Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

edas

Forumowicz
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About edas

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Signum

Recent Profile Visitors

321 profile views
  1. Diodę o jakich parametrach trzeba wstawić?? 

  2. Przepraszam za błąd w nazewnictwie i dziękuję za sprostowanie. Kolega geranium ma rację. Wykorzystałem diodę prostownicza. Włożyłem diody dość sporych rozmiarów. W poprzednim aucie ten sam system wytrzymał ponad rok, potem sprzedałem auto. Przepraszam za błąd w nazewnictwie i dziękuję za sprostowanie. Kolega geranium ma rację. Wykorzystałem diodę prostownicza. Włożyłem diody dość sporych rozmiarów. W poprzednim aucie ten sam system wytrzymał ponad rok, potem sprzedałem auto.
  3. Powiem tak. Układ zamontowany i działa. Błędu żarówki nie wywala. A gdy wyciagne żarówkę wyskakuje informacja że żarówka jest spalona. Czyli tak jak być powinno. Widocznie REC mierzy prąd pobierany przez żarówkę. Czyli gdy np w tym przypadku zapale przeciwmgielne lub wsteczny. Bo dopóki nie załącze świateł nie wywali błędu.. Ale moim zdaniem to w jaki sposób auto diagnozuje uszkodzona żarówkę nie ma już większego sensu, bo wszystko działa jak powinno
  4. A czemu twierdzisz że nie sprawdza ciągłości obwodu? Ciągłość przecież jest zachowana. Napięcie zawsze leci od plusa do minusa. Czyli od REC do lampy na żarówkę i dalej już tylko mamy masę. Dioda zenera pozwala na przepływ prądu ale tylko w jedną stronę. Auto defakto nie widzi ani diody ani tego że podam mu napięcie na lampę. Bo prąd nie cofnie się na REC gdyż dioda nie akurat w tą stronę. Druga kwestia to nie wiem dokładnie już teraz czy auto mierzy ciągłość obwodu czy raczej warystor mierzy sam przepływ prądu, albo rezystancje Ale wydaje mi się że raczej mierzy przepływ, chociażby dlatego ż
  5. Na szczęście Nie. U mnie wszystko działa poprawnie.i nie wywala żadnego błędu.Tylko trzeba ją w dobrym kierunku wlutować, bo faktycznie taki błąd mógłby coś mieszać.
  6. Każdy post obserwują inne osoby. Ale ok bo widzę że ewidentnie wam ta pomyłka przeszkadza. Wtyki razie proszę niech ktoś usunie jeden z nich bo sam próbowałem ale podołać nie mogę I nie pisze tego bo chce jawnie zaśmiecać forum bo nie o to tu przecież chodzi. Coś udało się stworzyć i może komuś innemu tu obecnemu też się to przyda.nie róbmy sobie od razu problemów tam gdzie ich nie ma bądź gdzie można je prosto rozwiązać
  7. Do zrobienia funkcji jak w temacie potrzebujemy jeden przekaźnik zwierno-rozwiernym i dwa przekaźniki zwierne, do tego cztery diody zenera ( dostępne w każdym sklepie z elektroniką albo w zepsuty zasilaczach komputerowych)no i oczywiście trochę kabla. Zaczynamy od przekaźnika zwierno-rozwiernego. Bo tam najpierw powoduje sygnał. Pin 86------masa auta Pin 85------plus gdy mamy zapłon Pin 30------sterowanie lampki oświetlenia kabiny, załączenie MINUSEM ( w razie potrzeby napisze gdzie się wpiąc w lampce) Pin 87------ zostawiamy pusty i izolujemy Pin 87a------ przekaźnik nr2 i nr3. Pin 85 Po
  8. A czy przerabiał ktoś z obecnych tu montaż takiej klapy i podłączenie? Oczywiście do auta które x salonu wyjechało bez tegoż bajeru
  9. Dwa takie same tematy to przypadek, za co przepraszam. Bo raczej celowe to nie było. Co do kwestii czy fajnie czy nie.. Myślę że ilość osób zainteresowanych tym rozwiązaniem na tym forum jak i innych gm daje jasna odpowiedź. No mi osobiście się to sprawdzało i to bardzo w innych autach z tąd też temat. Ale to kwestia gustu, o których jak wiadomo się nie dyskutuje.
  10. O tym też myślę. Ewentualnie rozdzielić sygnał przekaznikiem zwierno-rozwiernym by rozwarł po zapłonie tak żeby nie działało gdy już jedziemy autem i przyciskiem na drzwiach zamykamy/otwieramy auto
  11. Czytałem już. Ale szczerze mówiąc wolał bym coś stworzyć z uwagi na koszty i większą radość 😁 Nie wiem do końca czy da radę coś wykminić ale jeśli by się udało to super. Pewnie wiele osób by skorzystało. Sam coś tam wiem ale jednak i tak nie za wiele. A w te markę wszedłem stosunkowo nie dawno " i jeszcze za głupi jestem" a widzę że sporo ludzi na tym forum ma na prawdę spory potencjał i ogromną wiedzę. No chyba że nie da rady tego własnymi siłami zrobić to pozamiatane i temat zamknięty.
  12. Crazy w temacie piszę o tym i wiem że to już jest. Chodzi o aktywację tego ale ZDALNIE Z PILOTA o czym również pisze
  13. Witam. Przypuszczam że wielu tu obecnych kolegów było by zainteresowanych "bajerem" polegającym na zapaleniu się świateł w aucie po jego odliczeniu. Celem doswietlania dojścia do samochodu. Sam montowane nie raz układ na zasadzie dwóch przekaźników wykorzystujący lampkę oświetlenia w kabinie celem załączenia przednich i tylnych świateł. Jak wiadomo opel wpadł już na podobny pomysł realizując tą opcję po mrugnieciu długimi i zapala światła mijania i wstecznena kilkadziesiąt sekund. Bardzo fajnie, jeszcze bardziej przydatne gdy jest już po zmroku, wróciliśmy autem do dumu a w okół pełno kałuż. I
  14. Witam. Przypuszczam że wielu tu obecnych kolegów było by zainteresowanych "bajerem" polegającym na zapaleniu się świateł w aucie po jego odliczeniu. Celem doswietlania dojścia do samochodu. Sam montowane nie raz układ na zasadzie dwóch przekaźników wykorzystujący lampkę oświetlenia w kabinie celem załączenia przednich i tylnych świateł. Jak wiadomo opel wpadł już na podobny pomysł realizując tą opcję po mrugnieciu długimi i zapala światła mijania i wstecznena kilkadziesiąt sekund. Bardzo fajnie, jeszcze bardziej przydatne gdy jest już po zmroku, wróciliśmy autem do dumu a w okół pełno kałuż. I
×
×
  • Create New...
UP