Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

kriskris84

Forumowicz
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About kriskris84

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 03/17/1984

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    vectra b fl 2.0 dti

Recent Profile Visitors

267 profile views
  1. podcisnienie dzialalo wczesniej dobrze i jest podlaczone tez dobrze wiem chocby dlatego ze mam wezyki o roznych barwach.podcisnienie dziala bo obserwujac i odlaczajac ciegno turbiny reakcja jest prawidlowa -cofa sie do konca.natomiast ten gwizd ktory teraz slysze jest taki sam jak wtedy gdy np odlaczy sie przewod powietrza od kolektora-sprawdze jeszcze przewody powietrza czy np nie popekaly podczas demontarzu itp.poprzednio kolektor byl zrobiony na silikon i bylo dobrze chociaz polowa srub miala juz zerwane gwinty...teraz ja dorobilem od spodu szpile zeby go dobrze skrecic zeby wszystkie sruby
  2. witam mam male pytanie-po czyszczeniu kolektora ssacego zakladajac nowe uszczelki musze dac tez silikon czy nie???facet ze sklepu z czesciami powiedzial ze po to sa uszczelki zeby uszczelnialy i silikon nie jest potrzebny.po wymianie slychac troche glosniej gwizd tak jakby gdzies cisnienie uciekalo i silnik wkreca sie na max 3000 rpm a powyzej 2000 rpm swieci caly czas check engine.zanim zaczne znow po kolei wszystko robic prosil bym doswiadczonych kolegow o taka odp czy musi byc silikon???z gory dzieki
  3. koledzy ogladaliscie zdjecie do ktorego dalem link???nie chodzi mi o element -pompa...pod pompa w sensie nizej patrzac z boku na silnik.dobra juz nie wazne wyczyszcze z oleju i obejrze dokladnie.dzieki za porady
  4. wiem wiem ale to pod pompa to jest jakas pokrywa czy tylko tak wyglada?pytam bo chce juz zamowic uszczelki i to zrobic bo mi leci olej,niby nie duzo bo ok pol litra na 1000km ale na silniku jest syf tez...
  5. witam.niewiem czy gdzies juz jest taki temat a moze zle szukam ale google nic nie pokazalo ale mam pytanie-co znajduje sie bezposrednio pod pompa vacum???zauwazylem ze cieknie mi pod pompa olej ale na moje oko bez rozbierania i przygladania sie z bliska jest pod pompa jakas pokrywa(tak to dla mnie wyglada)i wyglada to jakby spod tego cieklo..nie mam nigdzie kont do uploadu oprocz chomika wiec tam zamieszcze zdjecie z elementem o ktory mi chodzi.zdjecie ma 15kb wiec nie trzeba sie logowac ani placic ani nic zeby zobaczyc lub pobrac. http://chomikuj.pl/krzys345630/vb+club+forum pytanie czy to za
  6. spoko tez bym wolal zeby to nie byla pompa:)dzieki witam.wesolych i radosnych swiat i przedewszystkim spokojnych dla wszystkich forumowiczow.napisze teraz o tym zaworku-odlaczylem go i zatkalem podcisnienie przejechalem kilka km na probe,temp doszla do ok 70 stopni nie szarpie ale musze zrobic jeszcze troszke dluzsza trase bo nie jestem pewny po ilu km zaczyna sie ten objaw przyduszania sie silnika.dzis pojade do matki w odwiedziny to bedzie okazja sprawdzic...teraz jeszcze jedna rzecz-czy kiedy ruszam ta dzwignia od tego zaworka od klap na odpalonym silniku to nie powinien on gasnac???(trzym
  7. jest to jakis pomysl i nawet o tym samym myslalem tylko nie chcialem sie wyrywac z pomyslami ktore moglibyscie uznac za glupie heh...tak na marginesie-nikt z was nie bierze pod uwage zacierajacej sie pompy???ja na poczatku myslalem ze to jest przyczyna bo tyle sie naczytalem ze uznalem to za oczywiste...
