Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

korn_8

Forumowicz
  • Content Count

    65
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

korn_8 last won the day on December 12 2018

korn_8 had the most liked content!

Community Reputation

5 Neutral

About korn_8

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Zainteresowania
    [Kliknij i przeciągnij, by przenieść.]

    Informacje o silniku Z18XER - zapraszam do uzupełnienie informacji i dyskusji na temat tego silnika.

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    Signum 1,8 Z18XER + LPG

Recent Profile Visitors

418 profile views
  1. Auto przed chwilą, po nocy z odlaczanym aku. Odpaliło bez problemu jeden raz. Za drugim - te same objawy co wcześniej. Jest sens sprawdzac jeszcze aku? Edit: z kabli odpalił. Za za g**no. Cretux, jak mogę się odwdzięczyć za uswiadomienie, ze aku żelowe to g**no? Edit2: Sprawdziłem sobie logi z opcoma z początku grudnia i wtedy podczas rozruchu, już spadek napięcia był na poziomie 4V (z 12V). Z tego co wiem, spadek nie powinien być większy jak 2V podczas rozruchu a spadek 3V, kwalifikuje akumulator do wymiany. Teza jaką sobie rozkminiłem jest taka: po wjechaniu w mega dużą kałużę, woda dostała się w miejsca w których nigdy nie była, a że w tych miejscach nie wszystko pewnie było super zaizolowane, zrobiło się małe "zwarcie" i żarło aku, po dojechaniu na stację paliw (500m za kałużą) i zgaszeniu samochodu, wyżarło aku do stopnia, który uniemożliwił uruchomienie samochodu. Dzisiaj nagram opcomem jaki mam spadek napięcia na aku podczas rozruchu i wrzucę wykres z teraz i z grudnia. Obstawiam, że szykuje mi się zakup akumulatora... kwasowego Dodatkowo, jest szansa, że CIM nie jest w ogóle uszkodzony.
  2. Syrenka alarmu to nie klakson, dobrze myślę? U mnie po nr VIN nie mam alarmu, ale problem bardzo podobny do Twojego. Gdzie znajduje się syrena u Ciebie i jak poszedłeś odcięcie?
  3. Oczywiscie, mogę sprawdzic na kable, nawet z akubz diesla. Ale kolego Cretux, skoro odbiorniki działają (pierwszy post), to czy aby na pewno idziemy w dobrym kierunku?
  4. Żelowy, zielony wskaźnik, napięcie bez obciążenia 12.01V Wszystko było w porządku w dniach poprzednich wiec wykluczam przypadki z rozladowaniem jakichkolwiek baterii / aku. Schniecie pod dachem to dobry pomysł, gorzej z wykonaniem. Zobaczymy co będzie jutro rano. Jak nie odpali, wyciągam CIM i może uda się coś zobaczyć. Instrukcja jak wyciagnac CIM tutaj: https://forum.opel24.com/topic/63372-vectra-c-demontaż-poduszki-kierownicy-cim/
  5. Alarmu brak. Kluczyk zastępczy - ten sam objaw. W oryginalnym kluczyku napiecie baterii=3.05V bez obciążenia.
  6. Auto po dojechaniu na stację paliw już nie odjechało. Objawy: przekrecenie kluczyka w pozycję zapłonu wygasza radio, więcej nic się nie dzieje. Migająca kontrolka auta z kluczykiem. Centralny z kluczyka przestał działać, radio, szyby, wycieraczki, nawiew, światła działają. Do zrobienia: znalezienie na podmianę modułu CIM i dobrego elektronika w Krakowie. Zrobiono: sczytanie błędów opcomem - zdjęcia w załączniku (kod błędu: B2961-08). Odpięcie ile mu minusowej od aku na 10min nie pomogło. Możliwe przyczyny: duże zawilgocenie (cały czas leje deszcz), przed dojazdem na stację przeprawiłem się przez dużą in głęboka kałużę. Masakra...
  7. Witam, Poszukuję punktów masowych tylnych lamp w Signum rok 08, silnik 1.8, 140KM. Prawdopodobnie mam slabe polaczenie z masa i wywala komunikaty o przepalonych "stopach". Pozdrawiam.
  8. Tam na być luz osiowy (wzdłóżny). Po naciśnięciu osi wentylatora w dół, ma wracać do góry pod wpływem poduszki magnetycznej.
  9. Wklejanie linków z aliexpress chyba jest wbrew regulaminowi. Wpisz sobie w google: "2018 Wysokiej Jakości OP COM 1.99 1.78 V1.70 Dla Opel Skaner Diagnostyczny OP COM V1.59 CANBUS OP-COM OBD2 super skaner darmowa wysyłka" Z minusów: dostałem połamaną płytę CD z oprogramowaniem, po wysłaniu zdjęcia do sprzedawcy, dostałem meila z oprogramowaniem. Z forum również niektórzy są pomocni jeżeli chodzi o oprogramowanie. Obecnie jestem na etapie poszukiwania "car pass" żeby dostać się do niektórych funkcji opcoma, większość podstawowych parametrów działa bez zarzutu.
  10. Gdzieś przed sondą będziesz miał nieszczelność wydechu, "sonda ma ubogo" dawkuje złą ilość paliwa. Jestem świeży więc, niech ktoś potwierdzi moje domniemania.
  11. U mnie jakoś kiepsko te wycieraczki działają. Szyba atermiczna, taki fioletowawy odcień jak popatrzeć pod światło - raczej oryginał (wymieniona rok po wyprodukowaniu samochodu). Wycieraczki (czujnik deszczu) działają w następujący sposób. Raz manetka w górę: 1. czujnik czeka, aż go zaleje i przeciera szybę, zdarza się, że nic nie widać zanim zadziała. 2. innym razem delikatna mżawka, czujnik chyba podaje sygnał cały czas i wycieraczki działają z określonym interwałem przez przełącznik na manetce, nie zależnie od stopnia "zalania" szyby, 3. mam wrażenie, że zmiana przełącznika na manetce (częstotliwości wycierania) nie działa, Czy op-com'em możemy zdiagnozować i poznać działanie takiego czujnika? Pozdrawiam, Korn.
  12. Czy ktoś z kolegów orientuje się jaka będzie prędkość obrotowa silnika na samym sprawnym rozruszniku i akumulatorze? Do sprawdzenia sprężania dobrze było by wiedzieć, że rozrusznik i akumulator są sprawne. Dla różnych silników mogą być różne prędkości, interesuje mnie silnik Z18XER. Podbijam. Pozdrawiam,
  13. Jeżeli chodzi o transmisję, jest możliwość przesłania takich samych danych po usb. Rozwiązanie w VC chyba nie jest do zaadaptowania więc proponuję uciąć tą rozmowę w tym miejscu.
  14. jack http://jebbush.co/wp-content/uploads/headphone-jack-color-code-headphone-jack-plug-wiring-diagram-wiring-info.png http://jebbush.co/wp-content/uploads/headphone-jack-color-code-3-how-to-fix-or-repair-headphones-with-microphone-bass-boost-iphone.jpg usb Pomijając pierwsze zdanie w poprzednim poście, co się nie zgadza?
  15. Możliwe, że by zadziałało, gdyby w VC było gniazdo cztero pinowe odpowiednio skonfigurowane. cztery piny = Vcc, Gnd, Tx, Rx Ale obstawiam, że będą w gnieździe dwa piny: syngał i gnd. Ogólnie jack cztero pinowy ma lewy kanał, prawy kanał, Gnd i composite video
×
×
  • Create New...