Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Matus89

Forumowicz
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Matus89

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vectra C kombi '06 1.9CDTI

Recent Profile Visitors

307 profile views
  1. @Pyrkonte dzięki za relację, zacznę od podkładek, jak pomoże to pójdzie nowe serwo. Ale powiedz jeszcze jak sobie poradziłeś ze spalinami w środku. Może być i na PW
  2. A po to, że nie ma już też od dawna EGR, a chłodnica ta przeszkadza choćby w wymianie termostatu w tym aucie. Ale to po pierwsze nie ma wpływu na kształt i przebieg układu, a po drugie niezbyt mi pomogłeś
  3. Witam, Mam silnik po naprawie głównej. Jest problem z odpowietrzeniem układu chłodzenia. Wywalona została chłodniczka EGR, więcej zmian nie ma w układzie. Problem objawia się następująco. Silnika nagrzewa się do 90 st. (w menu ukrytym ok 93-94). W międzyczasie termostat (który jest nowy i przed naprawą działał) otwiera się i wąż górny robi się gorący. Powyżej 90 st. wentylator załącza się i temperatura spada do mniej niż 80 st. a potem ponownie rośnie do 90 i tak w kółko. Do tego oba węże od nagrzewnicy są zimne, wydają się puste jak się je dotyka i ściska i nie ma ogrzewania. Jedn
  4. U mnie wymieniali od góry Uszczelniacze w cenie kilkunastu złotych ale robota kilkaset.
  5. raz tak, raz nie :/ kompresja była sprawdzana, ok... ja chwilowo zastanawiam się, czy faktycznie możliwe jest, że olej nie spływa bo ciśnienie w misce jest za wysokie
  6. no więc tak, założone nowe turbo (core z allegro ) jak na razie auto jeździ dużo lepiej na regenerowanym - elastyczniejsze, cichsze. poza tym dymek widać z tyłu, ale pogoda taka, że nie wiem czy to z braku dpf czy z oleju. korek oleju po odkręceniu podskakuje - to tak a propos jakichś legend, że jak skacze to silnik wysrany. spalanie ON w trasie na autostradzie 130km/h to 6 litrów/100km - nieco mniej niż wcześniej co do spalania oleju... zobaczymy po większym przebiegu ale raczej pobiera wciąż trochę. czy płukanka odpuści ewentualnie zapieczone pierścienie czy tylko
  7. to zrobiłem 700km z butelką na odmie i zero oleju w tym, jedynie woda się zebrała teraz pojawił się pomysł spływu oleju w bloku - że tam może coś przypchane. kompresja też sprawdzona była we wrześniu i było ok, zaś problem już wtedy występował
  8. Witam, Mam problem z ubywaniem oleju w z19dt. Około 800ml na tysiąc km. Intercooler mokry od oleju, sporo się zebrało. Turbo regenerowane rok temu, dzisiaj ponownie sprawdzona szczelność i na zimno jest szczelne. Gość od turbo twierdzi, że mam za wysokie ciśnienie w skrzyni korbowej i olej nie spływa. Mechanik twierdzi, że być może turbo leje tylko na gorąco, a gdyby było za duże ciśnienie w skrzyni korbowej to by waliło każdym usczelniaczem - a nic takiego się nie dzieje. Poza tym twierdzi, że gdyby silnik miał tak duże przedmuchy to by nie jechał (a auto całkowicie sprawn
  9. generalnie gniazdo mi działa, światła w przyczepie świecą może jednak wszystko jest ok jedyny problem to taki, że najpierw przy pierwszych próbach działał brzęczyk i dioda, a teraz w ogóle się nie włączają przy rozkładaniu i składaniu, ale w sumie to chyba lepiej, bo ten pisk był drażniący
  10. Właśnie szukałem i nie mogę znaleźć. W REC jest coś tam z przyczepą, to mam aktywne. Ale we wskaźnikach nie widziałem nic Poszukam jeszcze Dzięki!
  11. gdzie w opcom trzeba aktywować hak?
  12. u mnie jest też cd70 i też słabo działa radio, ginie zasięg podłączam się z pytaniem o poprawę
  13. olej sprawdzamy 5 minut po zgaszeniu rozgrzanego silnika i wtedy można wskazania porównywać - to po pierwsze. po drugie, jazda w trasie to długa jazda na rozgrzanym silniku i oleju, a ten nie jest już tak podatny na pozostawanie np. na gładziach cylindrów i trzonkach zaworów jak zimny i gęsty. mi w zimie po mieście kotłowało olej nieźle, a po trasie dużo mniej, teraz jak jest ciepło znów przestał tak bardzo znikać. jaki masz olej wlany?
×
×
  • Create New...
UP