Welcome to Vectra Klub Polska

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.
- Start new topics and reply to others
- Subscribe to topics and forums to get email updates
- Get your own profile page and make new friends
- Send personal messages to other members.
-
Content Count
70 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
2
carlosx last won the day on August 3 2016
carlosx had the most liked content!
Community Reputation
5 NeutralAbout carlosx
-
Rank
Nowy
- Birthday 04/10/1983
Informacja o profilu
-
Płeć
Mężczyzna
-
Skąd
Koszalin
Dodatkowe pola
-
Województwo
zachodniopomorskie
-
Auto
Signum
-
Te światła autostradowe to rewelacyjna sprawa, u mnie bardzo wyraźnie widać kiedy się to aktywuje - linia światłocienia wyraźnie się podnosi. Z tym, że nie udało mi się wyłapać ani prędkości, ani dystansu który został z daną prędkością pokonany zanim funkcja się uruchomi.
-
A u mnie bez zmian. Przyszly polosie, odebralem - w paczce zamiast lobro spidany i zamiast do signuma to do passata... Rece mi opadly, teraz woze sie bo zamiast przyjac zwrot tepa cipka z infolinii zrobila z tego reklamacje... wiec calosc sie przeciagnie. Signum natomiast jakby sie dowiedzial o problemach i przestal wibrowac. Tzn wibracje sa, ale nie tak jak teraz od 100 kmh tylko przeniosly sie tak od 120 kmh.
-
Auta nigdy nie sprawdzam na ziemi, mam wlasny warsztat a w nim podnosnik dwukolumnowy. Odpowiedz "jakis tam luz" jest dla mnie nie do zaakceptowania, bo na logike - te luz jest miedzy czym a czym? W wieloklinie dyfra/polosi? Bez sensu, to swiadczy o wypracowaniu ktoregos z tych mechanizmow. Na lozyskach samego kosza dyfra? Bez sensu, lozyska sa nie po to. "Jakistamluz" czyli jaki? Dwke setki, dwie dziesiatki mm? Bo raczej nie 2mm na srednicach wewnetrznej/zewnetrznej, a prezentowany zakres ruchu to mniej wiecej tyle. Polosie od F40 to roznice w dlugosci - lewa i prawa sa rozne, jedna ma
-
Tego akurat jestem pewien - u mnie takiego luzu nie ma, w zony corsie takiego luzu nie ma, w mazdzie 6 kumpla nie ma, w golfie innego tez nie, w a3 jego zony tez nie. Sa luzy w samym przegubie, ale nie w skrzyni. Zreszta jak pomyslisz, to taki luz powoduje nie osiowe, a mimosrodowe obracanie sie przegubu, wiec zawsze bedzie to powodowalo wibracje. Eurodriveparts, inaczej znany też jako Driveshaftparts. Szajs. Skoro Lobro w detalu kosztuje 1500, to jak porównywalnej jakości może kosztować 400? Używke kupisz i ile na niej przejedziesz? Moze 5000, moze 50000, a moze zalozysz i okaze sie ze l
-
No ale tutaj na twoim filmie widac ewidentnie, ze masz luz w skrzyni - albo na lozysku calego dyfra, albo w samym wieloklinie dyfra. Ty masz do zrobienia skrzynie, a nie polosie. Wymiana uszczelniacza nie miala prawa pomoc. Uszczelniacz to nie lozysko. Ponadto mowisz o polosi nowej - jakiej firmy wziales?
-
Blade91 mam to samo od jakiegos czasu w moim Sigu. Myslalem, ze to zimowki, wywazalem, przekladalem, pozyczalem kola, zakladalismy moje do kolegi VC i nic. Teraz zmienilem na lato i problem pozostal. Badanie organoleptyczne wykazalo luzy w przegubach wewnetrznych, lewy mniejszy niz prawy. Lozysko polosi wydaje sie byc OK, nie ma luzu ani sladow awarii/zuzycia. Jako, ze sam sobie serwisuje auto pogadalem z kolega od ktorego biore czesci z intercarsu na temat przegubow - i konkluzja jest taka, zeby trzymac sie z dala od NTY, trzymac sie z dala od polosi od Driveshaftparts, on polecal wziac polos
-
Ja byłem tam dokładnie 12 dni, za apartament wyszlo mnie 360 EURO, tankowanie w PL około 250 pln i tankowanie w Austrii 70 EUR. Do tego winietki Austria i Słowenia łącznie okolice 40 Euro. Czyli powiedzmy dojazd i zakwaterowanie po zaokrągleniu ~550 Euro. Do tego na miejscu sporo się przemieszczając (trochę ponad 1500 km w samej Chorwacji), żywiąc się na zasadzie śniadania we własnym zakresie, a potem głównie w knajpach rekinami, piwem i Oranginą () wydaliśmy na dwie osoby około 3000 PLN - mniej więcej tyle mi ubyło z konta, plus minus te kilka stów z portfela mojego i żony. Nie wnikam w przew
-
I wierzysz, że to jest usterka taka, jak deklaruje sprzedający? Silnik z uszkodzoną uszczelką pod głowicą bez wody w układzie chłodzenia można uruchomić w 99% przypadków. Jeśli silnika nie można uruchomić, to od ręki zakładaj, że będzie Ci potrzebny nowy. Za auto 11000 plus 2000 za słupek, jakieś duperele do niego, tu simering tam oring i masz łącznie 15000 za auto do jazdy. Gdzie tu sens i logika?
-
Jako, ze moje wakacje sa na polmetku, to moge spokojnie opisac co i jak. Jestem w miescie Vodice, 8 kilometrow od Sibenika. Miejscowosc piekna, waskie uliczki, masa knajpek, piekna promenada nad brzegiem, no rewelacja. Place 60 euro za dobe za dwusypialniowe mieszkanie, a znalazlo sie w agencji turystycznej w ciagu doslownie 10 minut od przyjazdu. Jest to cena srednia - bez klimy i pralki, "apartman" z tymi wygodami dobija do 100 za dobe. Z tym, ze nam upal nie przeszkadza, wiec klima w domu bylaby zbedna. No i jestem na uboczu centrum, wiec nie dociera tu halas z knajpek, do plazy mam doslowi
-
A ja o 18 wyjchalem z Koszalina i okolo 14 bylem w Vodice - ale celowo, bo trasa nadmorska przez Senj i dalej na poludnie, z przystankami po godzince na kawke i pitupitu. Takze generalnie genialnie, same Vodice zapowiadaja sie swietnie w porownaniu do Sybenika duuuuuuuzo taniej, no i miejscowa fajna - Split, Zadar blisko, Krk blisko - to i tak nadmiar atrakcji na 14 planowanych dni.
-
Vectra C nie odpala na ciepłym silniku, świeci się ABS
carlosx replied to Luki81's topic in VC-Silniki diesla - CDTI
No to poczekajmy na wieści z kompa, bo tak to sam wiesz, trochę wróżenie z fusów. kiedyś, w erze pomp VP36/37/44, nie odpalanie na gorąco było oznaką zużytej pompy wtryskowej, no ale tutaj masz CR już. -
Ja będę jechał w sobotę, to jak dojadę na miejsce i się zorientuję co i jak to dam znać.