Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Kmieciu92

Forumowicz
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Kmieciu92

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 07/14/1992

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Jarocin

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Vectra 3,2 V6

Recent Profile Visitors

120 profile views
  1. Chodzi jak zegarek:-) obroty ok 600, opadaja bez zastanowienia, spalanie na postoju ok 1.4l., wypadanie zapłonu znikło:-). Za pomocą kadzidelka zapachowego oraz lusterka udało się wykryć gdzie zasysane jest powietrze. Rozebralem jeszcze raz kolektor od góry ... Na dole znajduje się czarna pokrywa przylegającą do kolektora. Zdjalem, odtluscilem, nalozylem sylikon ... Problem rozwiązany. Dziękuje za wszystkie podpowiedzi.
  2. ;( przepustnica wyczyszczona .. Jak zwykle parę km było dobrze a później znowu to samoo ehh
  3. Ok... Co prawda czyscilem ją na samochodzie i nic.. Probowalem odkrecic jakiś czas temu ale jedna srubka sprawiała mi spory problem. Zajme się tym jak najszybciej. Oby pomogło. Tylko skąd te błędy..
  4. Dokładnie tak jak kolega crazy napisal .. Przy zmianie biegu szarpnie bo nie zdążą spaść.. Ale bywa i tak że same wskocza na chwilę na 2 tys stoją z 2 sek i spadną, podskocza i znów spadna. Muszę podłączyć komputer i zobaczyć to wskazania TPS jak jagrab3 proponuje..
  5. A idzie jakos sprawdzić czy to ona jest walnieta? I te błędy p0170(fuel trim bank 1) i p0173(fuel trim malfuncion bank 2)mogą być wywołane przez przepustnice? I do tego po odpieciu akumulatora jakiś czas jest dobrze?.. Najbardziej irytujace jest to, że przy przyspieszaniu i zmianie biegu np z 2 na 3 obroty wolno spadają ..
  6. A co do przepustnicy to chciałem powiedzieć że do samego końca się nie domyka.. Jak dopchne palcem to jeszcze parę mm się przesunie
  7. Tak:-) a Ty skąd? Dzisiaj kupilem samostart i psikalem w koło kolektora... Nie wpłynęło to jednak na obrotu..
  8. Chodziło mi oczywiscie o aluminiową pokrywę u góry kolektora dolotowego ponieważ czytałem temat w którym kolega z forum opisywał, że pod nią było coś nie tak.. Sory za niedomówienie.
  9. zapaliła sie kontrola trakcji na środku licznika ( samochód z z dwoma zygzakami) Pojechałem do kolegi, przepiąłem przepływkę, wykasowałem błędy i 10 km bajka.. obroty w granicach 600, spalanie 1,4.. dojechałem do domu i to samo.. chyba zabiorę sie za odkręcenie tej pokrywy.. może faktyczne w srodku jest cos nie tak
  10. a jeśli chodzi o przepływomierz.. wróciłem przed chwilą z miasta, silnik ciepły.. odłączyłem przepływomierz i nic się nie zmieniło poza tym, że zapaliła się kontrola trakcji. Czy to nie objaw padniętej przepływki,, że nie wpłynęlo to na obroty ani na pracę silnika? Czytałem temat gdzie koledze też się zapalała kontrola trakcji tylko czy silnik nie powinien po odpięciu chodzić inaczej?
  11. Witam . A wiec sprawa wygląda nastspująco : tak jak koledzy pisali wziąłem plaka i psikałem w koło złączeń dolotu.. i nic.. Dzisiaj rano wziąłem się za napompowanie dolotu i wyszło z tego ,że powietrze wydostaje się intensywnie spod pokryw zaworowych a szczególnie tej od strony ściany grodziowej.. Czy to, że powietrze w tamtym miejscu się wydostaje może byc powodem moich problemów z obrotami?
  12. na wolnych obrotach... temp ok 70 st.. czyli o czym to świadczy?
  13. Panowie a jakim sposobem napompować ten dolot? Próbowałem metody z wężykiem ale nic:( gdzieś chyba syczy ale nie mogę zlokalizować tego:( z dodatkowych informacji : korekta czasu wtrysku paliwa - bank 2, s.lambda 1 (21,88), napiecie s. lambdy nr 1 bank 1 - 0,65v ,bank 2 - 0,56v , s. lambdy nr 2 bank 1 - 0,62v, bank 2 - 0,51v . Krótkotrwała korekta czasu wtrysku paliwa bank 1 :23,44, bank 2: 24,22. Dlugoterminowa korekta czasu wtrysku bank 1 : 0,78%
  14. Ok. Dzięki za pomoc . Jutro się tym zajmę..
  15. 12 pokazuje przy około 1000 obrotów bo takie ma .. no chyba ze odłączę akumulator to przez parę minut bedzie ok 600 obrotow.. i wtedy zobaczę MAP hmm Od czego tu zacząć? Kolega ma dawce omege 3,2 wiec w razie czego mogę coś podmienić ale skoro mówicie ze to powietrze to trzeba isc w tym kierunku..
×
×
  • Create New...
UP