Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

trabt

Forumowicz
  • Zawartość

    79
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O trabt

  • Ranga
    Nowicjusz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    Opel Vectra C GTS, 1.8B, 122KM

Ostatnio na profilu byli

247 wyświetleń profilu
  1. Witajcie! Problem polega na tym, że przynajmniej 4 razy w roku wymieniam tylne listwy żarówkowe. Za każdym razem się przepalają, zarówno lewa jak i prawa. Przepala się tylko jedna "blaszka" (wybaczcie, nie znam się na tym). W lewej listwie jak i prawej występuje identyczny problem. Przepalone są również kostki (wtyczki do listw żarówkowych, również tylko gniazdo tej blaski, która jest przepalona). Mechanik stwierdził, że jedynym wyjściem będzie wymiana kostki, która wchodzi w listwy żarówkowe. Pytanie do Was, czy ktoś miał podobną sytuację, czy wymiana kostki pomoże i czy to rzeczywiście ona robi problem, czy może coś innego w elektryce, bo trochę dziwne, że dwie kostki są walnięte. Najważniejsze pytanie to czy wiecie może jaki jest numer tej części, na szrocie nie mogę tego znaleźć a w internecie sporo jest na to nazw. Pozdrawiam!
  2. Witajcie! Karton nie był potrzebny, zwróciłem uwagę na miejsce gdzie najczęściej parkuję swój samochód w pracy. Zauważyłem plamy na asfalcie. Auto odwiedzi mechanika w najbliższym czasie. Co do leju jak się okazuje jest to żółta kontrolka, która jak ktoś mnie uświadomił świadczy o zbyt niskim poziomie oleju a nie jego ciśnieniu. Na bagnecie olej jest, więc na chybił trafił wymienię czujnik poziomu oleju. Czy jesteście w tanie powiedzieć mi mniej więcej gdzie on się znajduje? czy pod maską, czy od spodu auta? Pozdrawiam!
  3. Dziękuję za odpowiedzi. Dziś przeprowadzę test z kartonem. Jeśli nic się nie pojawi, oddam auto do mechanika. Pod korkiem nie ma niepokojących śladów oleju.
  4. Witam! Od jakiegoś czasu po przejechaniu dłuższego dystansu (powyżej 50km) zapala się kontrolka ciśnienia oleju silnikowego. Problem występuje głównie przy większych prędkościach. Kiedy jeżdżę w mieście, krótkie dystanse, niskie prędkości, kontrolka się nie zapala. Na bagnecie na zimnym silniki oleju jest ponad połowę miarki. Problemowi towarzyszy ubywający płyn chłodniczy w dość szybkim tempie. Tutaj nie ma większego znaczenia pokonywany dystans i rozwijane prędkości. Co kilka dni zapala się kontrolka zbyt małej ilości płynu chłodniczego, a na zbiorniczku wyrównawczym, płyn spada zawsze do jednego poziomu. Co obstawiacie? Pozdrawiam!
  5. U mnie poduchy silnika miękkie, ale niepozrywane. Jeśli chodzi o poduszki skrzyni, to niby też wszystko okej, ale sprawdzane były raczej na szybko (na oko). Kolego jeśli chodzi o ECU, wysyłam swój komputer do Gdyni pod koniec sierpnia, lub początek września. Dam na pewno znać co z tego wyszło. Pozdrawiam!
  6. Z sondą nic jeszcze nie robiłem. Była już raz reanimowana sprayem do styków, ale najwidoczniej już padła na amen. Dziwne w sumie jest to że, skasowałem błąd i więcej się nie pojawił. Ale na opcomie widze przerwy w pracy sondy. Nie skupiam się teraz na tym, z tego co słyszałem druga sonda nie powinna mieć wpływu na jazdę. Napisz mi proszę czy ten czujnik wałka można odpiąć i jeździć, żeby zobaczyć czy jest jakaś różnica? Na chwile obecna zbieram trochę kasy i oddaje auto do mechanika. Muszę być przygotowany na najgorsze. Generalnie niedługo jadę na urlop, auto będzie długo stało, mam w planach wymontowac ECU i wysłać je do sprawdzenia. Może wyjdzie na to że wymienię pół auta a walniety będzie komputer... .
