Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

DaRaSSupertramp

Forumowicz
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About DaRaSSupertramp

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 12/03/1984

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Opel Vectra B 2.0 16V
  1. Powiem tak.... sprawdzałem w różne strony i po części masz rację ale gdy przełączam suwakiem od 40st w górę co 5 stopni to gdy wreszczie ruszy sie wskazówka to wychylenia są bardzo podobne nie wdając się w szczegóły w niektórych momentach wskazówka niedociąga. Natomiast lecąc od góry do dołu wskazania są już bardziej zadowalające nie mniej jednak zrobiłem to w celu wyeliminowania jednej z opcji przekłaman i zblizenia sie do rozwiązania. Tak jak pisałem wcześniej czunik z licznika zostawia w tyle czujnik z ecu na początku , przy temp. 90 stopni spotykają sie razem i poźniej jest odwrotna sytua
  2. No nie do konca kolego. Dzis byłem w aucie , podpiąłem kompa i połączyłem się z licznikiem. Włączyłem funkcję temp. test i ustawiałem kompem różne wartości temperatury no i jest tak jak pisałem. Górna kreska niebieska to jest 60st. Ale to mniejsza z tym. Moj problem trochę ewoluował ponieważ wymieniłem termostat wraz z obudową. Przed wymianą ładnie go sprawdziłem w garnuszku no i otwiera tak jak trza. Zamontowałem dzis go, odpowietrzyłem układ i pognałem w siną dal. Gdy jezdziłem po miescie temperatura utrzymaywała sie blisko 90 jednak gdy wyjechalem za miasto spadała tak jak poprzednio d0 85
  3. Witam. Wczoraj na trasie zaobserwowałem u siebie w VB pewne nieprawidłowości temperatury. Jako , że jechałem z podpiętym kompem ponieważ jestem na etapie testów poprawnej pracy mojej sondy, przy okazji zauważyłem różne wskazania poszczególnych czujników temperatury. Postanowiłem się zagłębić w ten temat bo nie chcę przykrych niespodzianek. Gdy Odpalę auto i czekam aż się nagrzeje z początku jest ok. Jeśli przyjąć ze dolna kreska na zegarach to 40st. to wszystko gra i wskazania na liczniku jak i na kompie są jednakowe. Kreska niebieska górna sądzę ,że to 60st. no i na kompie podobnie 59st. Scho
  4. Ja mam podobny problem. Na trasie non stop 85 stopni , jedynie na postoju cos więcej. Wkład termostatu wymieniałem 6 miesiecy temu bo tamten sie zaciął w pozycji otwartej. Powiem tak.... cos kiedys czytałem ze te wkłady mają za długie te czubki i trzeba je troche przypiłowac. Jutro moze zajrze do swojego i moze cos tworczego odkryje to dam znac
  5. Ojj możesz mieć problem z dostaniem samej złączki. U mnie w VB pękła mi ta złączka przy wymianie filtra i to dokładnie w ten sam sposób jak na zdjęciu. Wkurzony kombinowałem co teraz?? Dowiedziałem sie w że musiałbym wymienić cały przewód a to prócz kosztów przewodu niezła przeprawa jest. Postanowiłem więc na próbę założyć nowy filtr tak jak jest. Co się okazało paliwo ciekło z obu stron po równo. Przyczyną okazały się być stare już oringi. Wymieniłem je na nowe , włożyłem filtr (wszedł dość ciasno) i pękniętą końcówkę dodatkowo zapiąłem dwiema opaskami, odpaliłem i gra do dziś narazie.
  6. To nie wiem może na początek spróbuj z tą adaptacją silnika. Różnie piszą ale najczęściej spotykanym sposobem jest odpięcie klemy na ok. 30 minut. Później podpinasz , odpalasz i czekasz do zagrzania silnika do momentu , aż włączy się wentylator. Wtedy masz adaptację dla różnych temperatur silnika. Następnie ruszasz w miasto i robisz ok. 20 - 50 km różnym tempem... normal sport itp. Możesz przy okazji STP dolać.
  7. Niestety ja mam podobny problem w mojej V-ce tyle że z tyłu. Nie raz zamknąłem samochód a tu patrz.... drzwi z tyłu otwarte. Dzieje się tak głównie zimą. Nie miałem narazie czasu do tego zajrzeć ale obawiam się że u mnie to kwestia siłownika bo jak się ręcznie parę razy zamknie i otworzy to już jest dobrze.... na kilka godzin heh
  8. I może z turbinką jest problem. U mnie przez ostatnie 4 miechy wyświetlał się błąd lambdy. Mechanicy twierdzili że skoro jest LPG to Ople tak mają , gazownik typował parownik ze wzgledu na strzelanie z wydechu.Wymienilem parownik , swiece, przewody, wiązkę od sterownika, i parę innych rzeczy, aż się w koncu wkurzyłem i wymieniłem tą lambdę (bo sam ją na początku podejrzewałem) i po problemie. Auto prawie jak nowe. Gdybym ich nie sluchal i patrzyl na to co mi komp pokazywal to bym sie z tym tyle nie bujał.
×
×
  • Create New...
UP