Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Wisniowy97

Forumowicz
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Wisniowy97

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Grójec

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vectra C 1.8 122KM

Recent Profile Visitors

113 profile views
  1. Podmieniłem EGR i przepływomierz, ale nadal silnik szarpie. EGR raz wyrzucił błąd "P1405-61 Wartość rzeczywista zaworu EGR napięcie nieprawidłowe. Odpinałem po kolei sondy, EGR, lecz nadal brak poprawy. Ponadto druga sonda budzi moje podejrzenia. Mianowicie nie wyrzuca ona błędu, lecz na biegu jałowym staje na losowej wartości, dopiero przy wciśniętym pedale gazu oscyluje od ~130 mV do ~850. Pierwsza sonda oscyluje również na biegu jałowym. Poniżej zamieszczam zdjęcia bloków.
  2. Panowie, mam problem ze swoją VC, silnik Z18XE B+G. Mianowicie problemem jest szarpanie przy ruszaniu, zmianie biegów, odpuszczaniu gazu, a najbardziej odczuwalne jest podczas jazdy na biegu ze zdjętą nogą z pedału gazu. Świece zmieniałem na GM jednoelektrodowe - bez skutku. Podmieniałem cewkę - również nic. Nie pomogło również czyszczenie EGR, przepustnicy i przepływomierza. Odpięcie przepływomierza skutkuje brakiem szarpania, ale też brakiem mocy, dlatego też moje podejrzenia skierowane są ku niemu. Załączam screen z OP-COMa, oraz wykaz błędów z ECU. Pomożecie? P0403 - Uklad recyrkulacji spalin, wadliwe dzialanie obwodu (04) - Obecny U2108 - CAN-BUS - brak komunikacji z ABS/TC (70) - Nie występuje P0501 - Czujnik predkosci pojazdu, wadliwe dzialanie (F0) - Nie występuje P0100 - Obwód mas. lub objet. przeplywu powietrza, sygnal za niski (06) - Nie występuje
  3. Z tego co mi wiadomo TC było wyposażeniem standardowym. Próbowałeś sczytać błędy?
  4. Panowie, ostatnio przerabiałem podobny problem. Samochód słabł, słabł, aż w końcu całkowicie zasłabł i nie chciał się wkręcać na obroty. Sprawdzałem sondy, przepływkę, EGR, świece, cewkę, a winnym okazał się być katalizator. Więc może sprawdźcie autka pod tym kątem?
×
×
  • Create New...