Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Pumczas

Forumowicz
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Pumczas

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Opole

Dodatkowe pola

  • Województwo
    opolskie
  • Auto
    Vectra B X20XEV

Recent Profile Visitors

185 profile views
  1. Udało mi się je dopasować, było trochę mieszania prowadnicami, ale się udało Żeby nie było zbyt pięknie to teraz nie pasują mocowania pasa do fotela, "dziubek", który wystaje w starych fotelach był na górze, a w nowych jest na dole, poza tym wydaje mi się jakby nowe fotele miały większą śrubę. Przeczytałem na forum, że wystarczy rozwiercić blachę mocowania, tylko nie do końca rozumiem o co chodzi.
  2. Witam, Jestem w posiadaniu VB przedliftowej i postanowiłem kupić jej fotele poliftowe, skórzane, irmscher. Podłączenia pod fotelem ogarnąłem, ale pojawił się taki problem, że nie pasują mi szyny.. Wygląda to w ten sposób, że z jednej strony mogę ją przykręcić, jednak po drugiej jest jakby za krótka.. Jakbym nie chciał dopasować to nie ma opcji, żeby 2 otwory były na swoim miejscu. Jest jakaś możliwość, żeby to wszystko jakoś dopasować?
  3. Właśnie w tym problem, że silnik jest tak zbity przez gaz, że nie mam możliwości ich zmierzenia, a w internecie nie mogę znaleźć informacji o długościach
  4. Witam, Posiadam Viki '97 2.5 V6 z instalacją gazową. Mam uszkodzone kable wysokiego napięcia i chciałbym kupić nowe, firmy NGK, które podobno dobrze znoszą gaz. Znalazłem 2 oferty, ale długość kabli jest różna, dodatkowo ze zdjęcia wynika, że są one do różnych cewek zapłonowych (przynajmniej tak mi się wydaje). Czy jest ktoś w stanie odpowiedzieć mi, które powinny pasować? Z góry dziękuję za odpowiedź. Linki: http://allegro.pl/ngk-przewody-zaplonowe-omega-b-vectra-b-rc-op450-i6654826249.html http://www.iparts.pl/czesc/przewody-zaplonowe-zestaw-ngk-0898,opel,vectra-b-36_-1995-09-2002-04,2-5-i-v6-170km,84-1454-5169-100153-0-15-0898.html
  5. Też tak myślałem, że to może być kat, szczególnie, że to furczenie dochodzi z dołu. Czy w jakimś stopniu może to też być wina zapchanego EGR?
  6. Witam, Jestem posiadaczem Viki X20XEV i od dawna mam problem, z którym nie potrafię się uporać. Na ogół viki jeździ sprawnie, obroty lekko falują, ale w niczym to nie przeszkadza. Co mnie zastanawia to to, że raz na jakiś czas, nieregularnie przy przyspieszaniu auto nie daje rady, coś "trzeszczy" i po chwili z rury wydostaje się chmura dymu, dosłownie chmura. W momencie przyspieszania auto jest jakby zatkane. Przez chwile czuć zapach siarki/zgniłych jaj i potem jest już normalnie przez około 3 tygodnie. Jeżeli ma ktoś jakiś pomysł to proszę o pomoc, bo czasami aż wstyd tej chmury, którą zostawiam..
  7. Polifta, rocznik 99. Podobno w tych pilotach często puszczają luty, więc oddałem go do "odświeżenia", ale niestety sytuacja dalej ta sama, więc stawiam na centralkę.
  8. Mam problem z pilotem zamka centralnego, a mianowicie posiadam takiego pilota http://thumbnails35.imagebam.com/12773/2992ce127723537.jpg który nie reaguje na programowanie w stacyjce, próbowałem 20 metod znalezionych w całym internecie, żadna nie działa.. Byłem u gościa, który sprawdza kluczki i programuje przez interfejs, wg niego kluczyk daje dobry sygnał, dioda przy nasikaniu guzików świeci, ale przy próbie połączenia się z kluczykiem interfejs pokazuje błąd, że kluczyk nie znaleziony (jest na włączonym zapłonie). Stawiam na to, że winna jest centralka, z tego co patrzyłem posiada ona oznaczenie CG. Zastanawiam się nad kupnem nowej centralki z główką kluczyka z tym samym oznaczeniem, albo przełożenie centralki z drugiej VB, ale w tamtej jest dorobiony