Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

MrRogalik

Forumowicz
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About MrRogalik

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Vectra C

Recent Profile Visitors

334 profile views
  1. Czołem drodzy forumowicze! Zdecydowałem się na założenie nowego tematu pomimo tego,że kiedyś podobny był już poruszany. Dlaczego? A dlatego ,że doszło dużo spraw, których nie chciałbym mieszać. Może niektórzy z Was pamiętają temat o kopcącej vectrze , która miała wycięty kiedyś DPF - konkretnie na niebiesko. Wtedy dumaliśmy, podsuwaliście pomysły , z których większość zrealizowałem. Władowałem już naprawdę kupę pieniędzy w ten samochód, serce aż boli bo można by odłożyć chociaż cześć wkładu na własne małe lokum... Więc tak. Oddana do mechanika ( ciężko paliła, kopciła, ha
  2. Cześć Viki ma wbudowane radio CD 70 navi z wyświetlaczem GID ( wariant I ). Na wyświetlaczu mam 3 zakładki 1) Menu radia - nazwa stacji i tak dalej 2)NO PHONE 3)NAVI Chciałbym połączyć się z telefonem przez bluetooth , ale nie mogę wejść w zakładkę , w której widnieje napis NO PHONE. Posiadam stację dokującą telefon ( stara nokia) , po odczepieniu tego i spojrzeniu pod spód wydaje się,że posiadam moduł bluetooth. Tak jak wyżej, nijak nie mogę wejść dalej klikając czy to gałkę na radiu czy na kierownicy. Druga sprawa to sam komputer. Gdy wejdę w ukryte menu nie
  3. Mechanicy nic nie znaleźli oprócz uszkodzonej przepustnicy. Zastanawiam się nad ponownym montażem dpf, aby wyeliminować ten problem z kopceniem. Jest sens , jaki to koszt ? A może ktoś zna dobrego mechanika / elektryka z dolnośląskiego ?
  4. Pierwsza diagnoza ,która różni się od innych ! Jutro podpowiem mechanikowi żeby to sprawdził , auto stoi jeszcze na przemkowskiej.
  5. Cześć Od jakiegoś czasu Viki niemiłosiernie kopci. Towarzyszy też temu mega smród i lekko ubywajacy płyn chłodniczy. Mechanicy nic nie znajdują , naprawdę zainwestowalem w dobre serwisy , takie jak choćby przemkowska we Wrocławiu. wtryski w normie , parametry ogólnie ok. Auto ma wycięty DPF. Przemkowska twierdzi ,że stan jego wypalenia to 22%, czyli prawdopodobnie nie ma programu. Myślicie ,że to może być przyczyną? Możecie kogoś polecić kto mógłby się zająć takim zabiegiem i podpowiedzieć jakie są to koszta ? Dzięki, pozdrawiam !
  6. Dzięki panowie za odpowiedzi! Skoro najwięcej obstawień na DPF mam jeszcze pytanie, co teraz? Wgranie programu ( którego być może nie ma- bez DPF) ?
  7. Hmm, co poradzić w tym wypadku? Wgranie siatki ? A czy przy wypalaniu DPF nie powinna mrugać kontrolka świecy żarowej ?
  8. Pali około 6 L przy normalnej jeździe. Kupiłem go około rok temu. Wpisane ma 74 kW. Poprzedni właściciel mówił o tym ,że jest zrobiony na właśnie chyba 120. Nie miałem okazji nigdzie tego dokładnie sprawdzić. Na pewno nie jest to 74 kW. Czuć moc pod pedałem.
  9. Witam wszystkich zaglądających! Przed czytaniem poniższego wypracowania proponuję zaopatrzyć się w piwko i słone paluszki lub krakersy Przyznaję się bez bicia, po prostu nie znam się na sprawach mechanicznych. Znam podstawowe zasady funkcjonowania poszczególnych podzespołów, dokonuję samodzielnie DROBNYCH napraw , ale większość to dla mnie czarna magia. Proszę Was ( niczym w doktorze Housie ) o burzę mózgów , może ktoś postawi poprawną diagnozę. Auto wracało od mechanika za każdym razem z tym samym problemem , który dalej pozostaje nierozwiązany ... Samochód:
  10. Co do świec , strasznie długo się grzeją. Były sprawdzane i wizualnie wszystko z nimi okej. Na dniach spróbuję powalczyć z regulatorem napięcia , zobaczymy czy będzie jakaś poprawa.
  11. Właśnie nie , żadnego zapachu wskazującego na spalanie płynu , który gdzieś miałby się przedostać razem z paliwem.
  12. Dzięki za odpowiedzi Trochę mi się sprawa przejaśniła ,bo rzeczywiście mam problem z ładowaniem na nowym aku, ale myślałem ,że to wina alternatora. Być może będzie to wina regulatora napięcia. Niepokoi mnie tylko ubytek płynu chłodniczego , nie widać wycieków, po odkręceniu korka zaraz po jeździe jest ciśnienie w zbiorniku więc chyba mało prawdopdobne by była gdzieś nieszczelność ?
  13. Cześć wszystkim. Jestem nowy , więc krótko się przedstawiając powiem ,że nie jestem spec mechanikiem. Owszem drobne naprawy sam wykonam,ale to samo zapewne zrobiłby szympans Problem polega na falujących obrotach i ubywającym płynie z chłodnicy. Chciałem połączyć te dwie rzeczy, ale średnio mi pasują - wtedy stawiałbym na uszczelkę pod głowicą, ale... po 1 , w zbiorniczku nie ma rosołu, żadnych śladów oleju. Po 2 oleju na bagnecie nie ubywa, po 3 nie widać żadnych bąbelek a węże prowadzące płyn chłodniczy są elastyczne a nie twarde. Nie wyczuwam też żadnego słodkawego zapachu w spalinach. Falo
×
×
  • Create New...
UP