Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

achpiotr

Forumowicz
  • Content Count

    139
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

achpiotr last won the day on December 10 2017

achpiotr had the most liked content!

Community Reputation

2 Neutral

About achpiotr

  • Rank
    Średnio obeznany

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vectra C Kombi - Z19DTH

Recent Profile Visitors

688 profile views
  1. Nie wiem czy już sobie poradziłeś, ale może dla potomnych będzie. Musisz najpierw wyjąć przycisk z obudowy a potem wysunąć kostkę w bok, czyli jest wszystko na odwrót odłączasz przycisk od kostki a nie kostkę od przycisku i to jeszcze na dodatek obudowa przycisku zostaje z kostką Robisz to szerokim, płaskim śrubokrętem.
  2. Wcześniej w wątku inny kolega napisał że siłownik lewy (stojąc od tyłu) to wg. niego może 10% siły wypychającej, prawy z linką i sprężyną mimo wszystko to 90%. Sam przez jakiś czas pisał jeździł bez lewego i i tak klapa nie leciała na łeb. Napisał to jako odpowiedź na moje pytanie, ponieważ bałem się że jak zdemontuje lewy to mi właśnie zleci klapa na głowę tak jak to ma miejsce w normalnych klapach w innych samochodach, że po demontażu jednego siłownika klapa może zabić. Sam to też przetestowałem, po wyjęciu lewego nic nam na głowę nie spada, zatem wniosek że siłownik prawie nic nie daje. Po zamontowaniu nowego lewego oryginalnego zimą jest troszkę lepiej. Więc moim zdaniem jak klapa opada samoczynnie lub tylko zamek zwalnia a się nie unosi to i prawy jest do wymiany.
  3. Słyszałem od przedstawicieli handlowych że jak jak dostali CPC 6 to wyraźniej były głośniejsze od CPC 5 jakie mieli poprzednio.
  4. Moje 3 grosze odnośnie Dunlop SP Sport Bluresponse 215/55/16 Cicho i jeszcze raz cicho. Dość miękka osnowa, samochód trochę jak na kapciu. Moim zdaniem dobre parametry kosztem tego że opona delikatna. Po pierwszym sezonie problemy z jedną oponą - niewidoczne gołym okiem wybrzuszenie i dołek - stwierdzono na hunterze. Myślę że do Vectry musi być wzmacniana czyli z oznaczeniem XL. Po moich przygodach nie polecam. Generalnie znalazłem opinie że u kilku użytkowników się rozjechały po sezonie i tak jak tu wcześniej w wątku ciężko to było spasować z felgą i wyważyć żeby nie telepało ale mimo to przy reklamacji nie chcą uznać bo mają dość luźne normy. A opona dalej się rozjeżdża. Odnośnie reklamacji, opona musi być dość nowa żeby cokolwiek uznali (w gwarancji mają napisane ile może być zużyty bieżnik), mając bliski kontakt z jedną z firm wiem jak jest to od kuchni. Zarówno koncern Dunlop jak i Continental reklamacje rozpatrują na Hunterze i trzeba oponki wysłać odpowiednio do Dębicy albo Olsztyna. Michelin trochę lepiej bo ma umowy z serwisami i od razu mogą uznać reklamację. W jednym serwisie warszawskim na hunterze zauważył że na mojej oponie jest dołek i górka i mimo tego że opony zakładałem już na 2gi sezon ale że kupiłem w poprzednim z bieżącym rokiem produkcji to mi powiedział że gdyby to był michelin to zmienili by mi na nową na miejscu nawet gdyby nie była u nich kupowana.
  5. Skoro można dodać AUX to też można w to miejsce dodać moduł bluetooth. Poniżej filmik jak to dodać do jakiegokolwiek radia. W radiu trzeba zrezygnować wtedy z jednego że źródeł. U nas skoro można aktywować aux, nie trzeba. Może jest ktoś zainteresowany wykonaniem takiej przeróbki w moim cd30 mp3. Później mozeinni będą zainteresowani taka usługą bo chyba lepiej z bluetooth.
  6. Temat już długo niewałkowany. Ostatnio u siebie zacząłem zwracać uwagę na kontrolkę oleju po tym jak nasluchalem się że w insigniach jest problem ze smokiem. I teraz nie wiem czy wcześniej tak było czy nie. Po postoju minimum około 1h po odpaleniu kontrolka gaśnie po ok 1-2 sec. w stosunku do kontrolki akumulatora. Po całej nocy się to nie wydłuża. Jeżeli odpalę i zaraz zgaszę i odpalę ponownie gaśnie chwilę (może pół sec.) przed akumulatorem. PYTANIE: Jak to jest u was. Czyli jak wam gaśnie kontrolka oleju w stosunku do kontrolki akumulatora? - po nocy.
  7. Dzięki, Może już za leciwy lapek vauxa.