pilot, kluczyk bez pilota i nie wiem, czy samo przełożenie coś da. Czy po przełożeniu centralki pilot będzie z automatu zamykać "nową" viki, trzeba będzie go programować, czy w ogóle taka przekładka nie zadziała? Przy zamykaniu z kluczyka wszystkie drzwi się zamykają, tylko ciekawi mnie jeszcze fakt, że z tyłu szyby przy przytrzymaniu zamykania szyb i puszczeniu idą z automatu do góry, a przednie trzeba trzymać cały czas, żeby się zamkneły, dodatkowo przy zamykaniu drzwi z kluczyka i przytrzymaniu w pozycji zamknięcia szyby się nie domykają, czy za szyby również odpowiada ta centralka?
  9. Z tego co widziałem na olx, czy allegro to dobre polifty, świeżo sprowadzone z Niemiec z udokumentowanym przebiegiem z przebiegiem ~200tys km można dostać za 5500-6000zł, bez gazu nawet taniej. Najbardziej martwi mnie u mnie brązowy płyn i osad w zbiorniku. Sprawdzając uszczelkę nalałem na zimnym silniku płynu na maxa i patrzyłem, czy nie będą wydobywać się bąble - nic, nie ma osadu pod korkiem oleju, ani małych bąbelków w oleju na bagnecie.
  10. Witam, Jestem w posiadaniu VB od października zeszłego roku, rocznik 1996, silnik 2.0 16V, 320k km, sekwencja, butla ważna do 2024, wersja CD (klima manual, tempomat, TC, ABS, MID, pełna elektryka, drewno. Auto, jak to piszą "do drobnych poprawek lakierniczych", czyli nadkole i parę miejsc przy dolnych rantach drzwi, bąbel na samym środku drzwi kierowcy. Ogólnie auto sprawowało się dobrze, było kupione za 2500zł, opłaty ważne do połowy 2016. Poza poprawkami lakierniczymi do wymiany jest czujnik ABS, bo został uszkodzony przez mechanika u poprzedniego właściciela, czujnik położenia wału, tarcze i klocki, bo są na wykończeniu. W grudniu coraz bardziej zaczął palić olej, czasami miałem wrażenie, że jadę na oleju, a nie benzynie (zapach), więc do wymiany poszły uszczelniacze zaworów i problem załatwiony - teraz nie pije ani kropli oleju. Wszystko byłoby pięknie, gdyby nie to, że uszczelka pod głowicą musiała być na wykończeniu, bo tydzień temu zagrzał mi się silnik w korku na autostradzie i mimo odciążania go (nawiew na maxa do kabiny na pełne ogrzewanie) to niestety teraz płynu chłodniczego ubywa w bardzo szybkim tempie, tydzień i zbiorczniczek pusty, dodatkowo nim kopci. Gdybym o tym wiedział wcześniej to zrobiłoby się to przy wymianie uszczelniaczy skoro i tak silnik był rozebrany, teraz znowu za wszystko trzeba płacić. I dochodząc do sedna sprawy pojawia się dylemat... Czy naprawić uszczelkę pod głowicą z planowaniem, wymienić śruby itp, czujnik położenia wału (który jest uszkodzony) i resztę dupereli przy okazji, do tego później klocki i czujnik ABS, czy nie warto się w to bawić i zainwestować w viki po lifcie, czyli zamienić na lepszy model. Jeżeli mam wszystko wymienić i wydać ~1400/1500zł to nie wiem, czy nie lepiej dołożyć i kupić polifta tak do 5500zł (ograniczony fundusz). Co byście zrobili na moim miejscu, bo szczerze mówiąc to kupując nową nie mam pewności co do jej faktycznego stanu, ale robiąc aktualną nie odzyskam później ani grosza. Jakieś propozycje?
  11. Witam, Vectra B ma to do siebie, że prawie każda jest ciemna i ponura w środku, poza nielicznymi egzemplarzami z jasną tapicerką, ewentualnie drewnianą obudową panelu środkowego. Zamierzam okleić parę elementów jak tunel środkowy, klapa schowka na kolor beżowy, efekt końcowy ma być podobny do tego : https://autodmir.ru/logo/1/17331/photo.jpg Jedyna folia jaką znalazłem na allegro wydaje mi się zbyt żółta, a chodzi mi o typowo beżową http://allegro.pl/folia-okleina-skora-bezowa-90x50-tuning-a10-i5558572721.html. Czy ktoś robił już coś podobnego, znalazł dobry kolor, który będzie pasować?
×
×
  • Create New...