Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

achpiotr

Forumowicz
  • Zawartość

    130
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

achpiotr wygrał w ostatnim dniu 10 Grudzień

achpiotr ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

2 Neutral

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vectra C Kombi - Z19DTH

Ostatnio na profilu byli

504 wyświetleń profilu
  1. Wolałbym żeby poinformowali przed. Jak nie umieją to mogą powiedzieć. Tym bardziej że zdjęcie naklejki jest naprawdę proste. Po zakupie auta pierwszy raz się zamęczyłem jak wariat zdzierając starą. Przy obecnej vectrze z racji że nie mam gniazdka na parkingu zabrałem mały termoforek (napełnilem worek po mydle w płynie gorącą wodą). Położyłem pod naklejkę dociskając ręcznikiem. Rozgrzana naklejka schodzi w całości bezstratnie nożykiem. Oczywiście jej niepotrzebowałem ale to i tak najszybsza metoda poprostu usuniecia naklejki bez pozostawienia kleju na szybie.
  2. Więc opiszę jak wyglądała naprawa w ASO AutoŻoliborz. Ogólnie jest dobrze jak na polskie/ warszawskie standardy. Czyli jeżeli się ktoś spodziewa że z racji że biorą od ubezpieczyciela 5k to będzie tip top to tak nie jest ale i tak jest niebo lepiej jak zdarzyło mi się widzieć. Szyba - jest jaka była wklejona jak trzeba nie ma się co czepiać. Czujnik deszczu oczywiście bąble powietrza, powiedzieli że będzie działać a że bez bąbli to bardzo trudno (zastosowałem smar silikonowy na żelka i jest już dobrze). Trochę niedomyte auto z kleju gdzie im się dotknęło i drobne ryski na lakierze powyżej szyby na dachu. Naklejkę zmasakrowali i oznajmili że trzeba nową. Mogłem poprosić by mi oddali fragment szyby z naklejką, wystarczy dobrze nagrzac suszarką i nożem tapicerskim schodzi w 100% bezstratnie. Ostatecznie nagrzałem i jest przyklejania dobrze. Lewa wycieraczka zamontowana wyżej niz oryinalnie, poprawiał Ale fi lanie i tak musiałem sam ustawić. Błotnik - nowy element dobrze pomalowany, miód malina. Sasiadujace drzwi pokryte lakierem bezbarwnym nowa listwa na drzwiach mucha nie siada. Maska - lakier bazowy zastosowany w miejscu naprawy przejścia niewidoczne, na całość lakier bezbarwny i wygląda jak nowa. Ale... przy intensywnym świetle świetlówkowym widać niedoskonałości starego lakieru pod nowym bezbarwnym, czyli należało wyglinkować lub polerować element przed położeniem lakieru bezbarwnego (widać ryski i zmatowienia). W słońcu niewidoczne. No i byłem się w stanie doszukać kilku przyklejonych drobinek w lakierze.
  3. Nie działa tablica zegarów

    Ta sama sytuacja i u mnie. Potwierdzam bezpiecznik nr 17
  4. Elektrycznie podnoszona klapa

    A myślałem że prawy w ogóle nie wypycha klapy, że jest tam tylko linka i że lewy robi całą robotę. Jak używam kilka razy dziennie to nigdy się nie zatnie. 2 lub więcej dni jak nieużywam to wtedy zacięcie. Ale przy minusach wypycha bardzo słabo lub w ogóle.
  5. Elektrycznie podnoszona klapa

    A nie spadnie na łeb z całą swoją mocą, jak to ma miejsce w wypadku normalnych klap z 2 sprężynami gazowymi że jak jedną zdejmiesz to klapa leci?
  6. Elektrycznie podnoszona klapa

