Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Martin1992

Forumowicz
  • Content Count

    45
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Martin1992

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 07/18/1992

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Opole
  • Zainteresowania
    IT, Samochody, Motocykle

Dodatkowe pola

  • Województwo
    opolskie
  • Auto
    Opel Signum Z19DTH 2007

Recent Profile Visitors

555 profile views
  1. Spróbuj zdjąć tę osłonę od bezpieczników po lewej stronie i przez szczelinę sprawdź czy można włącznik lekko wysunąć lub głębiej wcisnąć. Podejrzewam, że włącznik jest w nieprawidłowej pozycji i dlatego zapadki nie mogą się swobodnie wysuwać/chować co objawia się tym, że pokrętła nie można wcisnąć. Daj znać czy pomogło.
  2. Za dużo kombinowania bez jakichś dedykowanych adapterów i zastosowałem patent widziany w internecie - po prostu odpowiednie ułożenie lampy w kratce halogenu i klej na gorąco od tyłu w miejscach styku z plastikiem.
  3. NSSC 510HP Wysłane z mojego Nexus 7 przy użyciu Tapatalka
  4. Nie posiadam anglika, a filmik podałem jako przykład Natomiast według Google, w Vauxhall Vectra C bezpieczniki są w tym samym miejscu co w Oplu (po lewej stronie) - https://www.autogenius.info/vauxhall-vectra-c-2002-2008-fuse-box-diagram/
  5. W Vectrze C czy Signum jest dokładnie ten sam mechanizm
  6. Wymieniłem dzisiaj włącznik świateł i problem się rozwiązał
  7. Naprawdę nikt się nie spotkał z podobnym problemem? Będę wdzięczny za wszelką pomoc. Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
  8. Witam, Ostatnio zauważyłem w moim Signumie problem z włącznikiem świateł mijania (posiadam bi-ksenon i włącznik z trybem AUTO). Na co dzień korzystam z trybu AUTO (mam zamontowane światła dzienne w miejsce halogenów) i czasem kiedy czujnik zmierzchu nie przełączy się na światła mijania np. przy sporym zachmurzeniu w ciągu dnia, sam je aktywuję włącznikiem. Od kilku dni jednak kiedy czujnik zmierzchu pracuje w trybie dziennym, ręczne przełączanie na włączniku nie daje żadnego efektu (nie działa nawet regulacja podświetlenia wskaźników) - zupełnie jakby włącznik nie był podłączony. Zaznacza
  9. Ja kupiłem dwa lata temu Exide Premium Carbon Boost EA722 12V 72 Ah / 720 A. Ostatnio chciałem go podładować przed zimą, bo robię krótkie trasy. Okazało się, że praktycznie nie było potrzeby ładowania. Do tej pory mnie nie zawiódł i nawet w tamtym roku przy mrozach -28 stopni samochód odpalał, a stoi pod chmurką. Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
  10. Jeżeli ktoś ma jakieś wątpliwości jak chodzi o trwałość opisanego przeze mnie sposobu renowacji to chciałem tylko zaznaczyć, że kierownica dziś - po 4 miesiącach - nadal wygląda jak świeżo po farbowaniu. Nic się nie wytarło i kierownica jest miła w dotyku
  11. Farbę, aceton i gąbki kupiłem w sklepie internetowym: https://www.pielegnacjaobuwia.pl/ Dzięki za miłe słowo Szczerze to nawet nie wiedziałem, że jest tyle rodzajów kierownic. W takim razie pewnie faktycznie mam wersję SRI (bo kierownica pochodzi z Vauxhalla). Mnie i tak odpowiada, bo jest o niebo lepsza od standardowej i mam wrażenie, że jest też grubsza. Czas pokaże ile to wytrzyma. Na pewno nie będzie to tak trwałe jak nowa skóra. Ja moją poprzednią kierownicę regularnie czyściłem APC i co jakiś czas nakładałem Leder Versiegelung, żeby zabezpieczyć fabryczną skórę.
  12. Witam, Ostatnio kupiłem od kolegi z forum kierownicę OPC Line. Po jej dokładnym umyciu okazało się jednak, że skóra w kilku miejscach jest mocno powycierana. Długo nie zastanawiając się podjąłem decyzję, że spróbuję ją naprawić. Cały proces opisałem z nadzieją, że dla kogoś może okazać się przydatny. Czego użyłem do renowacji kierownicy: - APC (np. Nielsen Cyclone) + delikatna szczotka lub pędzelek - Mikrofibry - Aceton (ewentualnie benzyna ekstrakcyjna) - Farba do skóry naturalnej Renoskór-a (ja wybrałem kolor grafitowy) - Colourlock Leder Versiegelung (Utrw
  13. Ja kupiłem komplet używanych czujników AC (polift) do drugiego zestawu kół i dopiero po ok. 30km zaczęły działać. Wcześniej nie były wskazywane żadne wartości. Teraz po każdym uruchomieniu silnika i przejechaniu ok. 100-200m jest widoczne ciśnienie powietrza w oponach. Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
  14. Ja osobiście stosuję wosk SOFT 99 Fusso Coat 12 Months Wax. Jest naprawdę rewelacyjny i zapewnia co najmniej kilkumiesięczny efekt hydrofobowości i zabezpieczenia lakieru. Przed nałożeniem wosku polecam dokładnie umyć auto (ale to chyba oczywiste ), następnie oczyścić lakier glinką, odtłuścić alkoholem izopropylowym i dopiero nakładać wosk. Dzięki temu powłoka będzie bardzo trwała. Również należy pamiętać o późniejszym myciu auta środkami o neutralnym pH, by nałożony wosk nie został przedwcześnie usunięty Pozdrawiam
×
×
  • Create New...
UP