Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Hipochondryk

Forumowicz
  • Content Count

    65
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Hipochondryk

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Oleśnica

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    VC GTS 2.2 v16 147km

Recent Profile Visitors

358 profile views
  1. Czesc, wiem że było wiele tematów itp ale chciałbym się upewnić , że dobrze kombinuje. Z22se 2003r gts. Nie mam grzania a chciałbym:) Zajrzałem w miejsce zaślepek - są wtyczki pod przycisku. Zajrzałem pod fotel - nie ma luźnej wtyczki. Są dwa kabelki. Przypuszczam , że jeden od zapiętych pasów a drugi od poduszki w fotelu. W załącznikach zdjęcia. Pytanie pierwsze czy dobrze namierzyłem kable. Drugie pod fotelem kierowcy są dwie wolne wtyki. Pewnie tam się podłącza mate. Kombinuje sobie tak (pod warunkiem że wcześniejsze założenia są ok) Namierze czy z gniazda pod przycisku mam przejście elektroniczne pod fotel. ( W ten sposób określenie czy mam wiązkę.) Jak mam, to kupuje mate i przycisk, odłączam Aku, wyjmuje fotel montuje mate , potem fotel, podpinam fotel i przycisk, następnie Aku i działa. Dobrze myślę? Jak nie mam wiązki to chyba się poddaje imię mam granych d**. Teraz tak oglądam te zdjęcia i na drugim zdjęciu bardziej mi to chyba na wylot powietrza wygląda niz wtyczkę 😕
  2. Wiecie co? Problem rozwiązany aż, wstyd się przyznawać. Wyciaglem bezpiecznik odczekalem 5 min. I wg centralki z 3 zielonych gazu zrobił się brak. Wygląda że się zawiesiło cos. Zatankowałem i kuźwa działa normalnie.... Dzięki za chęć pomocy. Taki banał.... Zwieszoną centralka i brak LPG. Co najśmieszniejsze pokazywało że jeżdżę na LPG, ale widocznie nie zauważyłem że pb jakoś szybko schodzi..
  3. Same obejmy jak dotykałem drugi raz, te metalowe przy reduktorże były ciepłe. Chyba podjadę do gazownika może coś poradzi.
  4. Ogrzewanie Działa. Bez zarzutu. Mi się wydaje że też reduktor zapowietrzony. Jak próbowała się po osiągnięciu 37 stopni przełączyć i się nie udalo miałem możliwość się zatrzymać i podotykac. Węże idące w prawo były ciepłem reduktor zaś zimny. Jak go odpowietrzyć? Czy lepiej do gazownika jechać?
  5. Chwilę pojeździć na PB z 85 stopni to wejdzie na LPG i wtedy można jeździć na LPG bez problemu. Jak auto osiągnie zadane 37 stopni jest próba przełączenia na LPG, po czym szarpnie i wraca do lpg a centralka miga szybko. Pozwala się recznie przelączyć jak osiągnie 85 stopni auto i chwile pojeździ. Dzisiaj auto miało już 85 stopni od jakiś 3 minut i się nie chciało przełączyć. Dojechałem do miejsca docelowego i dotknąłem ręką parownika, był delikatnie ciepły nie równomiernie, ale na pewno nie gorący. Wg termometru na podczerwień obudowa miała 35 stopni w najcielpejszym miejscu a w najzimniejszym 27. Może jednak jest gdzieś zapowietrzone coś ? Nie wygląda mi to na czujnik temperatury. A w parametry zerknę dzisiaj - o ile przyjdzie kabelek z allegro.
  6. Cześć. Od jakiegoś czasu, a dokładniej 2 tygodnie po upływie gwarancji na instalację, przestał przełączać się na gaz w zadanej temperaturze. Ręcznie przełączyć się udaje jak na zegarku mam 85 stopni i chwilę pojeździć(5min) Pierwsze co pomyślałem - mało płynu chłodniczego- faktycznie miałem mniej niż 1/4 wysokosci do zgrzewu zbiorniczka. Dodałem do poziomu problem nadal wystepowal. Wymieniłem filtry bo czas się zbliżał( wymieniam co 10kkm) aktualne miały 9 i dalej to samo. Gazowników który wymieniał nie mówiłem o problemie bo miałem nadzieję że filtry pomogą. Podłączył się do kompa mówił że błędów żadnych nie ma. Auto jak już się przełączy na gaz chodzi normalnie. Mam taką małą teorię że jak było mało płynu to mogło się zapowietrzyc coś w LPG. Możliwe? Daje zdjęcia instalacji. Albo może czujnik jakiś przekłamuje?