    Siłownik lewy 300zł Potencjometr nowy 400zł Informacja od znajomego, który pracował w oplu taka, że w wypadku zacinania się klapy wymieniali potencjometr. Informacja z elektrody, w wypadku zacinania się - potencjometr lub linka zacina się w pancerzu. Moje wnioski, skoro pomaga przekręcanie potencjometru to znaczy że jest wadliwy i przekręcanie go powoduje pracę w innym (niewytartym/ zużytym ) zakresie, stąd u niektórych i to nie pomagało po jakimś czasie. Skoro pomaga obciążenie klapy to być może linka, podobno można zamontować inną z metra ciętą, lub zmienić pancerz od innej. Pamiętam jak to było w starych rowerach i linkach hamulcowych gdy pancerz był po całej długości. Kalibracja wydaje mi się zbędna i nie jest kalibracją tylko rozruszaniem klapy dlatego potem jest lepiej. Moje doświadczenie jest takie ze im mniej się jej używa tym większe prawdopodobieństwo zacięcia. Wymiana lewego siłownika chyba tylko poprawi ewentualnie wyrzucanie klapy przy niższych temperaturach.
  7. Poszukuje informacji, czy któreś ASO opla w Warszawie robi dobrą robotę lakierniczą a także wymienia precyzyjnie szyby. Teoretycznie nie musi być aso ale wolał bym żeby był ktoś kto będzie składał wszytko do kupy to nie była to dla niego nowość. Mam do wymiany przednią szybę oraz drobną rzecz na masce - zgłoszone z AC uderzenie kamienia. Dodatkowo z OC naprawa wgniecenia na przednim błotniku. Rozliczenie bezgotówkowe z ubezpieczycielem dlatego nie zależy mi na szukaniu tanio tylko dobrze. Kiedyś oddałem do lakierowania tylny błotnik do Auto Żoliborz, miałem wgniecenie parkingowe i zdartą farbę do podkładu. Pomalowali moim zdaniem dobrze, cieniowali na drzwi i całe elementy pokryli klarem. Uwagi miałem co do poskładania auta tzn. nie wpięta kostka drzwi, drzwi trochę mocniej trzeba zamykać, uszczelka drzwi nie była dobrze założona, i jeszcze pomalowali mi felgę ale przy okazji ubrudzili trochę oponę. Jestem pedantem, inny może by się nie czepiał. Natomiast kolega oddawał gdzieś suzuki i widziałem ich robotę to miałem wrażenie że może nie mają przemiału to się bardziej starają bo mu nawet polerowali drugą lampę żeby wyglądało ładnie bo jedną wymienili na nową. Boje się żeby nie było że szyba nie wklejona idealnie, że może wycieraczki ustawią źle że rozpaćkają naklejkę na szybę, że pod żelkiem będzie powietrze, że błotnik zamontują krzywo etc. Macie jakieś doświadczenia?
  8. http://melbu.livejournal.com/168497.html Polecam do analizy i komentarzy czy tego rodzaju badanie ma sens. Jeżeli tak to olej GM wypada słabo natomiast np. Mobil 1 0w40 ESP Formula dobrze - mają go też w ASO ale za jakieś chore pieniądze chyba 450zł z filtrem i wymianą. Można go kupić za 35zł/1L. Już nie pamiętam dlaczego od kupna właśnie ten zalewam. Wymieniam co 15k a przejechałem przez 1,5 roku 50k.
  9. Af40 dolozenie chlodnicy oleju

    Chłodnicę wody najlepiej pominąć ze względu na możliwość rozszczelnienia i dostania się plynu chłodniczego do skrzyni. Dogrzanie silnika nie jest potrzebne, daje sam radę. Termostat można użyć uniwersalny albo kupić chłodnicę z termostatem. To co zalączyłeś nie ma termostatu, albo zdemontowany albo chłodnica od tego silnika ale ze skrzynią 5 biegową.
  10. awaria zamka tylnej klapy

    No niestety, nie dobrałem się zupełnie do środka części mechanicznej, chciałem dojść do mikrostyków. Trzeba, moim zdaniem rozwiercić 2 nity. Inaczej raczej nie otworzymy. Poprawiłem cześć lutów w części elektrycznej i tyle - bez zmian. Czyli nie dociąga. Swoją drogą cena za nowy to kosmos 1700 zł a w środku nic specjalnego.
  11. Af40 dolozenie chlodnicy oleju

    I jeszcze jak by ktoś chciał widzieć w częściach sterownik skrzyni.
  12. Af40 dolozenie chlodnicy oleju

    Zdjęcia chłodnicy u mnie.
  13. awaria zamka tylnej klapy

    Dla potomnych kilka fotek. Narazie nic nie wskórałem.
  14. Cholera... 2 razy przez Rzeszów w majówkę jechałem i tluklo mi na A4 żebym wiedział że jest gdzie się zgłosić. ..
×