Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Wisniowy97

Forumowicz
  • Zawartość

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Wisniowy97

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Grójec

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vectra C 1.8 122KM

Ostatnio na profilu byli

95 wyświetleń profilu
  1. Wisniowy97

    Z18XE szarpie

    Podmieniłem EGR i przepływomierz, ale nadal silnik szarpie. EGR raz wyrzucił błąd "P1405-61 Wartość rzeczywista zaworu EGR napięcie nieprawidłowe. Odpinałem po kolei sondy, EGR, lecz nadal brak poprawy. Ponadto druga sonda budzi moje podejrzenia. Mianowicie nie wyrzuca ona błędu, lecz na biegu jałowym staje na losowej wartości, dopiero przy wciśniętym pedale gazu oscyluje od ~130 mV do ~850. Pierwsza sonda oscyluje również na biegu jałowym. Poniżej zamieszczam zdjęcia bloków.
  2. Wisniowy97

    Z18XE szarpie

    Panowie, mam problem ze swoją VC, silnik Z18XE B+G. Mianowicie problemem jest szarpanie przy ruszaniu, zmianie biegów, odpuszczaniu gazu, a najbardziej odczuwalne jest podczas jazdy na biegu ze zdjętą nogą z pedału gazu. Świece zmieniałem na GM jednoelektrodowe - bez skutku. Podmieniałem cewkę - również nic. Nie pomogło również czyszczenie EGR, przepustnicy i przepływomierza. Odpięcie przepływomierza skutkuje brakiem szarpania, ale też brakiem mocy, dlatego też moje podejrzenia skierowane są ku niemu. Załączam screen z OP-COMa, oraz wykaz błędów z ECU. Pomożecie? P0403 - Uklad recyrkulacji spalin, wadliwe dzialanie obwodu (04) - Obecny U2108 - CAN-BUS - brak komunikacji z ABS/TC (70) - Nie występuje P0501 - Czujnik predkosci pojazdu, wadliwe dzialanie (F0) - Nie występuje P0100 - Obwód mas. lub objet. przeplywu powietrza, sygnal za niski (06) - Nie występuje
  3. Wisniowy97

    Brak TC i ESP

    Z tego co mi wiadomo TC było wyposażeniem standardowym. Próbowałeś sczytać błędy?
  4. Wisniowy97

    Vc Z Największym Przebiegiem..

    1.8 122KM 2002r. rzekomo 190tys.
  5. Wisniowy97

    1.8 122 KM brak mocy,błąd P0170 i P1405

    Panowie, ostatnio przerabiałem podobny problem. Samochód słabł, słabł, aż w końcu całkowicie zasłabł i nie chciał się wkręcać na obroty. Sprawdzałem sondy, przepływkę, EGR, świece, cewkę, a winnym okazał się być katalizator. Więc może sprawdźcie autka pod tym kątem?
×