Jump to content

W dniu dzisiejszym została dodana do menu forum wyszukiwarka google 

Link google

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

manieq14

Forumowicz
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About manieq14

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kraków

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    Opel Vectra 2.0T kombi 2004
  1. Panowie, Kolega szuka Merivy z ok. 2003-2004 roku, ale w oko wpadło mu ogłosznie Vectry: https://www.otomoto.pl/oferta/opel-vectra-opel-vectra-c-gts-2-2-16v-lpg-oplacony-zarejestrowany-alu-17-ID6yIeR5.html Cena wydaje się rozsądna, licznik pewnie kręcony, LPG jest. Co myślicie o tym egzemplarzu? Tak na pierwszy rzut oka.
  2. JaGrab, op com rzeczywiście tak pokazuje, ale zgrywa sie to z praca silnika. Rzeczywiście słychać delikatne podwyższenie obrotów w momencie jak otwiera sie obwód sondy. Hosiek, czyli prawdopodobnie uwalona druga sonda będzie mieć wpływ na prace pierwszej sondy? Dlatego raz sie otwiera raz zamyka? Bo p0138 pokazuje mi sie sporadycznie, nie mam cały czas tego błędu.
  3. Witajcie Panowie, Jakiś czas temu zakupiłem Vectrę C 2.0T kombi przedlift. Z samochodu jestem mega zadowolony. Troche rzeczy już podzielałem, ale cały czas staram sie doprowadzić do idealnego stanu mechanicznego, a potem zobaczymy;) Ostatnio pojawił mi sie błąd P0138 - zbyt wysokie napięcie. Prosty temat - uwalona sonda za katalizatorem. Błąd pojawiał sie najcześciej na zimnym silniku. Ale zacząłem drążyć temat i zbadałem prace pierwszej sondy. I z tego co patrzyłem to większości z Was jest w stanie zamkniętym obwód sondy. U mnie natomiast na jałowym na zmianę jest albo zamknięty albo otwarty. Co chwile sie to zmienia. Waryosci wyglądają na w porządku (miedzy 50 a 850 mV) natomiast zaciekawiły mnie te zmiany obwodu. Pytanie moje czy to jest normalne? Czy sonda powinna w ten sposób pracować? Dodam jeszcze, ze mam wrażenie jakby ciepły silnik duzo lepiej ciagnal do przodu. Na zimnym niby tez jedzie, ale nie ma takiego efektu wow jak na rozgrzanym;) dzięki za pomoc. jak będzie trzeba to jutro wrzucę filmik z praca sondy.
×
×
  • Create New...