Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Ryba147

Forumowicz
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Ryba147

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Opel Signum 2.0t

Recent Profile Visitors

341 profile views
  1. Cześć, Zaczął mi dzwonić rozrząd, w zasadzie z dnia na dzień. Auto poszło do mechanika, ale w międzyczasie poczytałem, skontaktowałem się z Woocashem z forum, przekazałem informacje od Łukasza mojemu mechanikowi, ale widzę że raczej będzie miał problem z wymianą. Prawdopodobnie padł napinacz głównego lub wyrównoważenia (do zdiagnozowania). Czy jest ktoś w okolicy Poznania kto podjąłby się wymiany? Wiem że jest Rafał pod Łodzią, ale będę mieć problem z zostawieniem auta w Łodzi na kilka dni. Może jest ktoś bliżej? Pozdro
  2. Doduś to siedzisko i spróbuj pociągnąć za dźwigienkę;-)
  3. Kupiłem ten - firma Properfekt http://allegro.pl/zawor-bocznikowy-upustowy-dv-opel-vectra-saab-i6390025434.html Nie ma w nim gumowej membranki ktora pada w przedliftowych zaworach. Z tego co wiem to w poliftach było inne rozwiązanie. Koniec końców problemem nie był uszkodzony boczniokowy (mimo tego że był:) ) tylko zaworek Pierburga. To że cyka po podłączeniu 12V, nie znaczy że poprawnie działa:)
  4. Dzięki za odpowiedź, Wczoraj sprawdziłem błędy, błąd wtryskiwacza (otwarty) na 2 cylindrze + wypadanie zapłonów na 2 cylindrze. Po podmianie cewki błąd nadal wywala na 2 cylindrze. Świeca na 2 cylindrze mokra, prawdopodobnie go zalewa. Po konsultacji z Woocashem, prawdopodobnie zblokował się wtryskiwacz i jest na stałe otwarty, dlatego go zalewa. Dziś planowana wymiana wtryskiwacza. Zobaczymy:) Problem rozwiązany, winny okazał się wtrysk
  5. Cześć wszystkim, Koledzy i koleżanki, mam problem z moim Signum. Wczoraj jadąc na autostradzie samochod nagle zaczął szarpać przerywać i ledwo jechać. Zjechalem na stacje i podmieniłem cewke każda pokolei (miałem jedna zapasową ) ale problem nie ustal. Być może zapasowa cewka też jest niesprawna. Signum ledwo odpala i jedzie jakby na 3 cylindry, mocno nim trzęsie, gaśnie po zejściu obrotów. Moja pierwsza diagnoza to cewka. Przy wyższych obrotach co jakis czas łapie i jedzie przez kilka sekund normalnie. Potrzebuję auto na długi weekend. Czy znalazłby się ktoś chętny z Warszawy do pomocy i
  6. Jasne że tak, ale nie zmienia to faktu że robienie kontroli maks 2 km za granicą na której sklep z winietami jest zamknięty, kilkaset metrów przed pierwszą stacją na której daną winietę można kupić, jest chore, bo uniemożliwia Ci normalny uczciwy zakup.
  7. Kup winietke przed wjazdem do Austrii. Zawsze jak kupowałem winietki to na pierwszej stacji w danym Państwie. 2 lata temu wjeżdżałem do Austrii od strony Słowenii, do pierwszej stacji nie zdążyłem dojechać, bo kontrola winietek była przed nią. Na nic zdały się tłumaczenia że właśnie jadę ją kupić - korzystałem z drogi, nie miałem winietki, płaciłem mandat - chyba 120 euro czy jakoś tak.
  8. Kup winietke przed wjazdem do Austrii. Zawsze jak kupowałem winietki to na pierwszej stacji w danym Państwie. 2 lata temu wjeżdżałem do Austrii od strony Słowenii, do pierwszej stacji nie zdążyłem dojechać, bo kontrola winietek była przed nią. Na nic zdały się tłumaczenia że właśnie jadę ją kupić - korzystałem z drogi, nie miałem winietki, płaciłem mandat - chyba 120 euro czy jakoś tak.
  9. Mogę spróbować, aczkolwiek nie mam chwilowo podnośnika bo go złamałem:) Nie chce Cie straszyć, ale jak ja miałem 3 tygodnie temu w busie podobne objawy to po 4000km przestał jechać...:) Tyle że to się dość szybko nasilało
  10. Mogę spróbować, aczkolwiek nie mam chwilowo podnośnika bo go złamałem:) Nie chce Cie straszyć, ale jak ja miałem 3 tygodnie temu w busie podobne objawy to po 4000km przestał jechać...:) Tyle że to się dość szybko nasilało
  11. Idąc dalej tym tokiem, jeżeli Ci ściąga i chrobocze, to bardziej prawdopodobne jest uszkodzenie czegoś co napędza półoś niż np skrzywienie półosi. Stąd bardziej bym obstawiał na mechanizm różnicowy lub uszkodzenie półosi od strony mechanizmu. Możesz sprawdzić, czy jedna półoś nagrzewa się bardziej od drugiej po jeździe.
  12. Stawiałbym na mechanizm różnicowy albo półoś, ale niech ktoś jeszcze się wypowie.
  13. Wymieniałeś całe koła czy tylko opony? Ja u siebie w poprzednim aucie miałem koło w kształcie jaja i drgało mimo tego że koło było wyważone ok. Przestaje drgać przy jeszcze większych prędkościach czy drga mocniej? Jak puścisz gaz to też drga? Jak ściąga na którąś stronę i drga przede wszystkim przy skręcaniu to obstawiałbym półoś ale mechanikiem nie jestem, ktoś musi potwierdzić. W tym roku jechałem busem z Portugalii do Polski i od Hiszpanii telepało kierownicą we Francji na prostych było ok a na zakrętach mega ściągało w lewo aż w Niemczech rozpadła się półoś....
  14. Sorry że dopiero teraz odpowiadam, wymieniłem cały zawór bocznikowy. Koszty zestawu naprawczego są praktycznie porównywalne do tłoczkowego zaworu dostępnego na allegro więc podarowałem sobie naprawę. Jak na razie zrobiłem 10000 km i nie ma żadnego problemu.
  15. Ja u siebie jeżdżę również na zaworze firmy ProPerfekt. Wygląda to całkiem nieźle, część do montażu pasowała idealnie, patrząc na jakość wykonania wygląda na to że jest dużo bardziej trwała. Turbo dmucha 0,69bara.
×
×
  • Create New...
UP