Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

sheey

Forumowicz
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About sheey

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podlaskie
  • Auto
    Opel Vectra C 2.2 Kombi

Recent Profile Visitors

264 profile views
  1. Witam, borykam się z takim problem od pewnego czasu jest pisk łożyska w okolicach skrzyni biegów i byłem z tym u dwóch mechaników i zdiagnozowali że to może być łożysko sprzęgła albo łożysko w skrzyni i teraz nie wiadomo które to jest bo to jest prawie koło siebie. I jest taki problem że dopiero słychać pisk jak silnik się rozgrzeje do 90stopni. I jeszcze dodam że jak wciskam sprzęgło to pisk jest słabszy a jak odpuszczam to jest bardziej wyraźny. Ktoś wie jak sprawdzić które to łożysko piszczy albo miał podobny problem ? Opel vectra 2.2 direct
  2. Witam, Opel vectra c 2.2B Direct, od wczoraj mam dziwne odgłosy silnika. Odpalam auto z rana wszystko jest ok a gdy silnik osiągnie 80 stopni temperatury to są dziwne odgłosy silnika jest szum czy tam pis coś podobnego jak łożyska słychać w kole że juz do wymiany, to właśnie jest podobny dźwięk i co w tym dziwnego jest jak dodaje gazu i prędkość rośnie to nic nie słychać a jak zdejmę nogę z gazu i jadę stałą prędkością to słychać jakieś szumy/piski. A jak gaszę silnik to słychać pod koniec takie trzaski jak by metal szorował o metal przez jakieś 30 sekund słychać takie coś.
  3. Od pewnego czasu miałem dziwne piski silnika coś jak piszczący pasek napinacza podobny dźwięk tylko że to bardziej było słychać od strony kierowcy. Tez zauważyłem wyciek oleju z silnika na skrzynie biegów okazało się że to uszczelka pod pokrywą zaworów jest walnięta, wymieniłem dolałem oleju i przestało piszczeć. Takie są objawy uszkodzonej uszczelki pod zaworami czy to przypadek i może coś grubszego z tego wyjść i dużo większy koszt ? Opel vectra C 2.2B direct
  4. Po czterech miesiącach od wymiany klapek zaczęło falowanie obrotów, mechanik sprawdzał nieszczelności czy gdzieś nie łapie lewego powietrza. Przepływomierz sprawdzony a przepustnica sprawdzę na dniach bo dziś właśnie rozrząd wymienia mechanik. Może po wymianie rozrządu będzie lepiej...
  5. Tak to silnik Z22YH i kolektor ssący był wymieniany z jakieś pół roku temu.
  6. Witam, mam o to taki problem, że na postoju obroty silnika rosną do 1500tys obrotów co wcześniej było max 900 i potem spada do 500 i znowu rośnie 1500 i spada i tak mam w kółko. W trakcie jazdy jadę 70km/h wrzucam luz i obroty spadają do zera i auto gaśnie co wcześniej spadały do 900 i auto nie gasło. Było podejrzenie że może łapie lewe powietrze ale mechanik sprawdził wszystko i jest ok, klapki zawirowań też wszystkie chodzą bo też było podejrzenie że może się zacinają. Może ktoś wie o co może chodzić ?
  7. Po mijając tą kompresje.... Jeśli był by uszkodzony rozrząd czy przeskoczyl by o jeden ząbek to chyba by było wypadanie zapłonow na wszystkich cylindra a nie tylko na pierwszym ciągle wypada zapłon
  8. Hmm jeśli by przeskoczyl łańcuch na rozrzadzie to chyba wypadanie zapłonu było by na każdym cylindrze,a to jest wypadanie zapłonu ciągle na pierwszym cylindrze zalewa świece no i śmierdzi benzyną
  9. Nie bierze mi oleju Wtryskiwacz nie jest uszkodzony bo były zamienione miejscami i ciągle jest wypadanie zapłonu na pierwszym cylindrze a co do kompresji to mechanik dzwonił do znajomego z Opla a ten potwierdził że powinna być kompresja 12,5/13 barów
  10. Były nawet sprawdzane krzywki w wałkach rozrządu i widać że są zużyte ale to nie podowiaduje to że jest aż taka wysoka kompresja i na wszystkich cylindrach waha się tak 17.5/18 bara
  11. Mechanik sprawdzał czy nie jest rozciągnięty i dokładnie wsłuchaliśmy się czy coś słychać to nic nie wykazało że coś jest z łańcuchem nie tak. Przebieg 184tyś a co do kompresji to jest prawie 18 Barów i własnie jest za dużo i właśńie nikt nie może stwierdzić czemu tak duża jest kompresja
  12. Mówisz zluzowanych śrub walków rozrządu może coś w tym jest ale u mnie jest wypadanie zapłonu na pierwszym cylindrze tylko na żadnym innym tylko na pierwszym, a jak by były poluzowane śruby to by było wypadanie zapłonu na wszystkich cylindrach a nie tylko na jednym. to raczej też odpada
  13. Rozrząd też opada bo nie słychać żeby piszczał/trzeszczał chodzi tak jak powinno być bo bym sprawdzany dokładnie
  14. OPEL VECTRA C 2.2B bez gazu Witam, mam taki problem że wymieniłem prawie wszystko a dalej jest wypadanie zapłonu, drganie silnika i praca silnika nie na wszystkich garach, rozrząd jest na łańcuchu. A wymieniłem: Cewkę Świece Oddałem sterownik komputera do regeneracji Czujnik dolotu powietrza Usunąłem klapy zawirowań bo był błąd że jedna klapka nie otwiera się Nie wymieniłem czujnika położenia wałka rozrządu bo jest dobry a po za tym jest wypadanie zapłonu na pierwszym cylindrze a jeśli byłby czujnik uszkodzony to by chyba wywalało na każdym cylindrze... Nie wiem co mam jes
×
×
  • Create New...
UP