Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

prison505

Forumowicz
  • Content Count

    38
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

prison505 last won the day on January 12 2016

prison505 had the most liked content!

Community Reputation

1 Neutral

About prison505

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 07/18/1994

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Bedford / UK
  • Zainteresowania
    wedkarstwo, motoryzacja

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    Vectra C Z18XE

Kontakt

  1. Nie wiem jak to w Twoim wyglada. Wiem ze w ktoryms aucie mi pomogl zawor zwrotny. Prawdopodobnie to byl moj stary golf mk1 Sent from my SM-G901F using Tapatalk A jaki to silnik ? 1.8 ilu konny ? Sent from my SM-G901F using Tapatalk Zaraz za filtrem zamontuj zawor zwrotny i zobacz czy bedzie normalnie palil Sent from my SM-G901F using Tapatalk
  2. Zamontuj na wezu przed filtrem zawor zwrotny. Kosztuje z 8 zl. Moze paliwo Ci wraca Sent from my SM-G901F using Tapatalk
  3. Nie no jak ? Nie ma opcji. Musi podac paliwo niezaleznie od stanu w zbiorniku. Pompa nie wlaczy sie gdy ma nabite juz cisnienie paliwa. Po odpaleniu wlaczona jest caly czas Sent from my SM-G901F using Tapatalk
  4. Albo spruboj bezposrednio podac prad do pompy i zobacz czy dziala. Jak zadziala to szukaj w kablach i przekaznikach Sent from my SM-G901F using Tapatalk
  5. Sprobuj wziac jakas pompe.ze zlomu na podmianke. Zapytaj na zlomie czy jest mozliwosc zwrotu i sprawdz jak sie bedzie inna pompa zachowywac Sent from my SM-G901F using Tapatalk
  6. Kable ok... zamek dziala ok ale nie jak jest otwierany z centralnego Sent from my SM-G901F using Tapatalk
  7. Jak to zrobic ? Sent from my SM-G901F using Tapatalk
  8. Anglia panie... Sent from my SM-G901F using Tapatalk
  9. Tylko nie wiem jak go wyeliminowac... Sent from my SM-G901F using Tapatalk
  10. Oo i tu kolega zaczyna madrze mowic. Wódki mu ! Sent from my SM-G901F using Tapatalk wyciagnalem zamek z racjo tego ze nieraz gdy jade to pokazuje mi ze mam otwarte drzwi. Gdzies w zamku podobno jest czujnik od otwierania drzwi. Moze tez on zwariowal i przez to alarm sie wlacza Sent from my SM-G901F using Tapatalk
  11. A wkurza mnie bo wyje i wyje a jak jestem w pracy to wyjsc nie moge Sent from my SM-G901F using Tapatalk
  12. Ja jednak podziekuje Zbyt skomplikowane zeby to ogarnac Sent from my SM-G901F using Tapatalk
  13. Co to bcm i jak przerobic instalacje ? Sent from my SM-G901F using Tapatalk
  14. A ja natomiast... ja mam alarm fabryczny i czesto sie sam wlacza. Z racji tego ze to juz stary grat (2003r.) Nie potrzebny mi juz alarm. Jak go calkowicie wylaczyc ? Sent from my SM-G901F using Tapatalk
  15. apropo mojego przypadku opisze od poczatku ( aby otworzyc tylne prawe drzwi musze otworzyc samochod za 1szym razem czyli tylko drzwi kierowcy - wyciagnac rygiel do gory w drzwiach tylnych manualnie (i tu uwaga - przed otwarciem tych drzwi moge otworzyc auto na 2 raz - czyli wszystkie zamki) i wtedy dzialaja drzwi. drzwi sie zamykaja z centralnego ale nie otwieraja - rygiel wyskakuje i chowa sie wraz z centralnym ale drzwi pozostaja zamkniete. dodam tez takie ciekawostki jak np. gdy zamkne auto z pilota zamykaja sie wszystkie drzwi ALE... jesli wczesniej otworze tylko drzwi kierowcy i je zamkne
×
×
  • Create New...
UP