Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Conrad2604

Forumowicz
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Conrad2604

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    2.2 dti 125 KM PSG 16
  1. Ja u siebie w chwili obecnej mam ponad 300 tys. km i przez 3 lata nic się nie działa. Na początku października br. podkusiło mnie i wyczyściłem kolektor, egr, czujnik doładowania, wymieniałem trawersy (myślałem, że tym jest spowodowane ciężki odpalanie po dłuższym postoju) i zaczęły się problemy z egr i czujnikiem doładowania. A sam silnik jak najbardziej w porządku, rozgrzany w miarę cicho mruczy, oleju nie bierze i coś ok. 200 km/h jeszcze pojedzie.
  2. Moim zdaniem czyszczenie na niewiele się da, bo problem ponownie powróci. Najlepiej egr wyprogramować i wtedy można śmiało jechać w trasie. Ja u siebie mam czysty egr, a potrafi zapalić się błąd przerwa w obwodzie egr. Pewnie siada elektronika w egr i tego już nie naprawimy. A tak swoją drogą to problemy z egr zaczęły się u mnie poczyszczeniu kolektora, bo przy okazji był wyczyszczony egr. Wielko syfu tam nie było, a egr się nie zapalał. ale chciałem mieć lepiej i teraz egr potrafi się zapalać, a nagaru na nim nie ma. Kasuje błąd komputerem i na jakiś czas problemu nie ma. Obecnie chcę ten egr usunąć.
  3. A co zrobić jak akumulator jest dobry, czujnik działa, przelewy, trójniki wymienione, trawersy wymienione, a auto jak nie paliło bez grzania świeć tak nie pali dalej.
  4. Czujnik doładowania miałeś czyszczony? Ponadto warto sprawdzić rury gumowe, które przy większym przebiegu potrafią pękać.
  5. Jakie macie realne przebiegi, że takie kwiatki wychodzą w waszych dti? Te silniki powinny wytrzymywać 500-600 tys. bez poważnych awarii.
  6. Ja w swojego 2.2 dti zalewam 5w40 valvoline maxlife, olej wymieniam co 10 tys. i jeszcze nigdy nie było potrzeby dolewania oleju. Przebieg ponad 300 tys. albo i większy (ale raczej taki, bo auto jest niezniszczone w środku - pracownik serwisu 3 lata temu jak zakupiłem auto przy przebiegu 260 tys. polecał skręcić licznik na 120-150 tys. km, bo auto tak świetnie wyglądało). Pracownik serwisu
  7. U mnie w silniku 2.2 dti 125 KM jest podobnie jak u kolegi w pierwszym poście. W temp. powyżej +5 stopni pali ciężko, jak mrugnie kontrolka grzania świeć pali od strzała. Po odpięciu czujnika temp. pali idealnie (bo grzeją świece). Czy ten oszukiwać nie ma negatywnego wpływu na silnik. Czy podłącza się pod sterownik pompy czy można przy czujniku temp. wody. W aucie mam: nowy akumulator (nic nie pomogło na odpalanie), wymienione trawersy, wyczyszczony kolektor, egr, czujnik doładowania, wywalony katalizator (czyszczenie wpłynęło tylko na mniejszenie spalanie), wymienione przelewy, trójniki, filtry, itd. (nie pomogło na ciężkie odpalanie w zakresie temp. +5+10 stopni (w tych temp. pali najgorzej)). Czy soft można zmienić w każdym sterowniku, bo byłem kiedyś w serwisie i przez telefon zapewniali, że wgrają soft przy którym świece będą grzały do +15 stopni, a jak co do czego to stwierdzili, że mam najnowszy soft i nowszego nie da się wgrać (a świece grzeją u mnie poniżej +5 stopni). Jeszcze w aucie nie regenerowałem rozrusznika, który może mieć wpływ na odpalanie (tak przynajmniej mi się wydaje).
  8. Czy jest Warszawie firma, która wykonuje chiptuning silnika 2.2 dti 125 KM.
  9. Czy ktoś w stolicy lub okolicy wyłącza/wyprogramowuje zawór egr w silniku 2.2 dti 125 KM PSG 16?
×
×
  • Create New...