Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Rosul

Forumowicz
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Rosul last won the day on February 8 2017

Rosul had the most liked content!

Community Reputation

1 Neutral

About Rosul

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    opolskie
  • Auto
    VC 2.2 147km Sedan Z157 nielift

Recent Profile Visitors

267 profile views
  1. oooooo wielkie dzięki!!! udało się ! tego mi było trzeba
  2. a regenerował ktoś tylne ??? wiem jest porada ale nie ma juz w niej zdjęć i nie wyjaśnia jak wyciągnąć to co na moim zdjęciu czyli tą wajche od ręcznego popychającą tłoczek(1), jak wyciągnąć linke przez te oczko w zacisku ?? płyn wycieka mi spod tej wajchy (2)
  3. witam sorry za odgrzanie kotleta ale mam pewien problem a nikt nie opisuje chyba takiego zacsku jak ja mam a zdjęć niestety już się nie da zobaczyć. Mam problem z rozebraniem tej części którą rusza linka ręcznego(czerwone kółko) jest jakiś bolec który to trzyma(strzałka 1) ale czy go sie wybija czy co ??? robił to już ktoś?? (strzałka 2 ) z tego miejsca wycieka płyn hamulcowy
  4. tak i za 5 minut przyjechali, podpieli kabelki i mnie odpalili nawet foto walnąłem
  5. nie wiem jak jest w vc ale w starej bmw mialem tak ze po zgaśnięciu kontrolki grzania świec grzały one jeszcze z 5sek i jeśli za szybko chcialem odpalić w mrozy to też miałem taki efekt sproboj dluzej poczekać zanim odpalisz ale tak jak mowie to bylo w starej bm z 95r nie wiem jak tutaj to wygląda
  6. albo zadzwonić na straż miejską i cie odpalą za free (jak mnie )
  7. a sprawdzałeś akumulator czy nie jest wyczerpany ??? ja tak miałem (w benzynie) jak sie wyczerpał aku tez sie ta ikonka swiecila i zero reakcji w dodatku jakis dziwny dzwięk z pod maski :/ a wszystko działało normalnie tylko nie miał mocy na odpalenie
  8. a mial ktos tak że wszystkie wtyczki przy radiu w tym i ta niebieska od esp są jakoś dziwnie przekoszone ?? znaczy to że jak bym chciał włożyć jakiś przycisk to nie wejdzie wtyczka w gniazdo bo jakimś dziwnym trafem dziury są dobrze na wtyczki ale wtyczki idą inaczej nie są w ogole dobrze powkładane w te dziury ale nie są luźne tylko normalnie zamontowane na sztywno ... da sie to jakoś prosto poprawić ??? bez rozkręcania polowy srodka ??
  9. tylko daj znać jak będziesz wiedzial co to jest bo jestem ciekaw, zawsze będę mądrzejszy jak zacznie mi tak stukać jak tobie, bo jesli chodzi o takie stuki to mechanicy mało tu poradzą
  10. aha no to pozostaje ci tylko kombinowanie z maglem a jeśli szukasz wycieku to może jeszcze nie zdążyło wycieknąć na zewnątrz a wszystko sie składuje pod gumową osłoną ja tak miałem, w momencie jak już się nie mieściło i kręciłem kierownicą płyn zaczynał pokazywać się na zewnątrz i leciał po drążku... co do stukania to sprawdź sobie te amortyzatory to tylko chwila i dasz rade pod domem a na trzepakach rzadko to sprawdzają. Ja jeździłem po 3 różnych i dopiero na 4 stacji gościu sprawdził na tych śrubach i wyczul na palcu tam stuki, pokazał mi i miał racje... (a wymienione wszystko co możliwe a
  11. mogą to też być amortyzatory wystarczy otworzyć maskę i położyć palec na śrubę w kieluchu i ruszać samochodem na boki lub w dół lub kierownicą w prawo i lewy, niestety do tego trzeba 2 osoby a najprostszy sposób to pojechać na stacje diagnostyczną (tam gdzie robisz przegląd) i powiedzieć żeby ci sprawdził przednie zawieszenie bo coś stuka i ci przetrzepie na trzepakach w opolu koszt 20zł ale raczej wszędzie mają taką cene
  12. skoro sterowanie działa (na kostce od spryskiwacza pojawia ci się napięcie w dobrym momencie) czyli na włączonych światłach pierwsze psiknięcie lamp następuje po ok 1 sekundzie po spryskach szyby, następnie po 2 sekundach powinny psiknąć jeszcze raz, i jeśli pojawia się napięcie a pompka nie psika to na 100% pompka szrot... pfff nawet na krótko nie działa to nie masz nad czym myśleć ... te wyliczenia moje mają sens tylko w tedy jeśli psikniesz sobie na szybę a nie będziesz lał jak opętany
×
×
  • Create New...
UP