Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sebek666

Forumowicz
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Sebek666

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 03/06/1988

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Częstochowa

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Vectra C GTS 3.2

Kontakt

  • Telefon
    886495067

Recent Profile Visitors

182 profile views
  1. Dzisiaj będę sprawdzał wiązkę, ecu nie mam na podmianę.
  2. Hej. Pomoże ktoś gdzie szukać przyczyny? Silnik Z32SE od prawie miesiąca walczę z pedałem gazu, przerabiam już trzeci i ręce mi opadają. Dziś dobrze, że stało się to pod domem bo reakcja na gaz już zero. Była czyszczona przepustnica razem z potenciometrem wszystkie pedały gazu tak samo, wszystko czyste i wolne od oleju a problem nie znika. Dodatkowo dzisiaj zmieniłem konektory w kostce bo była lutowana i dalej nic. Witki już opadają. Op com pokazuje takie wartości dla pedału gazu i takie błędy
  3. Problem rozwiązany. Po zdjęciu góry kolektora i przegwintowaniu wszystkich otworów śrub na M6 i doszczelnieniu tego nieszczęśliwego dekla w końcu przestało piszczeć. Problem najprawdopodobniej polegał na tym, że przede mną było tam paru magików plus na pewno magik od gazu. Efektem tego było to że niektóre śruby miały pozrywane gwinty w swoich otworach, z tąd wzięło się to gwintowanie na M6. Swoją drogą to ta uszczelka w około tej pokrywy też jest lipna, tylko czym to zastąpić? Na całe szczęście sprawa rozwiązana może ten temat się komuś przyda. Dzięki za sprawną pomoc i porady.
  4. Ktoś kiedyś na forum chyba pisał o takich odgłosach podczas schodzenia z obrotów i padło na dwumas jeżeli dobrze pamiętam.
  5. Trochę późno, ale piątek po robocie... No nic do sedna auto podłączone i wszystko widać na screenach zrobiłem trochę więcej zrzutów od przybytku głowa nie boli. Jedno co mnie zastanawia to pozycja ,,Sygnał serwo PWM położenia przepustnicy" ten parametr na żywo skacze jak głupi od 0 do ~`40% na tyle szybko, że nie można praktycznie zauważyć sum. Czy to coś wyjaśnia? Mam podejrzanego tych pisków. Być może to ten plastik w środku kolektora który uszczelnia go od środka od strony wtrysków. Stawiam na to ponieważ rozbierałem cały kolektor od góry żeby zobaczyć co tam jest namodzone bo widać wszędzi
  6. Będę w domu to podlacze op-coma i zobaczę. Dam znać co tam wykryło.
  7. Stożek nie .Wszystkie połączenia od niego w stronę przepustnicy sprawdzone tak samo każda jedna rurka od podciśnienia była odpinana na odpalonym i nic pisk nie ustawał. Co ciekawe jeżeli auto postoi dajmy na to 2-3 dni to po odpaleniu jest cisza, dopiero jak przejedzie się nawet z 10m to zaczyna piszczec. Nawet sprawdzałem od drugiej strony kolektora ten zaworek że sprężynką bo było podejrzenie, że może tam coś siadło źle, ale też lipa brak pomysłów.
  8. Powitać. Czy ktoś może pomoże? Coś świszczy pod maską najprawdopodobniej związane jest to z pod ciśnieniem bo po dodaniu gazu podczas jazdy ustaje aż do opuszczenia gazu. Dodam że był sciagany kolektor w celu wymiany świec i uszczelnieniu pokryw. Uprzedze za wczasu wszystko było składane po bożemu dokładnie żeby było szczelnie. Po odpaleniu nic nie gwizdalo dopiero po przejechaniu małego odcinka pojawił się pisk. Pisk ma na tyle duże natężenie że nijak bo znaleźć z której strony silnika dobiega. Obroty na rozgrzanym 1000 lub deko wyżej na LPG 1500 i falują od 1500 do 1000. Może ktoś już to pr
  9. Jeżeli się to umiejętnie,, rozgrzeje" to jest możliwość poskładania na starym plastiku. Tylko zgrzewać jest dobrze we dwie osoby żeby ładnie wszystko dolegało, samemu można łapy poparzyć.
  10. Odświeże trochę temat jeżeli kogoś interesuje jeszcze temat porysowanych uchwytów, tak wyglądają moje uchwyty po reanimacji. Ja poszedłem krok dalej i nie obklejałem samego uchwytu zewnętrznego który da się wymontować w 2 sek. Pokusiłem się o wyjęcie całego elementu ponieważ był w stanie opłakanym od paznokci. Roboty z wyjęciem boczku i rozlutowaniem plastiku ok. 40 min. I jeżeli zrobi sie to umiejętnie to raczej da się to zgrzać z powrotem na starym plastiku. U mnie nie wszystko poszło gładko i będę musiał ten element od nowa wlutować myślę że warto nawet powoli jeden boczek np. w wolniejszy
  11. Witam. Potrzebuje kogos kto mogl by ogarnac wrzucenie instalacji na tylnie szyby. Wiazke na tyl pozyskalem z rozbitka lecz zadanie mnie przeroslo za duza platanina kabli. Czy byl by ktos ze slaska najlepiej okolice Częstochowy kto mogl by to ogarnac oczywiscie odplatnie lub pomoc w ktorys weekend?
  12. Witam czy któryś z Panów może dokupował konektory żeńskie żeby dorobić wiązke od tunela do słupka bo szukam tych które sa w kostce przy słupku ale tego jest masa i bardzo podobnych a bez sensu jest upitolić specjalnie kabel i wyciagać konektor żeby go dopasować. Jeżeli ktoś wie jaki jest symbol tych konektorów to prosił bym o pomoc.
  13. Mnie tam nie przeszkadza a zeby nie swiecila wystarczy odciac bialo-czarny kabelek zreszta mialem dwa joysticki z przedlifta wiec kupno trzeciego bylo by wyrzuceniem niepotrzebnie kasy a cala operacja przelutowania zlaczki to 15 min. roboty i wszystko ladnie smiga.
  14. Ilosc kabli nie gra roli podlaczalem juz rozne midy od podstaw takze bedzie chyba git tylko zeby sie kolory zgadzaly w oby dwoch wiazkach niemniej dziekuje za odpowiedz. Tak na marginesie to gosc wyslal mi wszyskto na prawa i lewa strone tylko szkoda ze chyba kompletowal to na pale i jedna wiazke dal taka a droga inna bo do drzwi kierowcy pasuje tylko znowu dziwne ze kostka do joystika jest poliftowa. Taki mix mozna by powiedziec.
  15. No i wszystko jasne jezeli bedzie chec to moze sie pokusze żeby dorobic instalke pod przycisk narazie musze uporac sie z calym glownym wtykiem do drzwi bo instalacja jaka mi przyslali z mechanizmem jest poliftowa a umnie jest przedlift mam nadzieje ze pojdzie bez problemu. Panowie jeszcze jedno pytanko bo zamierzam podmienic caly glowny wtyk w drzwiach czy jezeli bede laczyl kable kolorami to bedzie ok czy moze w polifcie jest cos inaczej i lepiej np. kupic wiazke przedliftowa.
×
×
  • Create New...
UP