Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Art71

Forumowicz
  • Content Count

    26
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Art71

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 09/30/1971

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Gdynia

Dodatkowe pola

  • Województwo
    UK
  • Auto
    Saab 1.9 TTiD
  • Oddział VKP
    NL

Recent Profile Visitors

300 profile views
  1. U mnie dolot był szczelny, wymieniłem wszystkie możliwe rury na zamienniki DO88, plus intercooler, nie pomogło. Wg mnie to wtryski już lały, ale też ktoś z tego forum znalazł coś w logach więc może i turbo któreś poddawało się już. Ale gratulacje za znalezienie przyczyny i życzę szczęśliwej jazdy Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka
  2. Nic to nie dawało. Zaslepilem całkowicie, odrobinę pomogło, ale ten wywalajacy błąd i chyba DTR nie lubi takich modów, więc finalnie zrobiłem małą dziurkę fi5 chyba i check dawał się wykasować, ale nawet na pełnym, kopcił dalej, więc to raczej nie to. Stawiam na wtryski i być może klapy wirowe. Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka
  3. No cóż, rozwiązałem ten problem w najlepszy możliwy sposób, sprzedałem Sabine, ale nie dlatego że nie miałem pomysłu na jej naprawę, tylko już miała swoje lata, 9 lat to zdecydowanie za długo.....dlatego też bez specjalnego żalu poszła do sympatycznej dziewczyny. Z tego co wiem dalej ja użytkuje, raz miała jakiś problem ale szybko sobie poradziła i do tej pory nie słyszałem o żadnych problemach. A co do meritum wydaje mi sie, że w moim aucie, wtryski mogły być mocno zużyte i to powodowało to kopcenie. Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka
  4. Wczoraj sprawdzalem. Lusterko latarka i szukalem wycieków, odkrecilem rure od przepstnicy, zeby sprawdzic jak bardzo zaolejona jest; byla wiec jesli by cieklo spod klap, pod nimi byloby mokro, ale niestety bylo sucho. Dostep jest marny ale próbowałem poruszac tą dźwignią od klap i wyglada, ze pracuje. Nie pamietam czy wspominalem o tym ze ponizej 70 stopni jest prawidlowe cisnienie, dopiero pozniej gwaltownie opada ponizej atmosferycznego. W ostatnich dniach doszedl jeszcze jeden symptom, przy gaszeniu szarpie silnikiem, wiec moze jest cos nie tak z klapa gaszaca? Jak wlasciwie w tych silnikac
  5. Odgrzeje temat, ponieważ mam te same symptomy, co prawda silnik Z19DTR, ale problem podobny, brak mocy, duże spalanie i brak kilkunastu KPa ciśnienia. Także bezskutecznie próbuje znaleźć przyczynę. Rozmontowalem cały układ dolotowy, wymieniłem wszystkie cybanty, kilka gumowych rur na ich silikonowe zamienniki, delikatnie sie poprawiło ale jest daleko od ideału, spore spalanie jest irytujące, zwłaszcza, ze przed usterką potrafił spalić naprawdę mało. Nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie, na zimnym silniku, tak do ok 70 stopni, ciśnienie na jałowym biegu jest idealne, spada po przekroczeniu 70 sto
  6. Dzięki za odpowiedź. Sądzę, że jednak jest nieszczelność przy kolektorze, wczoraj zaglądałam i słyszałem regularny szum dochodzący z kolektora ssącego. Jeszcze nie wiem kiedy, ale postaram się znaleźć ten wyciek. Słyszałem go juz wcześniej, ale sądziłem, ze to pompa wspomagania tak szumi, ale później pomyślałem, że jednak w układzie elektrohydraulicznym szum będzie tylko wtedy gdy pompa będzie pracować, wiec ten szum musi być generowany przez coś innego, na zagranicznych forach piszą, że "flap inserts" mogą przypuszczać ciśnienie. Moze jutro, wreszcie mam jakiś dzień wolny, spróbuję zloka
  7. co robię źle, że dubluje mi posty??
  8. co robię źle, że dubluje mi posty??
  9. szybkie pytanie; czy pompa układu wspomagania kierowniczego pracuje wtedy gdy kierownica jest nie ruchoma i szumi??? gdy zaglądałem tam dzisiaj słyszałem szum właśnie jak gdyby pracującej pompy, ale chyba się tylko łudzę i kolektor puszcza, jakieś minimalne szanse na to, że tylko śruby się poluzowały??
  10. szybkie pytanie; czy pompa układu wspomagania kierowniczego pracuje wtedy gdy kierownica jest nie ruchoma i szumi??? gdy zaglądałem tam dzisiaj słyszałem szum właśnie jak gdyby pracującej pompy, ale chyba się tylko łudzę i kolektor puszcza, jakieś minimalne szanse na to, że tylko śruby się poluzowały??
  11. coś nie tak, ja tego nie wysyłałem trzykrotnie
  12. coś nie tak, ja tego nie wysyłałem trzykrotnie
  13. poszło, ja mam to samo kiedy próbuje to sciągnąć
  14. poszło, ja mam to samo kiedy próbuje to sciągnąć
  15. poszło, ja mam to samo kiedy próbuje to sciągnąć
×
×
  • Create New...
UP