Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Przemko28

Forumowicz
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Przemko28

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubuskie
  • Auto
    Opel Vectra B 1,6 16v

Recent Profile Visitors

113 profile views
  1. Nie sprawdzaj na używkach. Kup przewody ngk lub magneti marelli. Ja osobiście ostatnio przewody magneti marelli oraz świece denso k20tt założyłem znajomemu, któremu serwisuję auto i już 15 tys na takim zestawie przejechał i jest super. Dodatkowo ja zawsze nowe przewody przed założeniem owijam taśmą izolacyjną na całej długości. Taśma ta nie powinna być plastikowa, lecz tzw. szmacianka, aby nie zwiększać sztywności przewodów. Jeśli to zrobisz, to powinno już hulać.
  2. To wymień jeszcze przewody wysokiego napięcia albo jak masz cewkę zespoloną, to wymień na niej gumki (tzw. fajki). Powinno pomóc.
  3. W obliczu tych faktów to mogę powiedzieć, że albo pękła Ci membrana w reduktorze i gaz dostaje Ci się do układu chłodzenia, stąd te wahania temperatury i wariacje w zbiorniczku wyrównawczym, albo (co uważam za bardziej prawdopodobne) padła Ci uszczelka pod głowicą i masz przedmuchy kompresji w kanał wodny.
  4. Tak jak mówiłem. Jedną z przyczyn może być niewłaściwa regulacja. Skoro wyskakują Ci błędy związane ze składem mieszanki to masz odpowiedź. Jedź do gazownika i niech to porządnie wyreguluje, sprawdzi reduktor oraz prawidłowo ustawi emulację sondy lambda. W tych rzeczach najprawdopodobniej tkwi przyczyna.
  5. Usterki i niedomagania układu zapłonowego w 99%-ach przypadków dają o sobie znać po rozgrzaniu silnika. Co do regulacji, to jeśli jest to sekwencja i występują strzały to na 100% regulacja. Jeśli jest to 2 generacja to strzały z winy instalacji mogą być spowodowane niewłaściwą regulacją, kończącym się reduktorem(parownikiem), lub niewłaściwie działającym silniczkiem krokowym od gazu czyli attuatorem.
  6. Przyczyną strzałów na lpg są zazwyczaj niedomagania układu zapłonowego (zużyte świece, przewody, cewka). To lewe powietrze, o którym piszesz raczej na to wpływu nie ma, bo jak sam mówisz, nieszczelność jest minimalna, ale należy to jak najszybciej naprawić, bo lewe powietrze potrafi też nieźle w aucie namieszać szczególnie na lpg. Ale na Twoje bolączki, to raczej obstawiałbym świece, bądź niewłaściwą regulację gazu. Lewe powietrze może być przyczyną mulenia, ale strzały na 99% spowodowane są niedomaganiami układu zazpłonowego lub niewłaściwą regulacją instalacji gazowej. Pozdrawiam.
  7. Na początek wymień świece na denso k20tt. Problem mulenia i szarpania na lpg powinien zniknąć. Jeśli nie zniknie to do udaj się do ogarniętego gazownika na regulację.
  8. Ok. Dzięki za odpowiedzi. Takie wskazania mam przy ciągłej jeździe więc chyba wszystko jest ok. Jeszcze raz dzięki wszystkim. Pozdrawiam.
  9. To może na razie nie będę nic kombinował z wyjmowaniem bezpieczników i podjadę do kolegi, który ma warsztat i trudni się tymi rzeczami profesjonalnie. Niech podepnie się pod ten abs i sprawdzi, co tam się dzieje. Dzięki wszystkim za zainteresowanie i porady.
  10. No właśnie... A to że błędów ABS nie było - czy to oznacza, że w ogóle połączyłeś się z modułem ABS? Tego to ci akurat nie powiem bo zostawiłem auto koledze, który się tym trudni i mnie przy tym nie było. Zostawiłem mu żeby posprawdzał wszystkie błędy, gdy kupiłem ten samochód, żeby wiedzieć, co w nim piszczy, i kolega nic o abs-ie nie mówił. Mówił, tylko, że były tam jakieś stare błędy, które już nie występowały, pokasował je i ot wsio. A to, że abs nie działa odkryłem przedwczoraj podczas gwałtownego hamowania.
  11. Gaśnie razem z kontrolką poduszki powietrznej, ładowania oraz ciśnienia oleju zaraz po odpaleniu silnika.
  12. Mam go niecały miesiąc. A jak to zrobić?
  13. Ale u mnie nie idzie w podłogę. Jest twardy jak skała.
  14. Nie no. Dzięki. Książkowo to wiem, jak jest. To znaczy, że mogę normalnie odpowietrzać i będzie git? A jak to w vb wygląda? Prawy tył, lewy tył, prawy przód, lewy przód?
  15. A czy aby na pewno tak jest? W lanosie, który miałem poprzednio z abs zaczynało się odwrotnie, czyli od koła najbliżej pompy. I ponoć tak się odpowietrza układy z abs ale na 100% nie wiem czy aby wszystkie.....
×
×
  • Create New...