Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Exelero

Forumowicz
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Exelero

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    Vectra C 1.9 CDTI 150KM

Recent Profile Visitors

169 profile views
  1. dzięki za informacje i to aż tak dokładną z cena
  2. witam od jakiegoś czasu gdy cofam czy to na parkingu przy sklepie czy przy wyjeździe z garażu słychać charakterystyczny dźwięk jakby w przedniej prawej sprężynie coś "strzelało" wczoraj bylem na przekładaniu opon na letnie i nic nie zauważyłem aby działo się coś ze sprężyną co to możne być za dziadostwo... ?
  3. witam u mnie sytuacja jest podobna kontrolka zapala się po rozgrzaniu silnika po powrocie z trasy odczekałem 5 minut stan oleju w połowie miedzy min. a max. nie mam pojęcia czy dolewać oleju jeśli taki stan jest czy nie czy to wina czujnika jeden kolega zadał pytanie czy czujnik psuje się stopniowo czy od razu... ale nikt nie odpowiedział ktoś pomoże w tej kwestii ?
  4. Witam czeka mnie mała wymiana w zawieszeniu ktoś podpowie jakaś dobra jakościowo firmę danych części w rozsądnych cenach ?
  5. witam można wiedzieć dlaczego ta wiazkie wymieniałeś? jakie były problemy ze wspomaganiem? u mnie mam problem z blokowaniem się kierownic puki auto się nie rozgrzeje...( po rozgrzaniu czy tez rozruszaniu się auta wszystko wraca do normy) żadnych błędów na komputerze nie ma ani żadne kontrolki z kierownica nie wyskakują nie wiem już gdzie szukać przyczyny takiego zachowania się kierownicy...
  6. U mnie nawiew wrócił do normy mimo wczorajszego mycia auta jest ok nie wiem na jak długo ale na razie działa;-)
  7. Czyli pewnie koszt powalajacy będzie jeśli nie wróci do normy ciekawe jak ta woda się tam dostała :-/
  8. Tak klimatronik. jak sprawdzić ten opornie gdzie go znajdę pod schowkiem?
  9. po umyciu auta na myjce bezdotykowej dziwne rzeczy zaczęły się dziać z nawiewem: 1. zdziwienie już po otwarciu drzwi nawiew sam się włączył ( moc maksymalna nawiewu) 2. po odpaleniu auta probie wyłączenia nawiewu ( pozycja 0 ) zaczął żyć własnym życiem... bez mojej ingerencji nawiew dmuchał jak chciał mocniej lub słabiej 3. gdy dojechałem do domu i wyłączeniu zapłonu nawiew się wyłączył już normalnie auto stało trochę na słońcu żeby dobrze wyschło ( możne coś się zalało?) 4 dzisiaj kolejny wyjazd w pierwsza stronę wszystko działało ok na powrocie ( zaczął padać deszcz) nawiew wyłączył się na jakieś 15 minut po czym znowu zaczął reagować na ustawienia pokręteł czy ktoś ma pomysł co gdzie i jak zrobić żeby nie było takich cyrków z nawiewem gdzie szukac winy?
  10. pytanie czy ktoś próbował bawić się w regeneracje dwumasu ? jakieś opinie, odczucia, wrażenia po takim zabiegu ktoś ma może ?
  11. soft został wgrany całkowicie od nowa czyli najpierw original jaki być powinien od nowości, a następnie wprowadzone modyfikacje czyli wykasowanie DPF oraz wywalenie EGR z ecu i zaślepienie go znajomy po takiej samej modyfikacji nie ma żadnego problemu z autem może szukam nie tam gdzie powinienem może to cos mechanicznego znajomy ma katalizator nie naruszony u mnie jest całość usunięta szwagier który zajmuje się tez takimi modami tyle ze w Irlandii tez doradza mi abym założył kata ze powinno to pomoc... znalazlem co takiego http://allegro.pl/opel-signum-vectra-c-1-9-dpf-katalizator-tlumik-i5935446204.html?ref=mainpage-observed teraz kwestia kupiłbym ale nie widzę żeby szlo w ten tlumnik wkręcić czujniki które są oryginalnie zamontowanie w DPf może ktoś ma jakieś namiary gdzie mogę kupić tlumnik wyglądający jak DPF tyle żeby był w nim katalizator ewentualnie doradziłby ktoś co zrobić z tymi czujnikami ...
  12. Piszesz o czujniki temperatury dpf ciekawe jakby ten czujnik odłączyć ....
  13. Niestety mam przed liftem 2004 co dalej?
  14. podepnę się pod temat aby nie śmiecić forum mianowicie miałem dpf jakiś pseudo magik wywalił dpf wraz z katalizatorem jakoś nie udolnie kolo wgrał mapę ze wypalanie dpf dalej się włączało co skutkowało siwym dymem (po ostrzejszej jeździe i rozgrzaniu silnika) z rury po uruchomieniu ponownym samochodu siwy dymek znikał... diagnoza była taka ze potrzebna nowa mapa obecnie mapa została od nowa wgrana i dpf został wylogowany niestety po ostrzejszej jeździe ponownie siwy dym daje sie we znaki po ponownym uruchomieniu auta wszystko wraca do normy aż znowu nie zacznę trochę bardziej go dusić.... przy jeździe do 2 tys obrotów ( jazda jak emeryt:/ ) problem nie występuje... teraz pytanie gdzie szukać problemu czy brak katalizatora może powodować siwy dym? czemu po ostrzejszej jeździe wzrasta spalanie ( jak przy wypalaniu DPF) i siwy śmierdzący dymek dalej leci?
  15. W takim razie co z tym modułem kolumny kierowniczej jest nie tak?
×
×
  • Create New...