Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

manieq14

Forumowicz
  • Zawartość

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O manieq14

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kraków

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    Opel Vectra 2.0T kombi 2004
  1. Panowie, Kolega szuka Merivy z ok. 2003-2004 roku, ale w oko wpadło mu ogłosznie Vectry: https://www.otomoto.pl/oferta/opel-vectra-opel-vectra-c-gts-2-2-16v-lpg-oplacony-zarejestrowany-alu-17-ID6yIeR5.html Cena wydaje się rozsądna, licznik pewnie kręcony, LPG jest. Co myślicie o tym egzemplarzu? Tak na pierwszy rzut oka.
  2. manieq14

    [Z20NET] Praca sondy lambda

    JaGrab, op com rzeczywiście tak pokazuje, ale zgrywa sie to z praca silnika. Rzeczywiście słychać delikatne podwyższenie obrotów w momencie jak otwiera sie obwód sondy. Hosiek, czyli prawdopodobnie uwalona druga sonda będzie mieć wpływ na prace pierwszej sondy? Dlatego raz sie otwiera raz zamyka? Bo p0138 pokazuje mi sie sporadycznie, nie mam cały czas tego błędu.
  3. Witajcie Panowie, Jakiś czas temu zakupiłem Vectrę C 2.0T kombi przedlift. Z samochodu jestem mega zadowolony. Troche rzeczy już podzielałem, ale cały czas staram sie doprowadzić do idealnego stanu mechanicznego, a potem zobaczymy;) Ostatnio pojawił mi sie błąd P0138 - zbyt wysokie napięcie. Prosty temat - uwalona sonda za katalizatorem. Błąd pojawiał sie najcześciej na zimnym silniku. Ale zacząłem drążyć temat i zbadałem prace pierwszej sondy. I z tego co patrzyłem to większości z Was jest w stanie zamkniętym obwód sondy. U mnie natomiast na jałowym na zmianę jest albo zamknięty albo otwarty. Co chwile sie to zmienia. Waryosci wyglądają na w porządku (miedzy 50 a 850 mV) natomiast zaciekawiły mnie te zmiany obwodu. Pytanie moje czy to jest normalne? Czy sonda powinna w ten sposób pracować? Dodam jeszcze, ze mam wrażenie jakby ciepły silnik duzo lepiej ciagnal do przodu. Na zimnym niby tez jedzie, ale nie ma takiego efektu wow jak na rozgrzanym;) dzięki za pomoc. jak będzie trzeba to jutro wrzucę filmik z praca sondy.
×