Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Daro!

Forumowicz
  • Content Count

    29
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Daro!

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Vectra C

Recent Profile Visitors

325 profile views
  1. Samych popychaczy nie da sie wymienić? Wcześniej ktoś proponowal uzycie ceramizera. Moze warto spróbować skoro i tak silnik do wymiany?
  2. I jak tam sytuacja z klepaniem silnika? Problem zostal rozwiazany?
  3. W takim razie najpierw regulacja cięgien a potem ewentualnie kontrola oleju i jego wymiana. Tylko teraz który olej? oryginalny gm czy fuchs którego polecają?
  4. Witam, mam podobny problem jak kolega powyżej, a mianowicie po wymienia sprzęgła z dwumasą jedynka dwójka i czasami wsteczny źle wchodzą. Niema znaczenia czy silnik jest ciepły czy zimny, jak chce wbić 1 bieg ciężko on wchodzi (trzeba uzyc siły), aby wszedł lekko wystarczy poruszać lewarkiem, wrzucic 3 lub 4 bieg ze dwa razy, a potem 1 wchodzi idealnie. Jak uważacie mechanik nie wyregulował cięgien po wymianie sprzęgła czy coś innego jest winne? Zaznaczam że przed wymianą sprzegła i dwumasy biegi wchodziły idealnie.
  5. Będą dobre, do tego silnika daje się platynowe czyli taki jak podajesz. Te świece są na 120kkm, przy gazie 60kkm może więcej
  6. Mam aktualnie serię ale juz zaczelo sie minimalnie slizgac(przy 137tys km) w zakresie 2500 do 3000 obrotow także zapadla decyzja o wymienie calego kompletu luk. Gdzies na forum widzialem, ze bylo napisane co w stylu "lepiej kup sprzeglo z serii pro bo jest mocniejsze od normalnego" takze odrazu mowie ze "repset pro" oznacza ze zestaw jest z wysprzeglikiem, a nie że jest mocniejszy. W samochodzie jest już zamontowane turbo z aero, strojenie w listopadzie. Wg naszych kolegów z forum powinno wytrzymac ok 500nm.
  7. Zgadza się, ja w zeszlym tygodniu wymienialem sprzęgło z dwumasą i jest takie samo w 175 i 210km.
  8. Poprzednim moim samochodem była astra g coupe właśnie z silnikiem 2.2 (z22se). Przebieg jak kupiłem 170tys, a jak sprzedałem coś ponad 210 tyś km. Spalanie oleju u mnie wynosiło około 0,6-0,7l na 1000km. Pewnego pięknego dnia przy przebiegu 190 tyś poszła uszczelka pod głowicą i zaczął mi znikać płyn chłodniczy także w związku z powyższym postanowiłem zrobić remont. Wymieniłem: -pierścienie -zrobiona została kompletna regeneracja głowicy (uszczelniacze zaworowe, 8 zaworów wydechowych - ponoć były jak żyletki, prowadnice zaworów, oczywiście planowanie głowice i polerowanie gnia
  9. A jak zrobię odwrotnie to będzie ok? tzn dwumas z opla a reszta (sprzeglo, docisk itp z aero)??
×
×
  • Create New...
UP