Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

82GPRS

Forumowicz
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About 82GPRS

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 08/04/1982

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Dąbrowa Górnicza

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    OPEL VECTRA C GTS 2,2 DTI

Recent Profile Visitors

151 profile views
  1. Wróciłem i mam kody lecz podczas mojego wyjazdu przy wyzszych obrotach zaczal przechodzic w tryb awaryjny i wylaczalo turbine dopiero po zgaszeniu silnika i ponownym uruchomieniu turbina dziala kod z turbiny p0234- pocztylem po necie i zalecaja odlaczenie egr poprzez wgranie softu,posprawdzalem jeszcze wszystkie wezyki i wymienilem te popekane gumowe przejsciowki - jeszcze niesprawdzalem czy sie nadal wylacza Jesli chodzi o klime to mam kod b176 i b0512 - ze niby zaduze napiecie na silniczkach sterujacymi klapkami nawiewu lecz mam jeszcze blad czujnika temp zewnetrzenej p0070 i mam pytanie czy ten czujnik temp zew jest powiazany z klima ? a procz tych bledow byly jeszcze takie : 0620040 i u2107 - ide szukac po necie co to za bledy- niestety nieznalazlem nic w necie o tych bledach i prosilbym o pomoc co to sa za bledy? Ech i jeszcze jedno gdy postoi caly dzien to zeby odpalic musze chwilke pokrecic, na cieplym odpala odrazu- moze mial ktos podobny problem i wie jak to rozwiazac ? No i widze ze elektryka w tym samochodzie to masakra jakas - chyba wezme i przeczyszcze wszystkie styki, wtyczki w tym samochodzie
  2. oj to bylem u mechanika i on kasowal ale kupie ten modul zebym mogl sam sie tam dostac i dam znac ale dopiero za pare tyg bo teraz wyjezdzam sluzbowo
  3. Witam Opel vectra c gts 2004 2,2 dti 125km przedlift Miałem problem z gasnącymi zegarami tz podczas jazdy zapala sie kontrolka kierownicy z wykrzyknikiem i zegary gasły- tu poprostu zdemontowalem licznik i przelutowalem piny od zasilania teraz juz sie to niedzieje lecz świeci sie kontrolka ABS po skasowaniu bledu niepojawia sie przez okolo 2 dni a pozniej raz jest raz niema az w koncu swieci caly czas no i jest problem z nawiewem (posiadam climatronika ) i od strony pasazera niereaguje na zmiany temp czyli ustawie 18 st - grzeje, dopiero po wejsciu na low dmucha chlodne a po stronie kierowcy jest wszystko ok , niesprawdzalem jeszcze jak dziala podczas wlaczonej klimy, moze mial ktos podobny problem i pomoze
  4. Witam.wrocilem a wiec tak po wielu perypetiach z mechanikami(wszysce chcieli wymieniac czesci ktore sam wymienilem) i zapewniali mnie ze to nie uszczelka pod glowica, odkrylem na alegro tester do sprawdzania spalin w plynie no i okazalo sie ze mam spaliny w plynie czyli uszczelka walnieta - i mam pytanie moze ktos robil remonick slinika 2.2 dti 125km i moze mi przyblizyc koszta takiego remontu z gory dziekuje
  5. oddalem samochod do gosci ktorzy zajmuja sie klima i ogolnie chlodnicami i wedlug nich to nie jest przytkana nagrzewnica bo jakby byla przytkana to grzaloby caly czas tylko slabiej i uznali ze wina lezy po stronie pompy,paska ze po podgazowaniu zaczyna grzac lub uszczelka pod glowica.kupilem pasek i go wymienie i jak niepomoze to po nowym roku oddam go do mechanika pozdrawiam i wesolych swiat zycze
  6. panowie mam pytanko wymienial juz ktos sam nagrzewnice i czy wyglada to tak jak w VB(czyli demontaz schowka,popielniczki ,galki biegow,sterowania clima czy trzeba cala deske zdemontowac?)bo niemoge nigdzie znalesc opisu do VC sa tylko do VB,mechanicy krzycza za wymiane od 300 do 400zl ale termin dopiero po nowym roku :/ a i znalezli sie tacy co chca od 1000zl w gore za sama wymiane
  7. aha ok dzieki za pomoc myslalem ze juz to bedzie uszczelka w przyszlym tygodniu oddam do mechanika na czyszczenie nagrzewnicy choc mysle o kupnie uzywanej ale znow niewiadomo jak sie trafi napisze tu jak bedzie po czyszczeniu lub wymianie