  8. Cześć, 1. Jak wam działa Vaux com 120309a 131223d Chodzi mi o prędkość działania. U mnie bardzo długo. Na początku myślałem że nie działa. Robiąc test mogę iść do toalety i jak wrócę dopiero wyświetla że przeszedł. W samochodzie przechodząc przez poszczególne zakładki to samo. Z po com 2010 żadnych problemów. Obecna wersja fw 1.60 Testowałem z innymi wersjami fw oraz innymi sterami. Winda 10 2. Chciałem podnieść fw do 1.64 ale wersje które znalazłem ocflash nie jest w stanie załadować do programowania. Ewentualnie ktoś może ma najnowszą paczkę oprogramowania opcom clone do podzielenia się.
  9. Up. No niestety nie do konca jest dobrze czasem nadal trzesie. Ale czasem i jak samochód zimny.
  10. U mnie też podobnie, niestety jak by nie błagać wulkanizatora żeby zrobił dokładniej to patrzy na człowieka jak na dziwoląga. Ale w końcu chociaż na komplecie zimowym się udało na 99%. Oczywiście żeby nakleić z większą dokładnością niż 5g to już nawet nie pytałem. Ale poprosiłem żeby wyważył na hunterze, mniej używają w serwisie to może mniejsza szansa na rozkalibrowanie, i wyłączył "smart weight", niestety starszy hunter więc nie ma jeszcze trzeciej opcji "high performance". Jedynie co zapomniałem poprosić to o nie korzystanie z opcji chowania ciężarów za ramionami. Koniec końców jest prawie idealnie, jak się mocno skupię to coś tam wyczuję macając kierownicę. Gdyby nie problemy wcześniej pewnie nie miał bym zastrzeżeń. Ale mój wniosek taki że rzeczywiście nawet przy 16" układ wymaga bardzo dokładnego wyważania. Czyli teraz szukam wulkanizatora wariata, który kalibruje maszynę często i przykleja ciężarki 2g.
  11. Wolałbym żeby poinformowali przed. Jak nie umieją to mogą powiedzieć. Tym bardziej że zdjęcie naklejki jest naprawdę proste. Po zakupie auta pierwszy raz się zamęczyłem jak wariat zdzierając starą. Przy obecnej vectrze z racji że nie mam gniazdka na parkingu zabrałem mały termoforek (napełnilem worek po mydle w płynie gorącą wodą). Położyłem pod naklejkę dociskając ręcznikiem. Rozgrzana naklejka schodzi w całości bezstratnie nożykiem. Oczywiście jej niepotrzebowałem ale to i tak najszybsza metoda poprostu usuniecia naklejki bez pozostawienia kleju na szybie.
  12. Więc opiszę jak wyglądała naprawa w ASO AutoŻoliborz. Ogólnie jest dobrze jak na polskie/ warszawskie standardy. Czyli jeżeli się ktoś spodziewa że z racji że biorą od ubezpieczyciela 5k to będzie tip top to tak nie jest ale i tak jest niebo lepiej jak zdarzyło mi się widzieć. Szyba - jest jaka była wklejona jak trzeba nie ma się co czepiać. Czujnik deszczu oczywiście bąble powietrza, powiedzieli że będzie działać a że bez bąbli to bardzo trudno (zastosowałem smar silikonowy na żelka i jest już dobrze). Trochę niedomyte auto z kleju gdzie im się dotknęło i drobne ryski na lakierze powyżej szyby na dachu. Naklejkę zmasakrowali i oznajmili że trzeba nową. Mogłem poprosić by mi oddali fragment szyby z naklejką, wystarczy dobrze nagrzac suszarką i nożem tapicerskim schodzi w 100% bezstratnie. Ostatecznie nagrzałem i jest przyklejania dobrze. Lewa wycieraczka zamontowana wyżej niz oryinalnie, poprawiał Ale fi lanie i tak musiałem sam ustawić. Błotnik - nowy element dobrze pomalowany, miód malina. Sasiadujace drzwi pokryte lakierem bezbarwnym nowa listwa na drzwiach mucha nie siada. Maska - lakier bazowy zastosowany w miejscu naprawy przejścia niewidoczne, na całość lakier bezbarwny i wygląda jak nowa. Ale... przy intensywnym świetle świetlówkowym widać niedoskonałości starego lakieru pod nowym bezbarwnym, czyli należało wyglinkować lub polerować element przed położeniem lakieru bezbarwnego (widać ryski i zmatowienia). W słońcu niewidoczne. No i byłem się w stanie doszukać kilku przyklejonych drobinek w lakierze.
  13. Ta sama sytuacja i u mnie. Potwierdzam bezpiecznik nr 17
  14. A myślałem że prawy w ogóle nie wypycha klapy, że jest tam tylko linka i że lewy robi całą robotę. Jak używam kilka razy dziennie to nigdy się nie zatnie. 2 lub więcej dni jak nieużywam to wtedy zacięcie. Ale przy minusach wypycha bardzo słabo lub w ogóle.
×
×
  • Create New...