Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Jacek Kielce

Forumowicz
  • Ilość treści

    116
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

6 Neutral

O Jacek Kielce

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1967.01.02

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kielce

Kontakt

  • Website URL
  • GG
    20069785
  • Skype
    nemo108596

Dodatkowe pola

  • Województwo
    świętokrzyskie
  • Auto
    Vectra B - 2.0 16V
  1. Prawdopodobnie padł tranzystor w wyświetlaczu.
  2. Chodziło mu pewnie o zrobienie tzw. fasolki na mocowaniu amortyzatora do zwrotnicy i ma wtedy większą możliwość regulacji kąta zwrotnicy. Czasami się tak robi, zwłaszcza wtedy kiedy auto lub autem było uderzone i to niekoniecznie musiał być rozbity.
  3. Zobacz czy tarcza nie trze o jarzmo zacisku. Kiedyś spotkałem się z takim przypadkiem.
  4. Wtyczka drzwi, masz tam wolne piny. Sam tak robiłem. Pozdrawiam.
  5. Można podpiąć pod jeden pin masowy lampki. W którym miejscu jest miejsce na tą lampkę?
  6. Przy mocnym hamowaniu na trawniku ślady zostawiły tylko przednie koła. Czy po każdym przekręceniu zapłonu powinienem słyszeć przez chwilę pompę ABS - u ?
  7. Witam. Jeśli można to podłączę się do tematu. Mam te same objawy co kolega. Przez przypadek ułamałem tylny przewód hamulcowy i wyciekł płyn. Wymieniłem je z obu stron, nalałem płynu i odpowietrzyłem hamulce tradycyjną metodą ( przy pomocy drugiej osoby ). Hamulec przy zgaszonym silniku twardy i nie rośnie, natomiast przy zapalonym jakoś miękki i przy bardzo mocnym wciśnięciu leci do dołu. Dzisiaj stwierdziłem, że przy mocnym hamowaniu, brak ABS - u. Kontrolka ABS i TC gaśnie normalnie po przekręceniu zapłonu. Po podłączeniu pod komputer i połączeniu się z modułem ABS, błędów brak. Czy po każdym przekręceniu zapłonu powinienem słyszeć przez chwilę pompę ABS - u ? Obecnie brak takiego odgłosu. Może żle odpowietrzałem ? Pozdrawiam.
  8. Witam. Zaślepiłem dziś EGR i na wolnych obrotach zapala się lampka check. Po dodaniu gazu lampka gaśnie. Jakaś sugestia? Pozdrawiam.
  9. Może ktoś mu pomógł powstać ? Są takie specyfiki, używałem kiedyś przy zdejmowaniu lakieru z felg przed malowaniem.
  10. Kluczyk pewnie od syreny alarmu. Szukaj pod maską , otwieraj klapkę do filtra kabinowego i tam z pewnością jest syrena. Trzeba wsadzić kluczyk i przekręcić.
  11. Chodzi mi o trzecią wtyczkę. Czasem nie podpinasz jej pod silniczki do lamp?
  12. Witam. Lampka taka: http://www.opel-shop.pl/product_info.php?products_id=3341 Zapali się zawsze po otwarciu klapy. Pozdrawiam.
×
×
  • Utwórz nowe...