Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

MicSre

Forumowicz
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About MicSre

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Vectra C 2.0 DTI
  1. Gdzieś czytałem o ukrytym menu gdzie można odczytać temp. na zimnym silniku. Dziś mój brat ma spróbować to wyciągnąć. Sama diagnostyka komputerem nie wykazuje błędów. Podejrzewam że kiedyś już był wymieniany czujnik zanim kupiłem samochód. Nie był on kompatybilny z softem komputera i stad problemy. Możliwe ze teraz jest to samo i konieczna jest aktualizacja systemu. Tylko musze wiedzieć co sprawdzić jeszcze i jak aby byc pewnym tego. Nie chce wywalac kasy w bloto bo nie tylko to mam do naprawy
  2. Odgrzeje temat, aby nie zakładać nowego, bo na forum jasno nie jest ten problem opisany w 100%... Mam Vectre C 2.0 DTI rocznik 2003. Moje objawy z problemem zapłonu: - brak podświetlania kontrolki grzania świec czy to przy -15 czy +30 stopniach - im dłużej auto stoi tym ciężej je odpalić Podjęte działania: - wymiana świec żarowych ( diagnostyka komputerem potwierdziła przerwe w obwodzie) - wymiana czujnika temperatury wody Efekt: - wymiana świec i czujnika nie pomogła - odłączenie czujnika powoduje zapalenie kontrolki grzania świec, czyli przekaźnik jest OK Pytania: - Czy powinienem zmienić oprogramowanie czy jest jakaś inna przyczyna? - Czy wlutowanie w obwód dodatkowego rezystora będzie lepszym rozwiązaniem (podobno ma to negatywny wpływ na silnik)? Bardzo proszę o rade.
×
×
  • Create New...