Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

marcinstyk

Forumowicz
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About marcinstyk

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 06/21/1983

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    warszawa
  • Zainteresowania
    od niedawna Viki B

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    VECTRA B '01 2.2 DTI SPORT ZENDER EDITION

Kontakt

  • GG
    3292097

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam ponownie, boxa zainstalowałem, na początek przejechałem się ze 20 km i samochód zrobił się straszny muł, w ogóle nie przyśpieszał, ale jako ze wyruszałem następnego dnia w trasę to zostawiłem zamontowany, pierwszą trasę tego dnia Grójec - Starachowice - Skarżysko Kamienna - Kielce przejechałem spokojnie nie nerwowo. Silnik pracował ok ale był łagodny, delikatnie reagował na wciskanie gazu ale jechał. Potem trasa Kielce - Polańczyk Jechałem już normalnie i ku mojemu zdziwieniu raz była rewelacja a raz gorzej niż seria. Posiedziałem chwile samochodzik odpoczął i wyruszyłem w drogę powrot
  2. Witam wszystkich, czy spotkaliście się może obecnie z takim boxem Pbox Motorsport? Dostałem go prawie darmo i zastanawiam się czy założyć czy lepiej odpuścić, no i intruguje mnie tez ten dodatkowy kabelek zakręcony pod deklem boxa do czego on może być? Firma niestety widać ze już nie istnieje ale coś tam w niemieckim internecie pojawiają się info ze mają i jeżdzą wielkie dizęki za odpowiedz Poniżej parę fotek
  3. Witam wszystkich, a ja mam pytanko odnośnie oryginalnych odbłyśników, sprawdzał ktoś może jakie oznaczenia mają RV lewy i prawy czy RV prawy a LV lewy? Pozdrawiam marcinstyk
  4. Dziś po nocy kolega zwrócił mi op-coma zczytałem błędy i wyszło: P0400 wadliwe działanie układu krytycznego 2 ( zobacz procedure sprawdzania - opis kodu ustarki
  5. Ale chyba przy uszkodzonym egr nie odłącza turbiny, przynajmniej przy odłączeniu u mnie egra nie odłączało. A czy da się wymrygać błędy w moim dizlu czy zostaje tylko interfejsami?
  6. No właśnie zapomniałem dopisać ze rzuca czekiem, niestety porzyczyłem znajomym interfejsy i sam zostałem bez możliwości sprawdzenia ;/ Co do czujnika to własnie mam wrażenie ze to jego wina bo przzed był ogromnie zabrudzony, taki glut wisiał na nim to usunełem delikatnie odkurzaczem ale moze tylko bardziej popsułem;/
  7. Witam, mam problem z moim Y22dtr, problem dotyczy wyłączenia po chwili od rozruchu silnika turbiny, doładowanie znika, zawór turbiny zostaje w pozycji otwartej i spaliny idą bokiem nie rozkręcając turbiny. W czym leży problem? Dodam jeszcze ze zrobiło mi się tak po czyszczeniu kolektora ssącego.
  8. Sorki nie dopisałem ze zdecydowanie chodzi mi o poprawienie osiągów i wyglądu przy zachowaniu seryjnego brzmienia wydechu
  9. Witam wszystkich, posiadam vectrę B z silnikiem y22dtr jestem z niej bardzo zadowolony, jak ją niedawno kupiłem była w oryginalnym i idealnym stanie ale niestety po polskich drogach jeżdżąc odpadł mi całkowicie końcowy tłumik i tu narodził mi się nowy pomysł, otóż wymiana całego układu wydechowego na taki o powiększonej średnicy 2,5 cala i tu moje pytanie czy jest w ogóle sens i czy będzie głośniej bo obecnie jeżdżąc bez końcowego tłumika nie słyszę praktycznie różnicy w głośności? Dodam ze w bliskiej przyszłości jakiś miesiąc dwa zamierzam wybrać się na chip-tuning mojej viki. Z góry dziękuj
×
×
  • Create New...
UP