w ogole da. Teafilem wlasnie tutaj dlatego ze bylem ciekawy tematu. rady typu trzeba bylo kupic OPC lub tym podobne uwazam za warte zbanowania conajmniej na miesiac tylko i wylacznie dlatego ze sa nie na temat. Mialem VC Direct teraz kupilem okazyjnie 147 KM za 700 euro gdyz serwis Opel nazwy nie wzpomne przez laskawosc gdyz do poprzedniej Vectry laskawie ofiarowal mi gratis klucz do radia (Mieszkam w Niemczech) zaoponiowal ze kompletny rozrzad jest do wymia
  4. Dziekuje wszystkim za rady :-) Szczegolnie dla @Robinek :-) Mam jeszcze tylko jedno pytnie. Zauwazylem ze regulator cisnienia paliwa jest zalozony, moim zdaniem, odwrotnie poniewaz ma zatrzask wtyczki od dolu regulatora, a chyba powinien byc u gory chociazby po to zeby byl latwiejszy dostep do odpiecia wtyczki. Moje pytanie jest czy ma znaczenie kierunek przeplywu paliwa przez regulator czy bez znaczenia jest jak onjest zalozony??? Mocowany jest na dwie srubki i bez problemu mozna go zamontowac tak lub tak. Aha i jeszcze jedno. Czy warto kupic uzywany czujnik, czy lepiej odrazu nowy? W polsce
  5. Pompa i regulator wygladaja jak nowe. Chyba serwis je nie dawno wymienial. Ale czujnik wyglada na bardzo stary. Od czegos musze zaczac.
  6. Po przeczytaniu calego internetu doszedlem do wniosku ze zaczne od wymiany czujnika i regulatora cisnienia paliwa. Pojawil sie problem w zakupie (pomijam sewis) bo nie znam numerow w/w czesci. Moze ktos pomoc?
  7. Odgrzeje temat. Mam identyczny problem. Poradzil sobie ktos? Jaka byla przyczyna?
  8. Czujniki ok. Uklad czysty i przedmuchany. Pompa paliwa zbiornika zalacza sie kiedy chce nawet po zdjeciu przewodow zasilajacych paliwem. Tykko nie wiem czy to normalne.
  9. Wlasnie sprawdzilem. Iskra konia by zabila, a nie odpala. Pompa paliwa nowa Continental. A pompka w zbiorniku ma pracowac caly czas czy tylko czasem przed rozruchem jak nie ma cisnienia? U mnie zalacza sie tylko czasami, nie po kazdym przekreceniu kluczyka.
  10. Raczej cewka nie jest wrazliwa na temperatury, a bardziej na wilgoc, a z tym nie ma problemu bz wzgledu na pogode pali normalnie. Czytalem ze te wypadanie zaplonow pojawia sie przy wielu roznych calkiem usterkach. U mnie pojawia sie pewnie dlatego ze po odpaleniu, jak troche ostygnie, przez chwile silnik chodzi bardzo nierowno. Zapomnialem napisac ze w przedziale temperatur 80-90 stopni silnik zaskakuje ale tylko na okolo sekunde po czym gasnie. Mysle ze cos paliwem bardziej bo jak pisalem przerywa takze na zakretach jak ma mniej palwa. Ale co do paliwa moze miec temperatura silnika? Zeby zle
  11. Witam Wszystkich serdecznie. Jestem wlascicielem Vectry 2.2 Direct 155 KM z 2005 roku. Samochod kupilem juz z tym problemem, od pierwszego wlasciciela, ale przez turecki komis gdzie sprzedajacy zaznaczyl ze auto tylko na eksport i nie daje zadnej gwarancji wiec musze poradzic sobie sam. Skusila mnie cena, przebieg 171000 i stan auta, wiec chcialbym go w koncu naprawic bo naprawde bardzo fajnie sie jezdzi. Otoz problem polega na tym ze auto po osiagnieciu temperatury powyzej 80 stopni nie odpala powtornie po zgaszeniu go. Odpali dopiero po ostygnieciu ponizej 80 stopni, oczywiscie mniej wiecej
×
×
  • Create New...
UP