Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

G.Redman

Klubowicz
  • Zawartość

    2 701
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

G.Redman wygrał w ostatnim dniu 24 Czerwiec 2012

G.Redman ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

27 Best

O G.Redman

  • Urodziny 1981.07.01

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Czeladź

Kontakt

  • Website URL
    http://www.in-car.pl

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Nr klubowy
    440
  • Auto
    na ropę
  • Oddział VKP
    Śląski

Ostatnio na profilu byli

5 256 wyświetleń profilu
  1. wooow, to znaczy u szkopa nikt nie tuninguje samochodów? jak by nie patrzył to jest poprawianie fabryki
  2. Prośba o głosy

    no i gitara, sprawa załatwiona i zamknięta pozdro
  3. Prośba o głosy

    nie, setki razy na tym forum były tematy "prośba o głosy" i jakoś nikt nie rozsyłał PW z informacją o takim temacie, tego się po prostu nie robi z czystej przyzwoitości, jak ktoś ma ochotę kliknąć +, głos, czy cokolwiek to kliknie, wykorzystywanie funkcji admina w tym celu jest co najmniej nieuzasadnione. zastanawiam się jak byś zareagował gdybym ja (sam nie mam uprawnień do massPW) poprosił Cię o rozesłanie PW z powiedzmy linkiem do mojej strony www?
  4. Prośba o głosy

    ma rację, funkcja admina nie służy do rozsyłania prywatnego spamu!! - zaznaczam, że to już drugi raz, ostatnio 10 sierpnia 2014 coś o duke garage!
  5. A i owszem, dla kogoś kto wymienił kilkanaście kolektorów sprawa jest prymitywna, ale dla kogoś robiącego to pierwszy raz tak łatwo już nie jest Bo klapy pracują tylko w zakresie 900 - 2500 obr mniej więcej, jeżeli robisz trasy to normalne, że kolektor nie sprawia problemów, najszybciej padają w jeździe miejskiej. seryjnie AR bez klap ma 140KM, 150KM już tylko z klapami.
  6. Albo taki który wcześniej tego nie robił i wydawało mu się że to prosta i tania sprawa
  7. niemożliwe! nie da się odkręcić wszystkich śrub trzymających kolektor bez odkręcania pompy, nawet po rozpołowieniu kolektora. Owszem, może samo odkręcenie nakrętek w okolicy pompy jest możliwe, ale wtedy kolektor trzeba zsunąć po szpilkach - na drodze stanie pompa, a odkręcenie szpilek też jest niemożliwe bo trzeba je wysunąć z kolektora po odkręceniu i znowu pompa na drodze. Wymontowałem setki kolektorów i nawet do głowy by mi nie przyszło próbowanie bez demontażu pompy. Tym bardziej, że koło pompy wystarczy zablokować dwoma śrubami i zdjąć pompę bez rozpinania rozrządu.
  8. Nie brałem udziału w tym rzekomym procederze, nie mam sobie nic do zarzucenia, to co piszę na forum piszę tylko i wyłącznie z własnego doświadczenia. Nie faworyzuje, ani nie potępiam, żadnych rozwiązań, czy to zaślepianie, czy regenerowanie, staram się być obiektywny w całej tej sprawie opisując własne doświadczenia z 4 ostatnich lat grzebania w kolektorach.
  9. na ponad 300 do tej pory wymienionych sztuk 4 reklamacje które miałem to nic
  10. Ja już nie polemizuje które rozwiązanie jest lepsze, po prostu idąc za "modą" też zacząłem wstawiać zaślepiane
  11. To pewnie u mnie, cieszę się, że jest gitara Niestety w 2011 Jabolkg miał dwie wersję kolektorów Pierwsza: w całości metalowa wersja Druga: zmodyfikowany kolektor poliftowy - ta wersja okazała się kompletną porażką, po czasie wyszło, że jakościowo skrajnie odbiegała od wersji metalowej, dlatego od pierwszej połowy 2012r już jej nie ma. Aktualna wersja jest w całości metalowa, łożyskowana łożyskami kulkowymi. Kolego torzba widocznie trafiła Ci się ta gorsza wersja, stąd te problemy... Nie wiem jak TuneForce, ale ja jakoś od początku nie ufałem tym modyfikowanym poliftom i w pewnym momencie poprosiłem jabolkga aby mi ich nie dostarczał, jednakże parę sztuk wsadziłem.
  12. no i gitarka, w takim razie widzimy się za parę dni.
  13. Różnica wynika z innego softu, jak sam napisałeś "podali więcej paliwa i powietrza" widocznie w dolnym zakresie obrotów też coś "podali" dzięki, ale mimo wszystko nie narzekam. będziesz na zlocie? chętnie wymienię się z Tobą kolektorowymi spostrzeżeniami przy browarze.
×