Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

MENTNY

Forumowicz
  • Content Count

    457
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About MENTNY

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    VECTRA C 1.9 CDTI 110KW 150 KM HATCHBACK

Recent Profile Visitors

2362 profile views
  1. Dziękuje bardzo bo demontaż ogrzewania jest strasznie meczący.
  2. A czy jeśli jest ogrzewanie postojowe też da rade wyjąć górą bez demontażu ogrzewania czy trzeba demontować .
  3. A czy jeśli jest ogrzewanie postojowe też da rade wyjąć górą bez demontażu ogrzewania czy trzeba demontować .
  4. Webasto i alarm,czujnik, zestaw głośno mówjoncy radio wyświetlacz dokladałem. Śiedzenia były ale moja pani non stop ich używa nie pamiętam co jeszcze dokładałem.
  5. Do tego akumulatora. Mam też trochę w wyposażeniu elementów ciongnacych prąd.
  6. Narazie niemam gdzie jeździć a i muszę zamówić większy alternator.
  7. Miną czas 18 godz 30min jest 19.94 v spadło deko o jeden ,od poprzedniego mierzenia . Słyszałem że prąd rozruchowy da się na stacja diagnostycznych sprawdzić a pojemność też może da się gdzieś zmierzyć na stacyj.
  8. Nie no dobra myślałem że tyle wyparowało tak pisali wagę. Zostawię to w spokoju na razie. Odłączyłem go wczoraj nocą wieczorem bo musiałem oddać prostownik . Kupie swój prywatny lepszy to mu poprawie. Myślę że już tyle godzin mu starczy . Po nocy jest 12.95v Temperatura otoczenia 14stopni. A tak w ogóle wracając do moich wymysłów to 23.39kg ta waga podana to albo ściema albo nie wiem.A może ta waga z początek produkcji te płyty w środku były grubsze a z czasem go odchudzili trochę.Bo pewnie nie jest produkowany ten model od dziś tylko od ładnych paru lat.
  9. Iż że nie potrafię stwierdzić czy jest elektrolit czy nie wpadłem na pomysł by go zważyć . Na jednej ze stron znalazłem 23.39kg nie wiem czy to prawda dlatego pytam. Po zważeniu . Po zważeniu z wodą plus kubek. Wygląda że brakuje 700ml jest to możliwe.
  10. Za bardzo się nie da podświetlić bosch się dało miał przezroczystą białą obudowę. 16.36V 3A Wyłączyć dziada.
  11. Te zaślepki to lepszy chyba pomysł poszukam dzięki. Jest wo gule sens to otwierać jest możliwość że w ciągu 3 lat może brakować elektrolitu.
  12. Wkręcając je trochę je rozepcha plus może jest jakiś silikon czy co by zaatakował . A tu może gdzie jest wkręt dać jakiś o ring jak w originale.
  13. A takie buty rozumiem teraz wszystko ok dzięki. Myślę od paru dni czy nie przewiercić i nie sprawdzić ile jest tam elektrolitu . Mam kołki do zatkania .
  14. Pokazuje prawie 4a i miernik16.25v
  15. Rozumiem nie wyłączałem multimetr pokazuje 15.70v temperatura od strony- 17 z groszem zwiększa się w stronę plusa dochodzi do 20 . Pisane było że mam ciągnąć do 16v ale jak ja mam to mierzyć przy podłączonym prostowniku . Zapytam jeszcze raz czy ta woda w elektrolicie co jest połączona bo chyba jest nie wyparuje ,i nie odsłoni płyt przez tak długie parkotanie bo nie sprawdzę tego później.
×
×
  • Create New...
UP