  7. Z sondą nic jeszcze nie robiłem. Była już raz reanimowana sprayem do styków, ale najwidoczniej już padła na amen. Dziwne w sumie jest to że, skasowałem błąd i więcej się nie pojawił. Ale na opcomie widze przerwy w pracy sondy. Nie skupiam się teraz na tym, z tego co słyszałem druga sonda nie powinna mieć wpływu na jazdę. Napisz mi proszę czy ten czujnik wałka można odpiąć i jeździć, żeby zobaczyć czy jest jakaś różnica? Na chwile obecna zbieram trochę kasy i oddaje auto do mechanika. Muszę być przygotowany na najgorsze. Generalnie niedługo jadę na urlop, auto będzie długo stało, mam w planach wymontowac ECU i wysłać je do sprawdzenia. Może wyjdzie na to że wymienię pół auta a walniety będzie komputer... .
  8. Witam! Przeszło my przez myśl, że toi może być pompa paliwa... z tego co pamiętam jak jeździłem na benzynie, to na rezerwie było gorzej, niż kiedy bak był pełen. Problem w tym, że na LPG problem też się pojawia i moje pytanie brzmi, czy podczas jazdy na LPG pompa paliwa ma wpływ na jazdę? Pozdrawiam!
  9. Witajcie ponownie, z powodu braku czasu przesyłam moje wypociny dopiero teraz. Postarałem się, żeby w filmie były wszystkie możliwe bloki pomiarowe. Podczas jazdy świeciło mi słońce w monitor, ale mam nadzieję, że będzie większość widoczna. Włącznie sobie HD, wtedy wartości są bardziej widoczne. Jak będziecie mieli czas, zerknijcie okiem. Połowa filmu to bieg jałowy, druga połowa podczas jazdy. Pozdrawiam!
  10. Okej jakie parametry powinna mieć sonda przed katem a jakie za katem, jakie w czasie jazdy? Czy może podesłać Wam filmik z OP-COMA z parametrami?
  11. Witam! Nie odczułem specjalnie, żeby po ostrym hamowaniu i wciśnięciu gazu do dechy auto było przez coś trzymane. Raczej tak jak zawsze, a może zawsze jest problem. Od kilku dni z samego rana po dłuższym postoju, auto po odpaleniu chwilę się krztusi, następnie wariują obroty, a po chwili wszystko się stabilizuje. Na komputerze jeden błąd P0136, Sonda Lambda za katem. Pozdrawiam!
  12. Dzisiaj tak zrobię i dam znać co zauważyłem. Sprawdzałem ostatnio temperaturę felg po 50km trasie. Przednie był cieplejsze od tylnych a jedna z przednich cieplejsza od drugiej, ale nie parzyło w ręce, dało się trzymać.
  13. Sam już nie wiem, mętlik w głowie. Ecu raczej nie, błędów żadnych nie ma, przynajmniej w silniku. Nie daje mi spać układ hamulcowy. Generalnie mam coś takiego, że jak ruszam z miejsca i koła wprawiają się w ruch słychać głośne trzeszczenie jakby coś o coś tarło. Może rzeczywiście podciśnienie, albo hamulce nie do końca odbijają. Podpowiedzcie mi jeszcze gdzie mam szukać tych wężyków podciśnienia mniej / więcej pod maską. Lub jak zdiagnozować zepsute hamulce. Poszukam jeszcze w hamulcach i daje sobie spokój, bo się wykończę finansowo. Pozdrawiam!
  14. Witajcie! Kupiłem przepływomierz, zamontowałem i bez zmian... . Macie jeszcze jakieś pomysły, czy oddać auto do mechanika? Mogę nagrać jeszcze film z parametrami podzespołów silnika, napiszcie co by Was ewentualnie interesowało. Pozdrawiam!
  15. Witajcie! Co prawda nie podmieniłem jeszcze przepływki, nie byłem u gazownika, ale zauważyłem dziś jedną rzecz, mianowicie ciepły dzień, włączyłem klime i... objawy znacznie się pogłębiły, szarpanie było dużo bardziej wyczuwalne, a przyśpieszania dużo mniej płynne, skokowe. Ma to jakieś znaczenie? Pozdrawiam!
×