Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Piterek241

Forumowicz
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Piterek241

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    warmińsko-mazurskie
  • Auto
    Vectra 1.8 kombi
  1. osiolek nie wpial dobrze zlacza glownego obejscie nie potrzebne wina za dolegliwosci ponosil sterownik komputera .
  2. znazlem zolty 20a spalony po wymianie pojawil sie check i migala kontrolka serwisu auto dalej nie pali jutro sprawdze czy wrocilo napiecie na pompe i swiece . jak podlaczyc pompe na krotko No i dzieje sie . Był "elektro p..da " zrobił obejście PINu 1 na złączu X1 bo stwierdził ze pin był spalony wsiadam do auta pali wysiadam brak świateł brak radia brak zamykania okien ktoś coś może poradzić ?
  3. masz racje juz wyjety i zmierzony idzie do wymiany jutro dam znac czy usterka zniknie napiecia na tym pinie nie ma wiec co teraz moge zprawdzic
  4. a nie jest to czasem czujnik poziomu oleju
  5. gdzie znajde czujnik polozenia walu korbowego w x18xe1
  6. czy ktorys z kolegow moglby mnie naprowadzic gdzie ten pi...... czujnik jest w x18xe1
  7. zrobilem jak pisales zero napiecia zadnego ruchu pompy , moglbys mi napisac w jaki sposob mam sprawdzic to złacze i czym tylko jak dla laika bo zaden ze mnie mechanik czy da rady to zrobic probnikiem czyli masa i pin
  8. czy ktorys z kolegow mogłby mi podrzucic link do posta gdzie jest opisana zworka na przekazniku pompy bo znalezc nie moge a nie wiem jak ja zrobic
  9. napiecie sprawdzane miernikiem, w baku nie wiecej niz 10 l wtyczka siedzi dobrze jutro spradze probnikiem i w przekazniku za podpowiedz dziekuje nie wiedziałem jaki to silnik wlascicielem jestem od roku i nie bylo zadnych powaznych usterek zeby sie zaglebiac
  10. wedlug mnie pompe powinno byc słychac a ja czasem slychac czasem nie wiec powinno byc chociaz na chwile a tego napiecia nie było nawet na sekunde przy kreceniu nie mam obecnie jak odczytac błedow czy mogłby ktorys z was kolegow pomoc i napisac co trzeba byłoby sprawdzic zeby ruszyc w jaki kolwiek sposob przed zamowieniem lawety do pl
  11. Auto w trasie zgaslo po odczekaniu Kilku minut odpalilo zdarzylo to sie 3 Razy tak jak pisalem wczoraj sprawdzalem piny pray pompie zadnego napiecia paliwo w zaworku tez tryska a auto przestalo odpalac a I jeszcze byl dziwny Halas do strony przekaznikow nie jak normal nie pstrykniecia to tez tylko raz wystapilo
  12. nie wiem wktorych pinach zworke zrobic znalazłem jak na zworke odczytac ale albo nie ma bledow albo zle zrobiłem chyba ze tu trzeba interfejsem
  13. Viki zaczeła gasnac po rozgrzaniu wziełem sie dzisiaj za sprawdzenie pompy zadnego napiecia po złozeniu do kupy przestała odpalac znajdzie sie jakas madra głowa zeby podpowiedziec cos
×
×
  • Create New...
UP