  8. dzis troszke pojezdzilem i gdy zaczelo dmuchac zimne stanalem i trzymalem tak na 4 tys obrotow i ponownie zaczelo dmuchac cieplym i przez chwilke smierdzialo jakby czyms zgnitym, teraz jeszzcze poluzuje jeszcze ten korek ale mam do was pytanie jak on u was jest dokrecony czy jesgo obudowa (zolta nakretka) dotyka zbiorniczka ? bo umnie jak jest dokrecony do konca to jego obudowa dotyka zbironiczek i tak mysle sobie ze moze rzeczywicie jest za duzo wkrecony,zagladalem do zbiorniczka i niebylo zadnych tlustych plam jednie plywaly jakies male syfki-mozliwe ze to kamien
  9. pompa wody ,termostat ,zbiornik wyrownawczy ,czujnik temp i korek wymienialem w tamtym tygodniu od tamtego czasu zrobilem okolo 150 km ,przed chwillka bylem zajrzec ile jest plynu i sie okazalo ze minimum a reszte wywalilo przez odpowietrzenie zbiorniczka bo wszsytko tam jest zalane,na weekendzie wyciagnenagrzewnice i zobaczymy co dalej
  10. jednie co zauwazylem jak wymienialem termostat to ze poprzedni wlasciciel napewno lal wode bo byl delikatny nalot rdzawy i rzeczywiscie to jak pisal bialypocisk jak postoi na wolnych obrotach to zaczyna leciec zimne i wtedy jak spuszcze cisnienie z ukladu odkrecajac korek odpale go ponownie to normalnie leci gorace i po jakims czasie znow zimne tak wiec jak bede mial tylko czas to zajrze do tej nagerzwnicy moze byc kamien po wodzie choc niewykluczam najgorszego uszczelka lub glowica bo skoro gosc przewiercil termostat to napewno mu sie przegrzewal
  11. opisze to jeszcze raz : gdy jade juz rozgrzanym silnikiem dmucha gorace a po jakims czasie nagle zimne odrazu sie zatrzymuje,odkrecam korek na goracym silniku i wtedy przy odkrecaniu korka ucieka cisnienie i naplywa plynu prawie pod sam korek i tak zostaje dopiero po odpaleniu silnika poziom wraca do normy, dzis znow mialem tak ze w zabiorniczku plynu bylo do max{ciut powyzej zgrzewu} po przejechaniu 30 km zapalila mi sie kontrolka od plynu ze jest malo zatrzymalem sie i plynu rzeczywiscie bylo ciut ponizej minimum , po odkreceniu korka byla cofka plynu i znow bylo max,na orginalnym korku bylo to samo dlatego kupilem nowy
  12. a jak moge sprawdzic czy jest odpowietrzony?i czy mozna go samemu "recznie"?szukalem korka przy chlodnicy ale niemoge go znalesc lub go niema
  13. Witam Niedawno zakupilem vc 2.2 dti i byly ubytki plynu chlodniczego - wymienilem termostat,zbiorniczek wyrownawczy,korek(zamiennik),pompa wody- przy wymianie okazalo sie ze poprzedni wlasciciel byl geniuszem termostat byl nie z tego modelu a do tego byl przewiercony w 3 miejscach ale do rzeczy teraz silnik grzeje sie normalnie dochodzi do okolo 90-92 po otwarciu termostatu spada do 88[mniej wiecej} lecz mam problemy z ogrzewaniem, wlaczone na fula i po dluzszej jezdzie zamiast goracego leci chlodne i zauwazylem ze wtedy po odkreceniu korka w zbiorniku wyrownaczym przybywa plynu i po zakreceniu odpaleniu wszystko wraca do normy, poziom oleju bez zmian a i w plynie niewidac oleju,a gdyby nagrzewnica byla zapchana to chyba wogole by niegrzalo?mial ktos moze podobny problem i pomoze w razwiazaniu tego pozdrawiam
  14. Witam. Mam problem z swoja vectra c 2.2 dti 2004 a mianowicie byl wyciek z pompy plynu chlodzacego po wymianie u mechanika i odebraniu autka niedziala lub wogole niedzwiga sie wskaznik temp,nieotwiera sie duzy obieg pomimo przejechaniu kilkunastu km,dmucha w kabinie raz cieplym raz zimnym powietrzem a w zbiorniczku wyrownaczym powstaje duze cisnienie po odkreceniu korka cofa tak okolo 200 ml plynu moze mial ktos podobne objawy ?podejrzewam termostat a znow z 2 strony dlaczego uklad niemoze sie odpowietrzyc ?
×
×
  • Create New...