Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Szadi1994

Forumowicz
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Szadi1994

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 05/05/1994

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Łódzkie

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    Alfa Romeo 147

Recent Profile Visitors

129 profile views
  1. Witam, powracam tutaj po roku. Chciałbym się dowiedzieć czy warto kupić Vectre C z silnikiem 3.2 V6 (tylko automatyczna skrzynia biegów). Jeśli chodzi o wydatki, jak mniej więcej cenowo jest koszt utrzymania, bo jeśli chodzi o OC to wiem że wyjdzie bardzo dużo. Na co zwrócić uwagę przy takim samochodzie czy automatyczna skrzynia biegów jest awaryjna?
  2. Tak, lecz z tym EGR nic nie robiłem tylko był wyczyszczony, to nic nie pomogło. Wymienić mógłbym ale wydać ponad 150zł a to by pomogło to szkoda pieniędzy.
  3. Obroty 800-900 gdzieś w tych okolicach. Nie podał numeru numeru błędu tylko powiedział że to EGR przy okazji wyszło że czujnik świateł stop nie działa lecz on po wymianie nie działa zawsze po naciśnięciu pedału hamulca. Taka poduszka droga jest w naprawie? Ja się nie znam na mechanice za bardzo
  4. Witam. Mam taki problem, posiadam Vectre B z silnikiem 2.0 Diesel 82KM z 1996 roku. Problem polega na tym że auto na wolnych obrotach strasznie trzęsie szczególnie od strony pasażera, deska rozdzielcza, lusterko i prawe koło bardzo wibrują gdy się dodaje gazu to problem ustaje. Mechanik mówi że poduszki silnika są dobre a podobnież ten samochód nie posiada dwumasy (nie mam pewności). Może wy wiecie co to może być? Drugi problem także bardzo wkurzający jest z kontrolką pioruna gdy się załącza auto traci turbo i przyspieszenie to temat rzeka. Elektryk mówi że to EGR, był on czyszczony lecz nic nie pomogło, słyszałem że można go zaślepić co sądzicie o tym?
  5. Udało się naprawić problem, okazało się że między filtrem a pompą paliwową był zapchany przewód, to wyczyszczeniu i założeniu nowego filra samochód odpala. W ciagu dnia przejechałem nim 70 km i kontrolka ani razu się nie zapaliła. Może to tylko przejściowe jest.
  6. Witam. Mam taki problem, posiadam Opla Vectre B z silnikiem 2.0 DI 82KM rocznik 1996. Auto stało kilka dni nie odpalane i nie chciało odpalić podczas próby. Nie podaje paliwa, przy użyciu Plaka na chwilę odpalił ale odrazu zgasł. Kolejna sprawa jest taka że podczas jazdy jak jeszcze odpalał włączała się kontrolką z piorunem i moc samochodu słabnie. Nie wiem jaki to może być problem tych usterek. Może ktoś mi podpowie.
×
×
  • Create New...