  7. Dla potomnych, obejrzałem ścieżki od przycisków pod lupą, i na jedne złącze od przycisków kapła mi cyna, rozmiar widoczny pod lupą i robiła zwarcie. Po wyczyszczeniu działa jak trzeba.
  8. Dzięki wielkie, Tyle i ja się domyśliłem. Radio składałem 3 razy ale nic nie pomogło. Włącznik i głośność działa. Nic po za tym.
  9. Cześć, jakiś czas temu wymieniałem diody w radiu z burstynowych na niebieskie : https://www.tme.eu/pl/details/ww-bis150ts-e/diody-led-smd-kolorowe/wah-wang-holding/. Diody wszystkie świecą, radio gra, sterowanie z kierownicy jest, ale nie działają żadne przyciski na radiu. Po załączeniu wyświetla się Code, po chwili ms-vol 0. Nasepnie po jakiś 20 s zaczyna grać. Coś skopałem? Jakoś to się da naprawić? Jakieś pomysły?
  10. Z opóźnieniem, ale problem rozwiązany, wszedłem pod kanał i poduszka silnika przednia była w stanie opłakanym. Wymiana pomogła
  11. Byłem miesiąc temu na stacji diagnostycznej, przejżeć dodatkowo zawieszenie, luzów ponoć nie było a problem już występował. Ale wjade w weekend na kanał i sprawdzę.
  12. Witajcie, Pacjent : VC HB GTS 2.2 147 16v 147km Z22SE 2003r. Objaw: Podczas jazdy na 2/3/4 biegu przy predkościach obrotowych od 1500 do 3000 auto drży. w zakresie 2000-2500 autem trzęsie. Tylko jeśli prędkość obrotowa się utrzymuje. Przy przyśpieszaniu nic się nie dzieje. Błędów w komputerze brak. Po wciśnięciu sprzęgła objaw ustaje. Drgania są mocniejsze po stronie pasażera. Dzieje się tak zarówno na PB jak i LPG. Z racji, że po wysprzęgleniu ustaje raczej wykluczam zawieszenie jak i nie wyważone koła. W ubiegłym roku miałem kilkukrotnie wymieniany tłumik drgań (plecionke, mechanicy nie mogli sobie poradzić z zaspawaniem, zawsze się przepaliło i chodziło głosno) Dopiero jak sam zdjąłem wydech i ospawałem to trzyma. Ostatnio również auto chodzi dość głośno. Możliwe że to układ wydechowy wprowadza w taki rezonans nadwozie? Kolejne, o czym myślę to rozrząd. Czy może dawać takie objawy? Z tego co mi wiadomo nie był nigdy wymieniany. Wydaje mi się że, łańcuch nie zrzęzi. przebieg oficjalny to 265k. Licznik był kręcony, podejrzewam , że realny przebieg jest w granicach 350k +. Rozrząd był poddawany akcji serwisowej. A Wy koledzy co o tym myślicie? Mam dostęp do kanału. Niestety jeszcze nie miałem czasu zajrzeć. Objaw pojawił się około roku temu ale było to delikatne drżenie - teraz się nasiliło.
  13. Hipochondryk

    z22se i stag 4

    czesc. Mam instalacje stag 4 w z22se pojawił mi sie problem ostatnio przejadę kawałek i auto probuje sie przełączyć na gaz ale sie nie udaje i na centralce miga szybko dioda. Ręcznie nie udaje sie przełączyć. Dopiero kam zagrzeje sie do 85 stopni. Płyn chłodniczy 2mm ponad zgrzew. Instalacja jest jeszcze na gwarancji, filtry zmieniane co 10k km. Czy mogę cos sam sprawdzic zrobić czy tylko na warsztat? Mam 40km a czynne tylko w godzinach mojej pracy wiec jeśli sie cos da wolałbym zrobić sam. płyn zostal uzupełniony pare dni wcześniej bo byl z centrymetr poniżej zgrzewu. Moze sie cos zapowietrzylo?
×
×
  • Create New...