Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Wisniowy97

Forumowicz
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Wisniowy97

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Grójec

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vectra C 1.8 122KM

Recent Profile Visitors

237 profile views
  1. Dokładnie, ważne, że olej nie cieknie. Pierwszy mój kontakt z uszczelka w płynie, no i trochę mnie poniosła fantazja... xd Skoro tak mówicie, to rzeczywiście jutro spróbuję zajrzeć do tej pompy.
  2. To akurat wiem niestety. Ale zastanawiam się, czy jeśli byłaby to pompa wody, to wyciek nie powinien być gdzieś w okolicach koła pasowego? Aż tak by podciekło?
  3. Pompa wody 1,5 roku temu zmieniana wraz z rozrządem INA, więc mam nadzieję, że to nie to.
  4. Witam. Od jakiegoś czasu ubywa mi płyn chłodniczy. Ostatnio zauważyłem, że na śrubie od miski olejowej zbieraja się pojedyncze krople tego płynu. Możliwe żeby płyn wyciekał spod uszczelki pod głowicą? Nie zauważyłem żadnego przy pocenia spod obudowy termostatu. Niestety nie mogłem znaleźć podobnego tematu w internecie. Z góry dzięki za pomoc.
  5. Mały UP: kompleksowo ogarnąłem tylne hamulce, przejrzałem przednie, które okazały się być ok. Zatem same w sobie hamulce mam w pełni sprawne, pozostaje jedynie problem trzymania hamulców po mocnym hamowaniu. Macie jeszcze jakieś pomysły? Edit: dla potomnych. Po wymianie sterownika pompy ABS wszystkie dolegliwości ustały. Dzięki wszystkim za pomoc.
  6. Akurat dziś zabrałem się za tylne hamulce. Tłoczek nie jest szczególnie zabrudzony, osłona cała, tylko zacisk się utlenił i zacisnął w sobie prowadnice, ale niestety dalsza część składania jutro. Nie rozumiem tylko tego, jaki wpływ same w sobie hamulce miałby by na to, że nadal trzymają po puszczeniu pedału. Mi to bardziej wygląda na to, jakby w układzie było cały czas ciśnienie i dopiero w momencie ponownego wciśnięcia hamulca ono "uchodziło".
  7. Czytałem, szukałem (może zbyt mało wnikliwie?), ale nie trafiłem na identyczny problem jak mój. Ponadto w każdym temacie naprzemiennie padała diagnoza serwa, lub pompy ABS. Liczę na to, że ktoś miał identyczny problem i powie konkretnie czego to wina.
  8. Myślisz, że to może być po prostu wina zacisków? Naczytałem się o serwie, pompie ABS, Bóg wie jeszcze o czym, ale teraz mnie zaskoczyłeś.
  9. Witam. Pacjentka to VC Z18XE. Problem polega na tym, że po ostrym hamowaniu (aż się włączy ABS) Vectra sama hamuje i blokują się hamulce tak, że nie można ruszyć. Dopiero po zatrzymaniu się i ponownym wciśnięciu hamulca można kontynuować jazdę. Miał ktoś z Was może taki przypadek? Za pomoc z góry wielkie dzięki!
  10. Podmieniłem EGR i przepływomierz, ale nadal silnik szarpie. EGR raz wyrzucił błąd "P1405-61 Wartość rzeczywista zaworu EGR napięcie nieprawidłowe. Odpinałem po kolei sondy, EGR, lecz nadal brak poprawy. Ponadto druga sonda budzi moje podejrzenia. Mianowicie nie wyrzuca ona błędu, lecz na biegu jałowym staje na losowej wartości, dopiero przy wciśniętym pedale gazu oscyluje od ~130 mV do ~850. Pierwsza sonda oscyluje również na biegu jałowym. Poniżej zamieszczam zdjęcia bloków.
  11. Panowie, mam problem ze swoją VC, silnik Z18XE B+G. Mianowicie problemem jest szarpanie przy ruszaniu, zmianie biegów, odpuszczaniu gazu, a najbardziej odczuwalne jest podczas jazdy na biegu ze zdjętą nogą z pedału gazu. Świece zmieniałem na GM jednoelektrodowe - bez skutku. Podmieniałem cewkę - również nic. Nie pomogło również czyszczenie EGR, przepustnicy i przepływomierza. Odpięcie przepływomierza skutkuje brakiem szarpania, ale też brakiem mocy, dlatego też moje podejrzenia skierowane są ku niemu. Załączam screen z OP-COMa, oraz wykaz błędów z ECU. Pomożecie? P0403 - Uklad recyrkulacji s
  12. Z tego co mi wiadomo TC było wyposażeniem standardowym. Próbowałeś sczytać błędy?
  13. Panowie, ostatnio przerabiałem podobny problem. Samochód słabł, słabł, aż w końcu całkowicie zasłabł i nie chciał się wkręcać na obroty. Sprawdzałem sondy, przepływkę, EGR, świece, cewkę, a winnym okazał się być katalizator. Więc może sprawdźcie autka pod tym kątem?
×
×
  • Create New...
UP