Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

piotrek11759877

Forumowicz
  • Content Count

    30
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About piotrek11759877

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    vectra 2.0 turbo

Recent Profile Visitors

288 profile views
  1. Witam już problem rozwiązany, podobno uszczelka pod głowicą :-/ sytuacja niecodzienna ogólnie miałem auto w ogłoszeniach i w sobotę zadzwonił do mnie gość ze chce kupić proszę bardzo, przyjechali obejrzeli i spodobał im się , oczywiście powiedziałem im ze po wymianie pompy wody tak mi się stało że wodę wyrzuca , że z tego co się orientowalem to może być zapowietrzony może termostat nie wiem i w umowie wpisałem ze problem z płynem chlodzacym , dziś do mnie dzwonią i ze byli u mechanika i ze uszczelka pod głowicą i ze remont 1500- 2000 i żeby im połowę oddać jak nie to oddają auto , a pojechal
  2. Najgorsze będzie jak wymienię termostat i będzie to samo , nie będzie się czego czepic zbytnio
  3. A jest możliwość ze cos źle mechanik złożył przy wymianie pompy ? Bo termostat musiał chyba wyjąć
  4. No bo chyba raczej uszczelka pod głowicą nie jest bo by ciśnienie cały czas się robiło prawda a tu tylko po przekroczeniu temp.
  5. No tak jak by do końca nie przepuszczal prawda a jak bym go wyjął to powinno się poprawić prawda ? Jak to termostat bo teraz nie mam gdzie go wymienić dopiero w czwartek bym mógł , a wymienialem go 1,5 roku temu więc może już na niego czas
  6. Witam . Sytuacja ma się tak , odpalilem rano i wziąłem się do roboty, przelewem leci płyn i na zimnym i na ciepłym (na ciepłym bardziej) chłodnica zaczęła się robić ciepła przy 85° , a ręce mi opadają od pompowania :-) cały czas odkąd odpalilem do temperatury 90 pompowalem i sytuacja ma się tak , płyn w normie do 90° przekracza 90 tak jak by się podnosił i zanim wentylator się nie zalaczy to podniósł się z 1,5 cm zalaczyl się wentylator troszkę opadł i znowu, dodatkowo zalaczylem klimatyzacjie ,oczywiście obroty trochę spadły ale płyn się jeszcze bardziej podniósł , wylaczylem motor i wyplulo
  7. A i jeszcze tam kazales sprawdzić czy po podniesieniu obrotów płyn się przelewa do zbiorniczka , i w tym czasie musi być korek zakręcony ? A silnik zimny czy ciepły ?
  8. Zawsze odkrecam ten odpowietrznik jak gorący i chwilę leci powietrze a później już płyn , ok sprubuje odpowietrzyc go jutro jak będę miał z kim bo małe dziecko w domu ,chyba że teściowa odwiedzi to z żoną spróbujemy :-) i dam znać co i jak , a jest możliwość ze jakąś pompa jest wadliwa ?
  9. Korek już drugi kupiłem w poniedziałek to chyba raczej jest ok , ale przed wymianą pompy nie wyrzucalo , więc stary był chyba dobry ale wymieniłem jutro sprawdzę tą chłodnice , a jest może jakiś sposób na odpowietrzenie tego modelu silnika ? Bo może mój mechanik coś źle robił , bo jak zalewal płyn na zamkniętym odpowietrzniku to mogło to powietrze pójść w układ zamiast się odpowietrzac i teraz gdzieś jest ta bańka , jak byś mógł podpowiedzieć jak dobrze odpowietrzyc to sam się za to wezmę
  10. A tam u dołu to ewidentnie śrubka sobie leży najlepiej to trzeba odkręcić osłonę pod silnikiem i zobaczyć może gdzieś brakuje a żeby zaraz nie było drugiej a później bummm hehe a srubka nie byle jaka bo wzmacniana raczej to chyba byle czego nie trzymala :-) chyba że mechanikowi jakiemuś upadła i tak została
  11. Kolego te dwa przewody to wejście i powrót od nagrzewnicy ,a ten co cieknie to o ile się nie mylę to powrot ale mogę się mylić musiał bym zobaczyć z bliska :-)
  12. Chłodnica była zimna bo być może było mało płynu i się zapowietrzyla ,czy się mylę ? Bo później zgasilem dolalem płynu i temperatura spadła i już chłodnica była gorąca , później na noc odkrecilem korek, rano uzupelnilem płyn do stanu weszło prawie litra, i wyjechałem na przejażdżkę po mieście zrobiłem jakieś 20 km w stylu miejskim światła itd. Temperatura w trakcie jazdy ok ale jak już na postoju przekraczalo 90 załączalo wentylator i spadała ,dojechalem pod dom otworzyłem maskę i płyn jakiś cm ponad stan i słychać jak korek spuszcza ciśnienie i zbiornik troszkę ulany czyli wyzucalo płyn , my
×
×
  • Create New...
UP