Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

mar_kizz

Forumowicz
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About mar_kizz

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 01/20/1987

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warzawa

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Opel Vectra C GTS

Recent Profile Visitors

173 profile views
  1. Ja czytałem ze człowiek w zafirze w tym silniku miał problem z sonda drugą. Wymienił i dalej paliła dużo szarpała. Ktoś mu doradził żeby zapytał w ASO o ten soft bo niby się rozregulował komp. Podobno wgrał i było spoko. Poszukam tego i jak znajde to wkleje linka
  2. ja mam także problem z tym silnikiem... (VC 2003 z22se) U mnie szarpie przy przyspieszaniu i wyskakuje błąd wypadania zapłonu "p0302" ale do rzeczy: Możesz spróbować z tym ECU. Podobno z tymi komputerami coś jest nie tak. Dowiadywałem się u siebie w ASO ze koszt zgrania softu to kwota 180 zł pod warunkiem ze masz te kody car pass czy cos takiego. ogólnie jestem laikiem w tej kwestii, ale ja jadę z tym ecu bo w moim przypadku tez już wyczerpują się pomysły. W pracy jak siada mi komp i muli reset zawsze pomaga hahaha pozdrawiam
  3. Reset kompa albo dalej wgranie softu do ECU ?? Czy ,może pomóc??
  4. U mnie problem podobny Przy przyspieszaniu zaczyna mrugac kontrolka od sinika check diagnoza to wypadanie zapłonu na drugim cylindrze p0302 Założyłem nową cewka NGK nowe świece też NGK czyszczona przepustnica nowe filtry i dalej to samo gubi zapłon i na gazie i na benzynie... Co robić dalej??
  5. Te przewody są wpięte jakby to określić (zrobię zdjęcie to najlepiej zobrazuje sytuacje-koło 14) .Są umieszczone pod zbiorniczkiem wyrównawczym ale co z czym to nie pamiętam. Powiem po 14 ze zdjeciem. Chociaż wczoraj jak jeździłem z kolegą z podpiętym OBD to podczas jazdy na 5 biegu obroty koło 1900 - 2100 prędkość 60 - 65 km/h to szybko mi wskazówka pokazała 95 stopni na OBD było koło 100 stopni, ale jak zredukowałem o dwa biegi i mocno przeciągnąłem ją na 3 biegu tak że obroty pod czerwone pole poszły to temperatura nagle spadła tak ze na wskaźniku było poniżej 90 a na programie O
  6. Przez pomyłke zaczałem nowy temat bo myslalem ze ten sie nie utworzyl bo jakos mnie zwiesiło W tym linku podaje dokładnie co sie dzieje w aucie z opisem jak bedziecie mieli jakies sugestie to podawac proponowałbym ten temat zamknąć i przejść do tego z linku. Za pomyłke przepraszam.
  7. Witam Drodzy forumowicze opisze Wam mój dziwny przypadek działania układu chłodzenia. Pacjentem jest Vectra C z silnikiem z22se benzyna/gaz Od jakiegoś czasu wskazówka na wskaźniku temperatury podczas jazdy badź na postoju utrzymuję się w granicy 95 stopni Czasami jak przyśpieszę potrafi spaść na dosłownie parę sekund na 90 stopni ale to sporadycznie. Po przejechaniu trasy 120km zauważyłem ze przewód na dole chłodnicy jak i cala chłodnica jest zimna tylko w jednym miejscu była ciepła przy wężu na gorze wiec wskazywalo by to na termostat. Denerwujące jest to ze jak się
  8. Witam! Ostatnimi czasy moja vectra sie zagrzewa. Temperatura na wskazniku dochodzi do około 95 stopni i podczas jazdy nie schodzi nizej ani nie wchodzi wyzej Czujnik temperatury wymieniony, termostat i korek w zbiorniczku wyrownawczym tez. Objawy są jeszcze takie ze po przejechniu sie i rozgrzaniu auta i odkreceniu korka od zbiornika wyrownawczego nie slychac uchodzacego cisnienia i teraz drodzy forumowicze powiedzcie mi czy to sa objawy zepsutej pompy wody? Jak tak to da sie ja wymienic bez zbednego grzebania przy rozrzadzie? i najlepiej powiedzcie gdzie to
  9. Witam Mam podobny problem. Cały czas świeci mi sie komunikat otwartych drzwi z tyłu z prawej strony. Ja stawiam na kabelek gdyz pare razy bywalo tak ze jak otworzylem i zamknalem drzwi komunikat znikal do ponownego otwarcia drzwi. Teraz do sedna sprawy... Poradzcie Panowie jak to sprawdzić czy to kabelek czy czujnik, a jak kabel to ktory bo to pikanie doprowadza mnie do szału Pozdrawiam serdecznie P.S pewnie taki wątek już był ale znalazłem tylko to wiec przepraszam za powtarzanie tematu!!
×
×
  • Create New...
UP