  8. zrobie tak.ale akurat chodzilo mi o sama ta czesc ze ona nie trzyma cisnienia i moze przymykaja sie klapki?jest taka mozliwosc?
  9. mam takie male spostrzezenie...zauwazylem wczoraj ze taki maly zaworek na podcisnienie po prawej od czujnika doladowania mniej wiecej miedzy kolektorem dolotowym a vacu pompa ma ruchoma ramie poruszajace sie gora-dol...po kilku przemysleniach wywnioskowalem ze steruje to klapami w kolektorze-sprawdzilem na google i mialem racje.odlaczylem od niego przewod podcisnienia ,zatkalem to miejsce palcem i o dziwo ramie porusza sie bez wiekszych oporow-myslalem ze to powinno byc szczelne skoro steruje tym podcisnienie tak jak np egr gdy jest zatkany dolot to nie mozna go scisnac...co wy na to powiecie?
  10. ja mam 275000 poprzedni wlasciciel wymienial pompe niestety na uzywke rok temu ale tez nie wiem przy jakim przebiegu...czyli bomba tyka:p
  11. Czyli tak w sumie można powiedzieć ze pompa się nie zaciera?poprzedni właściciel podobno rok temu ja zmieniał ale tez na używana i nie wiadomo z jakim przebiegiem itd.jak będę miał juz możliwość podłączenia pod komputer to napisze co i jak.wielkie dzięki za na kierowanie mnie na ta drogę może unikne niepotrzebnych wydatków.pozdrawiam wszystkich witam ponownie.mam dzis kilka spostrzezen.mianowicie-po podlaczeniu zaworu wg na krotko do podcisnienia niema roznicy tylko kolo 3tys obr.jakby odcinal paliwo ale tylko w czasie jazdy,na biegu jalowym nic sie nie dzieje.zauwazylem mala przepalona dziur
  12. bardzo rzadko mamtemperature 90 stopni nawet jak bylo cieplo bez jakiegos duzego obciazenia dochodzilo max 80-przynajmniej tak pokazuje moj wskaznik.to prawda chodzi o kontrolke bledu silnika.nie zrozumialem o ktory dokladnie wal chodzi w ostatniej odpowiedzi-korbowy czy w pompie?czy jego mozna sprawdzic tylko na kompie czy da sie inaczej bez kupowania nowego np?wiem ze te pytania moga wydac sie glupie ale to moj pierwszy diesel z taka elektronika ,wczesniej mialem vw 1.9td i dwa isuzu-corsa 1.5d i astra 1.7tds tam wszystko bylo prostsze,przynajmniej tak mi sie teraz wydaje.zawor wg dziala nap
  13. Podciśnienie jest ok bo to było pierwsze co robilem po kupnie.czyscilem tez czujnik doładowania,oczywiście wczesniej kilka dni czytałem co i jak dobrze zrobić.po tych zabiegach silnik odzyskał moc na nowo bo kupilem auto ze świecąca kontrolka błędu silnika.jeszcze wymienialne filtry i olej oraz przewody przelewu bo ciekly,po tym meczylismy się z teściem pol godz. Z od powietrza niem na sztywnych przewodach paliwowych...chciałbym jechać na kompa ale sa święta i pieniądze SA potrzebne na inne rzeczy.myślałem ze może pompa się zaciera ale czy wtedy tak dobrze by odpalal ?ktoś mówił ze na pewno kt
  14. na wstepie witam wszystkich.nazywam sie krzysztof i jestem od kilku miesiecy posiadaczem vectry b 2.0dti.moj problem zaczal sie niedawno i polega na tym ze ile bym nie czytal na roznych forach to nie znalazlem takiego samego-jesli sie myle prosze odeslac mnie do znanego danej osobie tematu...objawy sa nastepujace-podczas jazdy auto jakby przerywalo ,jest to takie odczucie jak chwilowe hamowanie silnikiem ale bardzo dobrze odpala nawet w tzw przymrozki.zmienilo sie tez to ze w zakresie obrotow od ok.2000-2500 tys. zamiast czuc ta moc turbiny auto buczy tez jakby podczas hamowania silnikiem-doda
×
×
  • Create New...
UP